V
vierailija
Vieras
Ei siitä ole kuin vähän yli puoli vuotta kuitenkaan, joten minusta aika hiljattain.Mun tietääkseni K ei ole hiljattain eronnut kenestäkään pitkäaikaisesta kumppanista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei siitä ole kuin vähän yli puoli vuotta kuitenkaan, joten minusta aika hiljattain.Mun tietääkseni K ei ole hiljattain eronnut kenestäkään pitkäaikaisesta kumppanista.
Siitä on lähes vuosiEi siitä ole kuin vähän yli puoli vuotta kuitenkaan, joten minusta aika hiljattain.
Mikä ihmeen kumppani? Erosta on 8-10 kk, ehkä jopa enemmän. Tapailee jo uusia.Tarkoitin kyllä ihan oikeata kumppania, eikä mitään shippaajien kuvitelmia. TML-sormus voi toki olla, kun kai sitäkin biisiä pitää jossakin välissä vähän ruveta promoamaan, kun se nyt ilmeisesti vihdoin aiotaan julkaista. Tai sitten on vaan tullut tunne, että nyt on liikaa pidetty Joostin merchiä viime aikoina ja piti huomioida myös toista artistiystävää.
K on ei varsinaisesti ole jäänyt suremaan. On ollut muutamakin Barbara kierroksessa.Ei siitä ole kuin vähän yli puoli vuotta kuitenkaan, joten minusta aika hiljattain.
Oletettavasti 10 kk, ehkä enemmän. K on sen jälkeen käynyt jo treffeillä.Ei siitä ole kuin vähän yli puoli vuotta kuitenkaan, joten minusta aika hiljattain.
Sinä ja sun vibat. Menee huolehtiminen vähän yli sulla.Jos K olisi niin onneton breakupista, niin tuskin olisi lopettanut suhdetta jonkun ympäripyöreän podihöpötyksen takia. Mikähän tässä nyt on takana selkeästi kyllä ei niin kuplivat vibat oo Kärtsässä
Kärppy taitaa kyllä ihan oikeasti olla sinkkumies. E:llä on ihan omat kuviot meneillään. Viimeisimmissä seuratuissa hänellä on useampi privaatti mieshenkilö ja tuorein ruotsalainen artisti, joka esiintyi eilen Maarianhaminassa + tyyppi on seurannut takaisin.Tarkoitin kyllä ihan oikeata kumppania, eikä mitään shippaajien kuvitelmia. TML-sormus voi toki olla, kun kai sitäkin biisiä pitää jossakin välissä vähän ruveta promoamaan, kun se nyt ilmeisesti vihdoin aiotaan julkaista. Tai sitten on vaan tullut tunne, että nyt on liikaa pidetty Joostin merchiä viime aikoina ja piti huomioida myös toista artistiystävää.
Toki tapailee ja näyttääkin nykyään enimmäkseen tosi tyytyväiseltä, mutta kyllä pitkäaikaisen suhteen päättyminen voi tulla mieleen vielä monta kuukautta ja jopa vuosiakin eron jälkeen.Mikä ihmeen kumppani? Erosta on 8-10 kk, ehkä jopa enemmän. Tapailee jo uusia.
Jos K ei hymyile joka vtun postauksessa, niin silloin on tapahtunut jotakin ikävää. Ei hele.Jos K olisi niin onneton breakupista, niin tuskin olisi lopettanut suhdetta jonkun ympäripyöreän podihöpötyksen takia. Mikähän tässä nyt on takana selkeästi kyllä ei niin kuplivat vibat oo Kärtsässä
Voi varmasti mut vähän randomoa väittää et jonkun kuva ilme johtuu vanhasta erosta,Toki tapailee ja näyttääkin nykyään enimmäkseen tosi tyytyväiseltä, mutta kyllä pitkäaikaisen suhteen päättyminen voi tulla mieleen vielä monta kuukautta ja jopa vuosiakin eron jälkeen.
On se kun joka viikko on tykypäivät, kun läheisiä mukana.Tyky-päivä taisi olla Kärtsän frisbee-golfit. Mukana myös muun muassa Miken puoliso.
Ei Kärppy voi mitään tehdä ilman tykypäiviä, koska on niin surullinenOn se kun joka viikko on tykypäivät, kun läheisiä mukana.
