V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä tapaus? Ite en ainakaan enää ymmärrä kehen viitataan edes, mutta no joo ei ehkä minuun, koska en ole mitään tollaista valittanutkaan, silti ns. päiväkirjoistani on urputettu.Surullinen kohtalo tosiaan tämä tapaus. Ei ole muuta paikkaa kuin tämä avautua. Asiallisia kommentteja täältä turha odottaa.
Olen myös kokenut samanlaisen järkytyksen kerrottuani äidistäni. Vauvalla oli henkilö, jonka vastaukset olivat törkeitä. Usein niissä oli vain 1-2 sanaa, jotka olivat tehokkaasti valittuja pahoittamaan mielen. Vauvalla oli pari engl. kirjoittavaa ulkomaalaista, molemmat kirjoittivat kauniisti Bojeresta. Oli noloa, kun heille alkoi tulla v-mäisiä vastauksia. Toinen heistä käski trollia menemään välittömästi lääkärille. Tuntui olevan järkyttynyt. Hän ei tämän jälkeen enää kirjoitellut. En tiedä, mitä trollin päässä liikkuu, mutta sairas on.Toivon että todella nämä kaikki on sitten sun omia trollauksia. Itse tein sen virheen, että viime vuonna kerroin tänne oman isäni kuolemasta joka sekin väännettiin vitsiksi. Siinä kohtaa tajusin ettei tänne todellakaan kannata yrittää mitään kertoa, koska kaikki on trollauksien kohteena. Sen muistan, että se upposi syvälle ja tuli ihan helvetin paha mieli.
Ylihuomenna yöllä saa ensiesityksensä Tauskista inspiraanionsa ammentanut Prinssiliimaa!!! Siitä tulee hitti pysykää kuulolla!
Hankkiudut selvästi paikkoihin, joissa on kiusaamista. Et ehkä itsekään huomaa sitä, että jatkat samaa opittua mallia, missä olet elänyt lapsena. Et ehkä osaa muuta. Miten jäit discord ryhmien ulkopuolella?Mä olen se yksi yksinäinen. Mä olen ollut koulusta asti kiusattu. En enää aikuisiällä osannut hankkia ystäviä. En kertakaikkiaan osaa enää toimia tai tiedä, miten hyvä ystävyyssuhde toimii. Olin aikoinaan Vauvalla ja mulle se oli lähinnä iloa. Päädyin tänne, koska muita aihetta koskevia paikkoja ei ole. Tiedän että täällä trollataan. En silti viime vuonna avistanut, että kuolemastakin voidaan saa ilkeitä juttuja aikaan.
Mistä tiedät että olivat trolleja, eikä Bojere fandomin jäseniä? Bojere ei ole mikään auvoisa ihana yhteisö, vaan siellä on paljon ristiriitoja, valtataisteluja, nokittelua, kiusaamista jne.Olen myös kokenut samanlaisen järkytyksen kerrottuani äidistäni. Vauvalla oli henkilö, jonka vastaukset olivat törkeitä. Usein niissä oli vain 1-2 sanaa, jotka olivat tehokkaasti valittuja pahoittamaan mielen. Vauvalla oli pari engl. kirjoittavaa ulkomaalaista, molemmat kirjoittivat kauniisti Bojeresta. Oli noloa, kun heille alkoi tulla v-mäisiä vastauksia. Toinen heistä käski trollia menemään välittömästi lääkärille. Tuntui olevan järkyttynyt. Hän ei tämän jälkeen enää kirjoitellut. En tiedä, mitä trollin päässä liikkuu, mutta sairas on.
Olet kyllä oikeassa. Näin ei kuitenkaan saisi olla. Kaikilla pitää olla oikeus olla oma itsensä. Kirjoitukset täällä ovat ilmeisesti 15-16 vuotiaiden sepustuksia. Tylsiä, vihamielisiä, vailla järkevää sisältöä, samaa velliä viikosta toiseen. -SAMATämä ketju ei ole ystävällismielinen eikä terve. Ihan jo sen puolesta toivon, että yksinäiset voisivat löytää paremman väylän kertoa asioistaan. Kompostin kaltainen ketju se ei ole.
Todellakin, huomasi hyvin tossa discord paikassakin.Mistä tiedät että olivat trolleja, eikä Bojere fandomin jäseniä? Bojere ei ole mikään auvoisa ihana yhteisö, vaan siellä on paljon ristiriitoja, valtataisteluja, nokittelua, kiusaamista jne.
Ei ihme. Loppui varmastikin noihin podi-höpinoihin.Siellä ei ollla ainakaan K:n kanssa illanvietossa. Eiköhän se juttu tosiaan ollut siinä
Niin ja siihen, että K on aina menossa joko töiden takia tai kavereiden ja jos tää neitokainen vaatii paljon yhteistä aikaa, niin siinähän se sit oli..Ei ihme. Loppui varmastikin noihin podi-höpinoihin.
Mä olen se yksi yksinäinen. Mä olen ollut koulusta asti kiusattu. En enää aikuisiällä osannut hankkia ystäviä. En kertakaikkiaan osaa enää toimia tai tiedä, miten hyvä ystävyyssuhde toimii. Olin aikoinaan Vauvalla ja mulle se oli lähinnä iloa. Päädyin tänne, koska muita aihetta koskevia paikkoja ei ole. Tiedän että täällä trollataan. En silti viime vuonna avistanut, että kuolemastakin voidaan saa ilkeitä juttuja aikaan.
Hohhoijaa, ei toi nyt sellaista suoraan meinaa et hakeutuisi, tietenkin on oikeus olla paikassa missä aiheen keskustelua on.Hankkiudut selvästi paikkoihin, joissa on kiusaamista. Et ehkä itsekään huomaa sitä, että jatkat samaa opittua mallia, missä olet elänyt lapsena. Et ehkä osaa muuta. Miten jäit discord ryhmien ulkopuolella?
Mistä tiedät että olivat trolleja, eikä Bojere fandomin jäseniä? Bojere ei ole mikään auvoisa ihana yhteisö, vaan siellä on paljon ristiriitoja, valtataisteluja, nokittelua, kiusaamista jne.
Hohhoijaa, ei toi nyt sellaista suoraan meinaa et hakeutuisi, tietenkin on oikeus olla paikassa missä aiheen keskustelua on.
Onhan niitä, mitä sitä kaunistelemaan.No ei taatusti ole mitään kiusaamista koskaan ollut. Valtataisteluja???? What? Nyt paljastit olevasi itse kiusaava trolli, Bojere-hater.
![]()
K valitsi ystävät ennen naista. Tai pitäisikö sanoa uran ennen naista. En usko että E on ehtinyt mitään sellaista kertoa podissa että se olisi eron aiheuttanut.Niin ja siihen, että K on aina menossa joko töiden takia tai kavereiden ja jos tää neitokainen vaatii paljon yhteistä aikaa, niin siinähän se sit oli..
Taisit missata pointin vai eikö ymmärrys riitä?Hohhoijaa, ei toi nyt sellaista suoraan meinaa et hakeutuisi, tietenkin on oikeus olla paikassa missä aiheen keskustelua on.
Mistä tiedät että olivat trolleja, eikä Bojere fandomin jäseniä? Bojere ei ole mikään auvoisa ihana yhteisö, vaan siellä on paljon ristiriitoja, valtataisteluja, nokittelua, kiusaamista jne.
En mielestäni, oli myöskin vähän ns. puolikiusaajan vastaus mielestäni, jotain jännän hyökkäävää siinä oli.Taisit missata pointin vai eikö ymmärrys riitä?