K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mauton ehkä mutta faktaa. Kiertely ja kaartelu on täyttä ajanhukkaa. Kyseinen faija voi opastaa naapurin Pentin oikeille miehen tavoille, niin säästetään Penan rauhanen.
Toivon että todella nämä kaikki on sitten sun omia trollauksia. Itse tein sen virheen, että viime vuonna kerroin tänne oman isäni kuolemasta joka sekin väännettiin vitsiksi. Siinä kohtaa tajusin ettei tänne todellakaan kannata yrittää mitään kertoa, koska kaikki on trollauksien kohteena. Sen muistan, että se upposi syvälle ja tuli ihan helvetin paha mieli.

Toivon että todella nämä kaikki on sitten sun omia trollauksia. Itse tein sen virheen, että viime vuonna kerroin tänne oman isäni kuolemasta joka sekin väännettiin vitsiksi. Siinä kohtaa tajusin ettei tänne todellakaan kannata yrittää mitään kertoa, koska kaikki on trollauksien kohteena. Sen muistan, että se upposi syvälle ja tuli ihan helvetin paha mieli.
Miksi jaat trolliketjuun noin henkilökohtaisia asioita. Mitä haet sillä, sympatiaa trolleilta vai. Otan kovasti osaa suruusi, mutta tämä ei ole oikea paikka.

Minä en ainakaan ole trollannut mitään. Minulle ainakin on täyttä totta, että palstalainen kertoi yhden todellisuudessa tapahtuneen asian elämästään. Vastaukseni puolestaan saatan kertoa omalla lennokkaalla tyylilläni.

Kyllä se iskä siitä miesten kirjoihin saadaan!

En välitä saati ees jaksa lukea kuin paikaisesti kaiken maailman peehölpötyksiä, vanhempien tuttavapiirissä sama vaiva on sellaisellakin joka ei syö punaista lihaa esim. ollenkaan ja on todella hoikka.

Tarkoitan oikeilla elämäntavoilla eturauhasen kannalta, että säännöllistä seksiä/masturbointia ei saa unohtaa. Muuten eturauhaselle on yksi ja sama, vaikka puputtaisi juustosnakseja 24/7.

Yhteistyössä