Johtuisko salakuvista ja juorulehdistä ja siitä, et ko henkilö itsekin siitä vihjaili.Mä en ymmärrä miksi tästä podi-muijasta nyt tehdään niin iso juttu. On sillä aivan varmasti tässä eron jälkeen ollut muitakin juttuja, eikä tää E edes ollut kovin pitkäikäinen juttu. Mistä te tiedätte kuinka monta misua siellä kämpillä on käynyt touhuamassa ja joku on voinut olla paljon vaikuttavampi tapaus kuin tää.
Jos oisin shippari tai kuvottava parittaja, niin oisin sitä mieltä, et Joostin kanssa on tullut vähän harjoiteltua makkarin puolella liikkeitä.Mä en ymmärrä miksi tästä podi-muijasta nyt tehdään niin iso juttu. On sillä aivan varmasti tässä eron jälkeen ollut muitakin juttuja, eikä tää E edes ollut kovin pitkäikäinen juttu. Mistä te tiedätte kuinka monta misua siellä kämpillä on käynyt touhuamassa ja joku on voinut olla paljon vaikuttavampi tapaus kuin tää.
Musta se ero teki sille hyvää ja varmaan oli oikea ratkaisu. Tuntuu nykyään tasapainoisemmalta ja alkoakaan ei taida kulua enää niin paljon. Joskus roikutaan ihan liian kauan suhteessa joka ei vaan toimi.Toki tapailee ja näyttääkin nykyään enimmäkseen tosi tyytyväiseltä, mutta kyllä pitkäaikaisen suhteen päättyminen voi tulla mieleen vielä monta kuukautta ja jopa vuosiakin eron jälkeen.
Mä en ymmärrä miksi tästä podi-muijasta nyt tehdään niin iso juttu. On sillä aivan varmasti tässä eron jälkeen ollut muitakin juttuja, eikä tää E edes ollut kovin pitkäikäinen juttu. Mistä te tiedätte kuinka monta misua siellä kämpillä on käynyt touhuamassa ja joku on voinut olla paljon vaikuttavampi tapaus kuin tää.
Joost on Klle kuin pikkuveli. Vttu te ootte kuvottavia nähden kaikkien fantasioittenne kanssa.Jos oisin shippari tai kuvottava parittaja, niin oisin sitä mieltä, et Joostin kanssa on tullut vähän harjoiteltua makkarin puolella liikkeitä.
Tulee mieleen paremminkin sanavaraston pienuus, kun emojeihin pitää turvata.En muuten ole. En ole koskaan poneillut tai ”parittanut” Bojania yhtään kellekään. Emojeita käytän lähinnätai
, välillä toki muitakin. Mikä emojien käytössä sua muuten ärsyttää niin kovasti, koska tutkimusten mukaan älykkäämmät ihmiset käyttävät niitä.
Mun mummo oli just tollanen, joka halusi hallita kaikkien lastensa suhteita ja päättää mikä on hyväksi ja mikä ei. Esti mm. mun tädin eron uhkailuillaan. Eipä täti ollut kovin onnellinen sen jälkeen.Musta se ero teki sille hyvää ja varmaan oli oikea ratkaisu. Tuntuu nykyään tasapainoisemmalta ja alkoakaan ei taida kulua enää niin paljon. Joskus roikutaan ihan liian kauan suhteessa joka ei vaan toimi.
En minäkään. E kun ei ollut kaikesta päätellen edes tarkoitettu kuin kesäpanoksi. E on ehkä itse ottanut suhteen liian vakavasti. Ehkä suhde olisi voinut edetä jos E ei olisi lörpötellyt podcastissä.Mä en ymmärrä miksi tästä podi-muijasta nyt tehdään niin iso juttu. On sillä aivan varmasti tässä eron jälkeen ollut muitakin juttuja, eikä tää E edes ollut kovin pitkäikäinen juttu. Mistä te tiedätte kuinka monta misua siellä kämpillä on käynyt touhuamassa ja joku on voinut olla paljon vaikuttavampi tapaus kuin tää.
Mikä ihmeen fantasia? Sinä täällä näytät fantasioivan.Joost on Klle kuin pikkuveli. Vttu te ootte kuvottavia nähden kaikkien fantasioittenne kanssa.