V
vierailija
Vieras
No sehän paistaa hänen kirjoituksestaan läpi et toivoo.Toivotko että B olisi homo tai bi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No sehän paistaa hänen kirjoituksestaan läpi et toivoo.Toivotko että B olisi homo tai bi?
Jos ois, niin et ois kirjottanut tollasta saarnaa.En. Minulle hänen seksuaalisuutensa on täysin yhdentekevä. Fanitan musiikkia, siinä kaikki.
Sä tuskin tiedät miten kauan hän on asiaa käynyt läpi mielessään ja mitä hänen elämässään on tapahtunut .Kyllähän se voi, ykskin puolituttu kolmen lapsen äiti, erosi ja otti naisen uudeksi kumppaniksi.
Se kommentti minkä kirjoitin, niin allekirjoitan sen täysin. En ole samaa mieltä kanssasi ollenkaan ja musta taas sun tapa tuoda asioita esiin on erittäin mustavalkoinen. Jos B kokee ettei hän kuulu vähemmistöön, niin älä kyseenalaista sitä. Hän voi hyvin nuorena iästään huolimatta olla täysin varma asiasta. Jos miehet ei kiihota häntä, niin he eivät sit kiihota. Ei pitäisi olla sulle niin suuri asia. Musta taas on rumaa olla uskomatta Bojanin tai Krisin sanomisia, koska he voivat olla täysin varmoja siitä. Se imuttelu yms. miesten kanssa oli todennäköisesti kopioitu maailmalta, missä se oli sillä hetkellä muoti-ilmiö (on sitä toki aina ollut). Se on voinut olla myös täysin suunnitelmallista ja harkittu viisuihin kuuluva juttu. P.s. oon itse lesbo, mut saatan imutella bileissä miespuolisten tai hestkuiksi itsensä profiloivien naispuolisten ystävieni kanssa, no Big deal.
Eli et vieläkään halua luottaa B:n sanomisiin.Vaikee kuvitella, että B olis jossain haastiksessa kertonut seksuaalisesta suuntautumisestaan rehellisesti, jos on jotain muuta kuin hetero. Joker Outin laulajana se on ja oli kuitenkin kotimaassaan profiloitunut kohteliaana, puhtoisena unelmavävynä teinitytöille. Vähän kuin Benjamin aikoinaan, mut paljon isommassa mittakaavassa. Zarran liven vaivautunut hiljaisuus kyl kertoi, että nää oli nähnyt siltä käytöstä, joka ei yhtään pistänyt ihmetteleen homojuoruja.
Kihisemään? Mua ei kiinnosta pätkääkään Bojanin tylsät parisuhteet tai seksikuviot.Etkö sä mummo tajua, että täällä tartutaan aiheeseen kuin aiheeseenEi mua kiinnosta koko ukko, mutta kiva saada teidät kihisemään
![]()
Kyllähän se voi, ykskin puolituttu kolmen lapsen äiti, erosi ja otti naisen uudeksi kumppaniksi.
Mummon nuoruudessa suulle suutelu on Vakavaa ja Seksuaalista ja sitä tehdään vain sen sukupuolen kanssa josta on seksuaalisesti kiinnostunut.Se kommentti minkä kirjoitin, niin allekirjoitan sen täysin. En ole samaa mieltä kanssasi ollenkaan ja musta taas sun tapa tuoda asioita esiin on erittäin mustavalkoinen. Jos B kokee ettei hän kuulu vähemmistöön, niin älä kyseenalaista sitä. Hän voi hyvin nuorena iästään huolimatta olla täysin varma asiasta. Jos miehet ei kiihota häntä, niin he eivät sit kiihota. Ei pitäisi olla sulle niin suuri asia. Musta taas on rumaa olla uskomatta Bojanin tai Krisin sanomisia, koska he voivat olla täysin varmoja siitä. Se imuttelu yms. miesten kanssa oli todennäköisesti kopioitu maailmalta, missä se oli sillä hetkellä muoti-ilmiö (on sitä toki aina ollut). Se on voinut olla myös täysin suunnitelmallista ja harkittu viisuihin kuuluva juttu. P.s. oon itse lesbo, mut saatan imutella bileissä miespuolisten tai hestkuiksi itsensä profiloivien naispuolisten ystävieni kanssa, no Big deal.
Eikä paista, vaan on ns. normaalimpaa ajatella noin.No sehän paistaa hänen kirjoituksestaan läpi et toivoo.
Normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta kyseenalaistaa Bn ja Krisin sanomisia.Eikä paista, vaan on ns. normaalimpaa ajatella noin.
Mutta J:n tylsät sitäkin enemmän vai mitähän tässä ketjussa roikut.Kihisemään? Mua ei kiinnosta pätkääkään Bojanin tylsät parisuhteet tai seksikuviot.
Mä oon joskus miettinyt et kuinka patavanhoillista porukkaa osa näistä B faneista on.Mummon nuoruudessa suulle suutelu on Vakavaa ja Seksuaalista ja sitä tehdään vain sen sukupuolen kanssa josta on seksuaalisesti kiinnostunut.
Juuri näin, Bojania loukkaavaa käytöstä nuo kirjoittelut.Normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta kyseenalaistaa Bn ja Krisin sanomisia.
Oot aivan pihalla.Mutta J:n tylsät sitäkin enemmän vai mitähän tässä ketjussa roikut.
Luultavasti haastattelijan johdattelua taas, johon ei oikein suhteessa Balkaniin vois edes vastata muutoin.Normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta kyseenalaistaa Bn ja Krisin sanomisia.
Niin noi Dz mummoarvioinnit onkin.Juuri näin, Bojania loukkaavaa käytöstä nuo kirjoittelut.
Jep, ei ole Bn todellinen fani jos kirjoittaa noin.Juuri näin, Bojania loukkaavaa käytöstä nuo kirjoittelut.
Jos olisit oikeasti Bojan fani, niin tietäisit kuinka valveutunut, syvällinen ja pohdiskeleva hän on. Hän on taatusti miettinyt näitäkin asioita mielessään ihan jo kaveripiirinsä vaikutuksesta ja tullut tulokseen, ettei miehet kiinnosta häntä sen enempää. Mitä jos siis uskottaisiin kerrankin siihen, mitä hän itse asiasta kertoo. Homous on normaali asia, eikä pilkan aihe mitä monet täällä harrastaa, mutta toisen väkisin vääntäminen joksikin sellaiseksi mitä hän ei itse koe olevansa, niin se on väärin.Eikä paista, vaan on ns. normaalimpaa ajatella noin.
Jos kattoo näitä pitkiä kirjotuksia niin todellista peräkammarin mummoaMä oon joskus miettinyt et kuinka patavanhoillista porukkaa osa näistä B faneista on.
Hanki elämä, oikeasti.Luultavasti haastattelijan johdattelua taas, johon ei oikein suhteessa Balkaniin vois edes vastata muutoin.
Jos olisit oikeasti Bojan fani, niin tietäisit kuinka valveutunut, syvällinen ja pohdiskeleva hän on. Hän on taatusti miettinyt näitäkin asioita mielessään ihan jo kaveripiirinsä vaikutuksesta ja tullut tulokseen, ettei miehet kiinnosta häntä sen enempää. Mitä jos siis uskottaisiin kerrankin siihen, mitä hän itse asiasta kertoo. Homous on normaali asia, eikä pilkan aihe mitä monet täällä harrastaa, mutta toisen väkisin vääntäminen joksikin sellaiseksi mitä hän ei itse koe olevansa, niin se on väärin.
Suosittelen sinulle hetskupakottajalle sitä juu.Hanki elämä, oikeasti.
Peräkammarin rekkalesbojahan nää on.Jos kattoo näitä pitkiä kirjotuksia niin todellista peräkammarin mummoa![]()
Mummoille B on hyysättävä pikkupoika ja mummo tietää paremmin.Jos olisit oikeasti Bojan fani, niin tietäisit kuinka valveutunut, syvällinen ja pohdiskeleva hän on. Hän on taatusti miettinyt näitäkin asioita mielessään ihan jo kaveripiirinsä vaikutuksesta ja tullut tulokseen, ettei miehet kiinnosta häntä sen enempää. Mitä jos siis uskottaisiin kerrankin siihen, mitä hän itse asiasta kertoo. Homous on normaali asia, eikä pilkan aihe mitä monet täällä harrastaa, mutta toisen väkisin vääntäminen joksikin sellaiseksi mitä hän ei itse koe olevansa, niin se on väärin.
No he kyllä shippaa B:tä eivätkä tykkää näistä spekuloinnista.Peräkammarin rekkalesbojahan nää on.