V
vierailija
Vieras
Minulla myös samoin, kävin huvikseni äsken katsomassa.Mulla ne on aikajärjestyksessä, ihan aina. Samoin on kahdella lapsellani. Samat kommentit ekana, vaikka profilointi on eri.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minulla myös samoin, kävin huvikseni äsken katsomassa.Mulla ne on aikajärjestyksessä, ihan aina. Samoin on kahdella lapsellani. Samat kommentit ekana, vaikka profilointi on eri.
Miksi mun pitäisi seurata? Ei kiinnosta K:n tiktok päivitykset.Miksi et?
Eli sinä et osaa.Ymmärrettävää ettei vanhemmat ihmiset osaa käyttää puhelimen sovelluksia.
Mulla näkyy kommentit aina aikajärjestyksessä, joten älä jaksa.Ei ole trollaus, tiktok profiloi käyttäjiään monella tavalla ja ikä on yksi niistä. Se, mitkä kommentit nousevat ensimmäisenä videolla näkyviin, lasketaan monen eri tekijän avulla ja yksi niistä on ikä.
Mulla taas selvästi sen mukaan, että mikä kommentti on saanut eniten sydämiä tai vastauksia. Ne nousee ekaksi.Mulla näkyy kommentit aina aikajärjestyksessä, joten älä jaksa.
Vanhimmat vai uusimmat ensimmäisinä?Mulla näkyy kommentit aina aikajärjestyksessä, joten älä jaksa.
Että oikein Google kertoi nuo asiat, wow.Tule tälle vuosituhannelle. Jos kyse ei ole yhden yön jutussa niin todellakin googlettaa. Mun ystävätär jätti poikaystävän koska sai selville Googlen avulla että mies oli vain rahan perässä sekä valehtelija.
K/KK-pakottajamummo alkaa olla rasittavampi kuin BK-tossarit.
Ei kiinnosta GF:t mut väsyneitä on ne KK-kommentit.Häiritseekö sun GF onanointia?
Oon eri, mut mun gf ainakaan ei häiritse onanointiani koskaan. Päin vastoin.Häiritseekö sun GF onanointia?
Lainattu kommentti oli kyllä screenshotin arvoinen esimerkki siitä miksi yhdyssanasäännöillä *on* väliä.Oon eri, mut mun gf ainakaan ei häiritse onanointiani koskaan. Päin vastoin.
Lainattu kommentti oli kyllä screenshotin arvoinen esimerkki siitä miksi yhdyssanasäännöillä *on* väliä.
Eihän tossa kysytty häiritseekö sun gf just SUN onanointia vaan et onko hänellä yleisesti tapana häiritä jotain onanointia, jossain. Pässi.Oon eri, mut mun gf ainakaan ei häiritse onanointiani koskaan. Päin vastoin.
Niinpä! Hänen GF häiritsee MUN onanointia. Laita se eukko kuriin.Eihän tossa kysytty häiritseekö sun gf just SUN onanointia vaan et onko hänellä yleisesti tapana häiritä jotain onanointia, jossain. Pässi.
Ei ole.Ei oo missään havaintoja K:sta? Jodel?
Bojan on paremmassa miesseurassa.BojanJere
Varmaan saa, mutta edelleen se on typerää ja epähienoa toista osapuolta kohtaan. Myös tällä toisella osapuolella saa olla vahva mielipide asiasta.Ei edelleenkään ollut mikään suhde ja jokainen saa kertoa ilman nimiä podissaan ihan mitä haluaa.
Jotkut ihmiset elävät elämäänsä tässä ja nyt ja haluavat luottaa toiseen ihmiseen. Ei se mitenkään tuomittavaa ole. Aikuiset ihmiset myös yleensä osaavat kertoa toiveistaan toisilleen ja mitään suhdetta muutenkaan ei voi luoda, mikäli et voi luottaa toiseen.Tule tälle vuosituhannelle. Jos kyse ei ole yhden yön jutussa niin todellakin googlettaa. Mun ystävätär jätti poikaystävän koska sai selville Googlen avulla että mies oli vain rahan perässä sekä valehtelija.
Sinä olet se, joka et tunnu tietävän mitään. Sun tulkinnat on täysin äkkivääriä ja typeriä. Jos jossain höpönlöpö liettualaishaastiksessa kysytään typeriä vitsikysymyksiä toisensa perään, niitä vastauksiakaan ei kannata pitää mitenkään kirjaimellisina.Et tiedä siis yhtään mitään Käärijästä niin kuin suurin osa täällä olevista ei.
Sinä olet se, joka et tunnu tietävän mitään. Sun tulkinnat on täysin äkkivääriä ja typeriä. Jos jossain höpönlöpö liettualaishaastiksessa kysytään typeriä vitsikysymyksiä toisensa perään, niitä vastauksiakaan ei kannata pitää mitenkään kirjaimellisina.
Itse asiassa E on kertonut oma-aloitteisesti vain sen, että hänellä on nykyään tapailukaveri, johon on kovasti ihastunut. Seksikysymys tuli totuus vai tequila -osuudessa, jossa hän päätyi vastaamaan kysymykseen, eikä hän vastauksessaan kuvaillut mitään normaalista poikkeavaa. Vastaamisesta kieltäytyminen ja tequilan valitseminen olisi vaan vaikuttanut kummalliselta, ihan kuin hänellä olisi jotain perverssiä piiloteltavana.Tämä mikään määräys olekyse on ihmissuhteesta, ei sitä levitellä julkisuuteen ilman molempien suostumusta.
K on perverssi piiloteltava.Itse asiassa E on kertonut oma-aloitteisesti vain sen, että hänellä on nykyään tapailukaveri, johon on kovasti ihastunut. Seksikysymys tuli totuus vai tequila -osuudessa, jossa hän päätyi vastaamaan kysymykseen, eikä hän vastauksessaan kuvaillut mitään normaalista poikkeavaa. Vastaamisesta kieltäytyminen ja tequilan valitseminen olisi vaan vaikuttanut kummalliselta, ihan kuin hänellä olisi jotain perverssiä piiloteltavana.