V
vierailija
Vieras
Onneksi sinäkin olet aina täällä vastaamassa!24/7 paikalla oleva tunnistelija taas paikallaHyvin menee hei.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onneksi sinäkin olet aina täällä vastaamassa!24/7 paikalla oleva tunnistelija taas paikallaHyvin menee hei.
Minä aion laittaa niin paljon keltaisia emojeita kuin haluan. Sinä et täällä määrää.Näin juuri. Kyllä tänne kirjoituksia ja asiaa mahtuu. Turhat tyypit täällä on noita kaikesta uikuttajia, kuinka PITÄIS sanoo ja kuinka EI pitäisi. Ja sitten nää emojeihin kelta-emojeihin fiksoituneet.
Onneksi sinäkin olet aina täällä vastaamassa!
Ihmisen keho tarvitsee myös rasvaa ja hiilihydraatteja.Ei se katso terveellistä ruokavaliota kuka sairastuu. Petäistökin söi vaan suunnilleen salaattia ja niin vaan tuli infarkti
Elaborate! Siis enemmän partyboi, vähemmän runopoika? Mä vasta muodostan kuvaa hänen charminsa luonteesta.KK on kyl enemminkin Jayne Mansfield eikä mikään eteerinen ja klassisen herkkä Audrey.
Mikä se sana oikeasti oli?Näit yhden kerran palstalla sanan, luit sen väärin, ja sylki riemusta lentäen huudat sitä sen jälkeen joka paikkaan. Nyt voi varmaan ihan perustellusti käyttää sitä vajakki-sanaa
Varmaan se blondattu tukka ja ruskeat silmät on sitä Jaynen edustamaa old Hollywoodia. Ehkä KK on yhdistelmä party- ja runopoikaa.Elaborate! Siis enemmän partyboi, vähemmän runopoika? Mä vasta muodostan kuvaa hänen charminsa luonteesta.
Jos olisi edes jotain miehekkyyttä, mutta näyttää ihan naiselta. Ehkä lesbot tykkää.
Tauskin uusi kesäbiisi Prinssiliimaa
Mä ajattelin että hänessä vois olla Aamiainen Tiffanylla -Audreyn tyylistä hulluttelevaa viehätystä ja piilotettua herkkyyttä.Varmaan se blondattu tukka ja ruskeat silmät on sitä Jaynen edustamaa old Hollywoodia. Ehkä KK on yhdistelmä party- ja runopoikaa.
Miten nainen voi ehkäistä eturauhassyöpää. En halua itselleni sellaista.
Ihmisen keho tarvitsee myös rasvaa ja hiilihydraatteja.
Sä voisit sun tyttäreltä varmuuden vuoksLeikkauta esinahkasi pois.
Erikoinen hahmo kyllä. Hyvin monifasettinen.Elaborate! Siis enemmän partyboi, vähemmän runopoika? Mä vasta muodostan kuvaa hänen charminsa luonteesta.
Toivottavasti tämä on sitä mitä luulenEi kyllä se on koostevideon paikka
Tähän tulee kohta joku vuitun hauska kommentti siitä että koostevideo onToivottavasti tämä on sitä mitä luulen
Lisäks palstakesäteatterin klassikot mummo, homoseksiTähän tulee kohta joku vuitun hauska kommentti siitä että koostevideo on
[Insert 1950-luvulla suosittu miehen nimi] + [insert 1950-uvulla suosittu naisen nimi] + [insert erite/genitaali] + [insert suomalsisen lähiön tai pikkukaupungin nimi] + [insert 1990-luvulla kuunnellun iskelmälaulajan nimi]
Koska semmonen on HUUMORIA
APUA