V
vierailija
Vieras
En niin sanonutkaan eli toi muu S keskustelu jotain trollaamista tai vanhojen muistelua.Niin? Joku malli jota aika moni mies seuraa. Ei ole Suomalainen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En niin sanonutkaan eli toi muu S keskustelu jotain trollaamista tai vanhojen muistelua.Niin? Joku malli jota aika moni mies seuraa. Ei ole Suomalainen.
Eikä ole suomalainen edes.Tää ainoa S uusimmissa.
Toi että B seuraa S:ää on jo vanha juttu.
Pera alkoi just seuraamaan Sirpaa.
Ne lähteet mitkä ite luin niin kyllä sopii.Juurihan sä kerroit uskovasi horoskooppeihin, mutta silloin et usko, jos ne eivät sovi sun fantasioihin?![]()
Sitä, et sun on aika mennä nukkumaan.Ootteko nyt ihan varmoja noista seuraamisesta? Kun mulle näkyy, että B seuraa Ttä, ja T seuraa Hta, joka taas seuraa Btä. Mutta T ei seuraa Btä eikä B seuraa Hta. Mitä se tarkoittaa?
Tai sit sun kun ei sun pää pystyssä ymmärtämään näin vaikeita juttuja.Sitä, et sun on aika mennä nukkumaan.
Tutkin ammatikseni avaruuden ilmiöitä mutta en horoskooppien takia.No kannattaa välittää niin ei mee täysin persiilleen.
Ei vaan L seuraan nyt H:ta!!!Ootteko nyt ihan varmoja noista seuraamisesta? Kun mulle näkyy, että B seuraa Ttä, ja T seuraa Hta, joka taas seuraa Btä. Mutta T ei seuraa Btä eikä B seuraa Hta. Mitä se tarkoittaa?
Sinä ja sun lähteet.Ne lähteet mitkä ite luin niin kyllä sopii.
Ei oo alkuperäinen S mitään historiaa.S= Sergey. Muut S kirjaimella alkavat ovat historiaa.
Olen nainen, pöntteli pölö.Miksi kaikki härät on aina Penttejä?
Onhan, ei täällä mitään naisia tarvita.Ei oo alkuperäinen S mitään historiaa.
Ole rauhassa mutta sitten et ole härkä.Olen nainen, pöntteli pölö.
Katopa kuntovalmentajan asua.Jaaha, siellä on S nro 1 taas lähteny alusvaatteissa festareille.
Oonhan, juuri siitä kirjoitinkin.Ole rauhassa mutta sitten et ole härkä.
Ootteko nyt ihan varmoja noista seuraamisesta? Kun mulle näkyy, että B seuraa Ttä, ja T seuraa Hta, joka taas seuraa Btä. Mutta T ei seuraa Btä eikä B seuraa Hta. Mitä se tarkoittaa?