V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
X:ssä siis.Ahaa, K matkustanut junalla Kuopiostako, koska jollain miehellä yhteiskuva ku K istunut viereen, tää ei tunnistanut edes Käärijää tämä tyyppi ennenkuin joku muu oli kysellyt yhteiskuvaa.
Pitää katsoo, jos tulee vielä vastaan, tuli minun for you sivulle siis, K:lla lippis ja aurinkolasit päässä, istui tän miehen viereen ilmeisesti siis.Laita linkki/tunnus
Just tämä.![]()
Juho Oivo (@oivo_juho) X:ssä
Paras Junaseura! Istui viereen. (Koska olen tyhymä näissä, niin en tunnistanut.) Ennen kuin joku ~7v skidi kyseli yhteiskuvaa. Ajattelin, että on vaan joku random Kuopiorock-kävijä. Samannäköisiä tyyppejä on kymmeniä junassa.x.com
Prkl, matkustan tolla junalla usein!
Joku vedätys, linkki luki et ei toimi?Mitähän tarkoitusta varten täällä nyt on ollu uusia linkkejä![]()
Mutta mitä tarkoitusta?Joku vedätys, linkki luki et ei toimi?
Ei ole kerrottu.Mutta mitä tarkoitusta?
Ei ollut tuo kyseinen linkki ja se oli puutarhan puolella.Mutta mitä tarkoitusta?
Oli kyllä täällä myös. Puutarhassa en ole käynyt vuoteen.Ei ollut tuo kyseinen linkki ja se oli puutarhan puolella.
Mulla toimi vahvistetuilla tilillä mutta toisella ei. En kuitenkaan uskaltanut liittyä.Joku vedätys, linkki luki et ei toimi?
Puutarhan linkki oli eri.Oli kyllä täällä myös. Puutarhassa en ole käynyt vuoteen.
Oho, siis K:lla on täytynyt suunnitelmat muuttua tai äkkiä päästävä Hkiin. Ei kai vapaaehtoisesti täydessä junassa matkustaisi. Jos olisi ajoissa varattu, kai se olisi ottanut kahden hengen kopin tai hiljaisen luokan.![]()
Juho Oivo (@oivo_juho) X:ssä
Paras Junaseura! Istui viereen. (Koska olen tyhymä näissä, niin en tunnistanut.) Ennen kuin joku ~7v skidi kyseli yhteiskuvaa. Ajattelin, että on vaan joku random Kuopiorock-kävijä. Samannäköisiä tyyppejä on kymmeniä junassa.x.com
Prkl, matkustan tolla junalla usein!
En usko, ja mitä aihetta sit muka koski?Mulla toimi vahvistetuilla tilillä mutta toisella ei. En kuitenkaan uskaltanut liittyä.
Ylivieska-Iisalmi juna luki tuolla? Meneekö siis Hki myös?Oho, siis K:lla on täytynyt suunnitelmat muuttua tai äkkiä päästävä Hkiin. Ei kai vapaaehtoisesti täydessä junassa matkustaisi. Jos olisi ajoissa varattu, kai se olisi ottanut kahden hengen kopin tai hiljaisen luokan.
Oliko se shippaajien uus paikka?Puutarhan linkki oli eri.
Ei siellä mitään linkkiä ole, oon myös ite taas vilaissut sitäkin usein.Puutarhan linkki oli eri.
Tuskin.Oliko se shippaajien uus paikka?
Sitähän on painotettu ja lällätelty et ketään uusia ei oteta mukaan.Tuskin.