V
vierailija
Vieras
Juuri näin. Itsekin olen siellä käynyt.Höpö höpö. Rodos on Kanarian saarilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuri näin. Itsekin olen siellä käynyt.Höpö höpö. Rodos on Kanarian saarilla.
Kyllä on. Rodos on Kanarian saarilla ja se meidän muiden vika ole, jos sulla ei ole yleissivistystä.
Itelles ei ole, molemmissa olen kyllä käynyt että.Kyllä on. Rodos on Kanarian saarilla ja se meidän muiden vika ole, jos sulla ei ole yleissivistystä.
Sinua on huijattu. Rodos on Kanarian saarilla.Itelles ei ole, molemmissa olen kyllä käynyt että.
Google on keksitty, tyhmää trollausta.Sinua on huijattu. Rodos on Kanarian saarilla.
Rodos on ehkä Kanarian saarten kaunein paikka.Sinua on huijattu. Rodos on Kanarian saarilla.
Asutko Kiinassa ja siksi Euroopan kartta ei näy sulle oikein.Google on keksitty, tyhmää trollausta.
Niinpä, joten lopeta tyhmä trollaus kiitos.Google on keksitty, tyhmää trollausta.
Kyllä asun niin että.Asutko Kiinassa ja siksi Euroopan kartta ei näy sulle oikein.
TÄYDELLINEN.
Luotat Kiinan googleen.Google on keksitty, tyhmää trollausta.
Jos Kirsi ja Kalle p*eraisevat yhtä aikaa, miltä p*eru haisee?
En, koitin mennä uudestaan nukkumaan, mutta eipä siitäkään mitään tullut.Sinua vaan trollattiin. Älä jatka vastailua noihin.
Sloveenia siinä mun mielestä puhutaan mut sitä en tietty tiiä että onko ne kansipojatkin samaa sarjaa ku niitten äänet ei kuulu.Oliko noi Bn kansipojat oikeesti jotain italiaanoja vai ihan sloveenijanttereita.
Miksi nukut 12 aikaan päivällä?En, koitin mennä uudestaan nukkumaan, mutta eipä siitäkään mitään tullut.
Eikö saisi? Ei ole työpäivä.Miksi nukut 12 aikaan päivällä?
Ja ois kyllä ollut herätyskin klo:12.15.Eikö saisi? Ei ole työpäivä.
Sinulla on rytmi sekaisin. Ei ole pakko päivystää täällä joka päivä öisin.Ja ois kyllä ollut herätyskin klo:12.15.
Kesällä on vähän sekaisin nyt ollut, eiköhän syksyllä korjaannu.Sinulla on rytmi sekaisin. Ei ole pakko päivystää täällä joka päivä öisin.