K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ehkäpä tämä ei ole oikea paikka siihen. Varmaan netistä löytyisi vertaistukiryhmiä ja esim. seurakunnat järjestää tukiryhmiä.
Ja suoraan sanottuna ei riitä myötätuntoa tälle ihmiselle, joka päivät pitkät täällä haukkuu muita ja käyttäytyy huonosti.
Itse olen myös yksin, mutten koe yksinäisyyttä negatiivisessa mielessä. En haiua mihinkään vertaistukiryhmiin enkä muihinkaan tukiryhmiin. Ahdistaa tuollaiset. Jos tarkkaan lukee ko. yksinäisen henkilön kirjoituksen, hänelle riittää, kun saa kirjoittaa tänne palstalle. Toivon asiallisia ja ymmärtäväisiä vastauksia meille, jotka avaudumme kipeistäkin asioista. Aina ei ole näin ollut, valitettavasti. -ERI

Itse olen myös yksin, mutten koe yksinäisyyttä negatiivisessa mielessä. En haiua mihinkään vertaistukiryhmiin enkä muihinkaan tukiryhmiin. Ahdistaa tuollaiset. Jos tarkkaan lukee ko. yksinäisen henkilön kirjoituksen, hänelle riittää, kun saa kirjoittaa tänne palstalle. Toivon asiallisia ja ymmärtäväisiä vastauksia meille, jotka avaudumme kipeistäkin asioista. Aina ei ole näin ollut, valitettavasti. -ERI
Tämä ketju ei ole ystävällismielinen eikä terve. Ihan jo sen puolesta toivon, että yksinäiset voisivat löytää paremman väylän kertoa asioistaan. Kompostin kaltainen ketju se ei ole.

Nuo vertaistukiryhmät yms on jo valmiiksi "ulospäinsuuntautuneille". Tämmöinen anonyymi palstamalli on hirveän hyvä siinä mielessä että kirjoittaminen on monelle helpompaa kuin puhuminen. (En väitä, että juuri tämä palsta)

Mulla on ihana perhe ja ystäviä sekä mielenkiintoinen työ ja harrastuksia. Iltaisin se silti iskee joskus kun olen yksin, nimittäin tarve trollata. En jaksa vaihtaa paikkaa, koska tämän ketjun juonen tunnen jo läpikotaisin.

Ehkäpä tämä ei ole oikea paikka siihen. Varmaan netistä löytyisi vertaistukiryhmiä ja esim. seurakunnat järjestää tukiryhmiä.
Ja suoraan sanottuna ei riitä myötätuntoa tälle ihmiselle, joka päivät pitkät täällä haukkuu muita ja käyttäytyy huonosti.
Oli kiireinen ilta niin tää jäikin vastaamatta (jos minuun toi loppu viittaa) et ite kyllä koen että en käyttäydy mitenkään sen huonommin kuin moni muukaan ketjulainen, suurin osa minun jutuista on ihan positiivisia kumminkin. Vaikka myöskin kritisoin välillä. Voihan olla ettet ees tunnista mitkä kaikki kirjoitukset on minulta eli laitat piikkiin ehkä myös sellaisia, jotka ei ole. Plus et olekaan pyytänyt mitään myötätuntoa esim. just sinulta, tiedän tän ketjun väkeä sen verran et osan kanssa tuun vain juttuun paremmin tai on enemmän minun henkisiä ihmisiä, ja kykenee järkevään keskusteluun omalla mittapuullani.

Surullinen kohtalo tosiaan tämä tapaus. Ei ole muuta paikkaa kuin tämä avautua. Asiallisia kommentteja täältä turha odottaa.

Oli kiireinen ilta niin tää jäikin vastaamatta (jos minuun toi loppu viittaa) et ite kyllä koen että en käyttäydy mitenkään sen huonommin kuin moni muukaan ketjulainen, suurin osa minun jutuista on ihan positiivisia kumminkin. Vaikka myöskin kritisoin välillä. Voihan olla ettet ees tunnista mitkä kaikki kirjoitukset on minulta eli laitat piikkiin ehkä myös sellaisia, jotka ei ole. Plus et olekaan pyytänyt mitään myötätuntoa esim. just sinulta, tiedän tän ketjun väkeä sen verran et osan kanssa tuun vain juttuun paremmin tai on enemmän minun henkisiä ihmisiä, ja kykenee järkevään keskusteluun omalla mittapuullani.

👍

Mä olen se yksi yksinäinen. Mä olen ollut koulusta asti kiusattu. En enää aikuisiällä osannut hankkia ystäviä. En kertakaikkiaan osaa enää toimia tai tiedä, miten hyvä ystävyyssuhde toimii. Olin aikoinaan Vauvalla ja mulle se oli lähinnä iloa. Päädyin tänne, koska muita aihetta koskevia paikkoja ei ole. Tiedän että täällä trollataan. En silti viime vuonna avistanut, että kuolemastakin voidaan saa ilkeitä juttuja aikaan.

Yhteistyössä