V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minun isältä löydettiin syöpä, onneks noi on yleensä hyväennusteisia ja hällä on rahaa et saa riittävän hoidon. Ja niiden tutuilla parilla toi sama kanssa yhtäaikaa kuulemma.
Eturauhassyöpä, vasta tuli tieto siis hiljan, hoidot ei ole alkaneet.Tyvisolusellainnen taitaa siis olla
Eturauhassyöpä, vasta tuli tieto siis hiljan, hoidot ei ole alkaneet.
Kiitoksia! Itselläni on tässä kypsään ikään mennessä onneksi aivan muita kiinnostuksen kohteita kuin että "olenhan normaali" (tuntemattoman palstakirjoittajan tai muidenkaan mielestä). Hyvällä mielellä saatoin tämän todeta nyt kun sinun heräämisaikaohjeitasi luin.Niin itse sinä viideltä heräät, ei se meille muille kuulu, jos haluat pitää lehmiä eikä sinulla ole varaa pitää koneita tai lomittajia. Normaali ihminen herää klo 6-10, eikä päivystä netissä öisin.
Näin vissiin, en ole tosiaan ite kyseistä kirjettä nähnyt, ei tietoa minulla miten homma etenee tästä.Niin no nuohan paranee aina poistamalla koko rauhanen, mikäli on ajoissa havsittu