K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voiks olla niin et paino ei laske protskuvanukkaiden takia, onhan niissä hiukan sokeria vaikkakaan ei lisättyä, oon laiskuuttani syönyt nyt noita useampana päivänä, ettei tulis tiskiä niin paljon. Nyt sit tajusin eks miks hitossa en osta vaan yksittäisiä purkkeja perus laktoositonta maustamatonta rahkaa. Tosin muuten lienee ravitsemustila kunnossa, kynnet kasvaneet pitkiksi taas.

Voiks olla niin et paino ei laske protskuvanukkaiden takia, onhan niissä hiukan sokeria vaikkakaan ei lisättyä, oon laiskuuttani syönyt nyt noita useampana päivänä, ettei tulis tiskiä niin paljon. Nyt sit tajusin eks miks hitossa en osta vaan yksittäisiä purkkeja perus laktoositonta maustamatonta rahkaa. Tosin muuten lienee ravitsemustila kunnossa, kynnet kasvaneet pitkiksi taas.

Protsuvanukkaat pitäisi syöfä karrageenittomina mutta sellaisia on vaikea löytää. Karrageeni tuhoaa suoliston pikku hiljaa ja on yhtenä epäiltynä suolistosairauksien räjähdysmäisessä kasvussa.

Protsuvanukkaat pitäisi syöfä karrageenittomina mutta sellaisia on vaikea löytää. Karrageeni tuhoaa suoliston pikku hiljaa ja on yhtenä epäiltynä suolistosairauksien räjähdysmäisessä kasvussa.
Aijaa, no löytyi tästä kyllä karrageeniä näköjänsä, vaikka näitä kaupan kalleimpia Ehrmannin vanukkaita laktoositon ja gluteeniton sekä kreatiinia, ja makeutusaineita, mitä oon kyllä koittanut välttää. Luulin et näissä ei ehkä olis.

Jos olisit oikeasti Bojan fani, niin tietäisit kuinka valveutunut, syvällinen ja pohdiskeleva hän on. Hän on taatusti miettinyt näitäkin asioita mielessään ihan jo kaveripiirinsä vaikutuksesta ja tullut tulokseen, ettei miehet kiinnosta häntä sen enempää. Mitä jos siis uskottaisiin kerrankin siihen, mitä hän itse asiasta kertoo. Homous on normaali asia, eikä pilkan aihe mitä monet täällä harrastaa, mutta toisen väkisin vääntäminen joksikin sellaiseksi mitä hän ei itse koe olevansa, niin se on väärin.
Milloin on käytetty homoa pilkkanimenä täällä? Taidat pitää ”Bojan on homo” -kommentteja pilkkana.

Oli jo melkein BK kompostia ikävä kun on viettäny pitkän viikonlopun reissussa ns. elämää elämässä. No ei muuta kun palstamayhem päälle. Esimerkiks itkunauruemojien ylikäyttäjä tai joku muu 24/7 päivystävistä pikkusieluista vois pliis tehdä mulle nyt huomioidun olon vaikkapa mummottelemalla tai jollakin muulla geneerisellä roastilla. 🥰
Hiljaa, pölkky.

Yhteistyössä