K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä taas en ymmärrä tätä Kk pakottamista enää ollenkaaan. Aluksi se oli ihan harmitonta huumoria, hauskaa jopa, mutta sitten piti mennä niin överiksi, että siitä mudostui jonkinlainen tosikkomainen paritusmania. Huumori on siitä vaativa laji, että se menee helposti mauttomuuden puolelle.
Ai missäs tälläistä nyt on ollut, itseäni taas nyt vähemmän häirinnyt ku mennyt tollaiseksi satuparitus tasoiseksi ainakin tässä paikassa, yksikään muukaan näköjään ole noihin viitsinyt puuttua enää, hauskuutensa kullakin.

Minä taas en ymmärrä tätä Kk pakottamista enää ollenkaaan. Aluksi se oli ihan harmitonta huumoria, hauskaa jopa, mutta sitten piti mennä niin överiksi, että siitä mudostui jonkinlainen tosikkomainen paritusmania. Huumori on siitä vaativa laji, että se menee helposti mauttomuuden puolelle.

Hiljaa.. Et ymmärrä mistään mitään.
Huumorin olet keksinyt ihan itse, se on tiukka fakta, mistä asianaiset keskustelee.. Jos et jotain ymmärrä, niin älä viisastele.
Sitä paitsi avaruushybridien tunnistus on jokaisen asia.

Ostaaks noita levyjä ylipäätään vielä jotkut, et kannatti tehä tollainen kolmen levyn sarja?
Mäkin ihmettelin. Siis lähinnä sitä markkinointia, että ensin meni heti puolet ja saman tien loput. Montako niitä oikein oli painettu? 5 sarjaa? Tai 6, että saatiin tasan 50% myyneiksi.
Harkitsin itsekin hetken ostoa, koska mulla ei ole yhtään Joksulevyä, mutta sitten muistin, miten homolta äänimaisemallisesti esimerkiksi Barve oceana levyllä kuulostaa, eikä ne muutkaan paljon paremmilta, se soundi on siis niin hirveä, niin huono, niin ohut... kuka hullu noita studioversioita kuuntelee?
Niin tulin sitten siihen tulokseen, että en osta.
Muutenkin olisin ennemmin halunnut sen pinkin Umazane mislin kuin tuon psykedeelisen kolmikon.
Mietin vain, että kuka ne tosiaan osti, eikö kaikilla halukkailla jo ollut Jokereita vinyylinä? Mutta ei sit kai.

Mäkin ihmettelin. Siis lähinnä sitä markkinointia, että ensin meni heti puolet ja saman tien loput. Montako niitä oikein oli painettu? 5 sarjaa? Tai 6, että saatiin tasan 50% myyneiksi.
Harkitsin itsekin hetken ostoa, koska mulla ei ole yhtään Joksulevyä, mutta sitten muistin, miten homolta äänimaisemallisesti esimerkiksi Barve oceana levyllä kuulostaa, eikä ne muutkaan paljon paremmilta, se soundi on siis niin hirveä, niin huono, niin ohut... kuka hullu noita studioversioita kuuntelee?
Muutenkin olisin ennemmin halunnut sen pinkin Umazane mislin kuin tuon psykedeelisen kolmikon.
Mietin vain, että kuka ne tosiaan osti, eikö kaikilla halukkailla jo ollut Jokereita vinyylinä? Mutta ei sit kai.
Tiedoksi, että noita vinyyleitä on nimenomaan toivottu, joten vastasivat vain fanien kysyntään. Aivan varmasti saivat niistä katetta, eivätkä jääneet miinukselle.

Veikkaan et osa osti vain keräilymielessä, niiden värien takia, itelläkin pari aiemmin ostettua, mutta aion noi lp:t myydä, ei ees ole levysoitinta, cd:t pidän, vaikka nekin kyllä muoveissa vielä. Mutta kannettavaan pystyy ostaan ulkoisen levyaseman millä noita voi kuunnella.

Yhteistyössä