V
vierailija
Vieras
On Mikkekin pyöriny myös mukana. Usein kaksistaan.Aikaisemmin oli Mikke, nyt on viime aikoina ollut KK.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On Mikkekin pyöriny myös mukana. Usein kaksistaan.Aikaisemmin oli Mikke, nyt on viime aikoina ollut KK.
Tiiän ainakin yhen Antti fanin jolla meni aikoinaan tunteisiin et auto jäätä vihataan. K näytti taas tuoda ilmi ton, että Jukka ei pidä biisistäOnko Auto jää tekemässä paluuta. Ihan vain monien iloksi xD
On kertonut menevänsä tonne, äläpä yritä.Superikin taas eturivissä vaikka senhän piti lopettaa noi hommat
Koska sattui vielä oleen lippu, ei ees ole eturivissä.On kertonut menevänsä tonne, äläpä yritä.
Harvemmin on Mikke ollut enää ulkomaan keikoilla. Ei ollut Taiwanissa, Paaspopissa, Red Rocksissa, Sloveniassa, Kroatiassa tai Tukholmassa.On Mikkekin pyöriny myös mukana. Usein kaksistaan.
Harvemmin on Mikke ollut enää ulkomaan keikoilla. Ei ollut Taiwanissa, Paaspopissa, Red Rocksissa, Sloveniassa, Kroatiassa tai Tukholmassa.
Joo, muistin väärin, siellä oli tosiaan Mikkekin, mutta noissa muissa ei ollut.Olihan Sloveniassa ja Kroatiassa.
Näin juuri.Olihan Sloveniassa ja Kroatiassa.
Kärtsän kans samaa mieltä, että kyllä Ana viel palaa takaisin. Ellei sisäpiiritietoa, kun suoraan kameralle puhuTiiän ainakin yhen Antti fanin jolla meni aikoinaan tunteisiin et auto jäätä vihataan. K näytti taas tuoda ilmi ton, että Jukka ei pidä biisistä![]()
Mitä tekemistä Analla on K:n kanssa? Eihän K enää seuraa edes Dz:aa.Kärtsän kans samaa mieltä, että kyllä Ana viel palaa takaisin. Ellei sisäpiiritietoa, kun suoraan kameralle puhu![]()
Mikä hiton pakkorakosävellys se Autojää oll? Ehkä Suomen musiikkihistorian top 10 huonoimmissa mukana.Kärtsän kans samaa mieltä, että kyllä Ana viel palaa takaisin. Ellei sisäpiiritietoa, kun suoraan kameralle puhu![]()
Ei varsinaisesti. Ja samaa mieltä, ettei sillä tavalla itseään paljasta somessa ja tekee töitä brändi nimellä.Anteeksi kaikki K:n kuvaajafanit, mutta onko tää kuvaaja edes julkkis? Hän peittää kasvonsa lähes aina, ei selvästi halua osua kuviin ja nyt yllättäen tällä palstalla on ruvettu häntä parittamaan, veikataan seksuaalista suuntausta, horoskooppimerkkiä ja luonteenpiirteitä. Tietääkseni hän ei ole antanut haastatteluja eikä tee työtä, jossa yleensä ollaan tekemisissä omien fanien kanssa. Joo, ilonpilaaja olen mutta en ymmärrä näin tunkeilevaa hupia yksityishenkilön kustannuksella. Tämä on ajat sitten mennyt käsistä.
Anteeksi kaikki K:n kuvaajafanit, mutta onko tää kuvaaja edes julkkis? Hän peittää kasvonsa lähes aina, ei selvästi halua osua kuviin ja nyt yllättäen tällä palstalla on ruvettu häntä parittamaan, veikataan seksuaalista suuntausta, horoskooppimerkkiä ja luonteenpiirteitä. Tietääkseni hän ei ole antanut haastatteluja eikä tee työtä, jossa yleensä ollaan tekemisissä omien fanien kanssa. Joo, ilonpilaaja olen mutta en ymmärrä näin tunkeilevaa hupia yksityishenkilön kustannuksella. Tämä on ajat sitten mennyt käsistä.
Ystäviä ovat, mitä dogekin myös tarkoittaa.Ai niin. Tohon K;n itse kuvaamaan baarinikkunavideoon oli kuvattavan oma kommentti "Nice video,bro!"
On hän ollut mukana monessa K:n omissa stooreissa viime aikoina sekä on ihan pysyvässäkin postauksessa tägättynä. Siitä olen toki samaa mieltä, että aivan turha on kaikenlainen horoskooppimerkin ja seksuaalisen suuntauksen arvuuttelu. Parittamista tällä palstalla on kuitenkin ollut huomattavan paljon enemmän muista ihmisistä, mikä ei ole yhtään sen fiksumpaa vaikka henkilöt olisivat kuinka julkkiksia.Anteeksi kaikki K:n kuvaajafanit, mutta onko tää kuvaaja edes julkkis? Hän peittää kasvonsa lähes aina, ei selvästi halua osua kuviin ja nyt yllättäen tällä palstalla on ruvettu häntä parittamaan, veikataan seksuaalista suuntausta, horoskooppimerkkiä ja luonteenpiirteitä. Tietääkseni hän ei ole antanut haastatteluja eikä tee työtä, jossa yleensä ollaan tekemisissä omien fanien kanssa. Joo, ilonpilaaja olen mutta en ymmärrä näin tunkeilevaa hupia yksityishenkilön kustannuksella. Tämä on ajat sitten mennyt käsistä.
Käytännössä kuitenkin kommentoi vain kaverilleen, ja mahdollisesti tuleville työnantajille tarjoaa näkyvyyttä. Ei fanitusta varten.
Näin juuri ja erillinen ficciketju asialle vielä, kameramies ja persikka hihii, onko siis J vain pelkkä perseensä näille.On aika vastenmielistä, jos jokin sydänemoji tai kommentti kaverille oikeuttaa joidenkin mielestä hänen seksuaalisen suuntautumisen ja ulkonäön ruotimista. Hän on mielestäni tehnyt selväksi, että työtään saa kehua mutta hän itse ei ole se kohde.