K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B:n kannattaisi kääntää sivua ja etsiä joku, jolla ei ole mitään tekemistä koko sen kuvion kanssa. Sloveniassa asuva tyttö – joku älykäs ja kaikkea muuta kuin pinnallinen.
Mulla oli joskus sellainen ajatus, että hänelle sopisi vaikka joku nainen tiedemaailmasta. Nykyisin ei jaksa enää kiinnostaa hänen naisensa, kun tämän influensserin meni valitsemaan.

K ei kuule teidän paramammojen huolenpitoa taida tarvita, vaikka varmaan tosta tulee itelles hyvä mieli. Ei ole kellään täällä mitään aavistusta onko vapaa vai ei ja ketä panee.
Taitaa kuitenkin olla niin, että paramammoja ovat E-jankkaajat. Itse olen kiinnostunut vain faktoista ja kaikki merkit viittaa siihen, että se homma ei edennyt. Sinkku on sinkku ja voi tapailla ja panna niin paljon kuin haluaa, mutta on silti sinkku niin kauan kuin ei seurustele. Mitään tietoa seurustelusta ei ole myöskään sinulla, joten ollaan tasoissa.

Noin viikko sitten rupesivat ainakin yhden Warnerin tyypin kanssa seuraamaan toisiaan ig:ssä, joten jossain ovat luultavasti tavanneet.
Se seuraaminen tapahtui siellä Ruississa jo. Warnerin tili on seurannut E:tä ja hänen podiaan jo kauan aivan samalla lailla kuin lukuisia muita vastaavia somevaikuttajia, joita kutsutaan kaiken maailman kekkereihin yms. Nää vaikuttajat on osa markkinointia ja tuolla podissa on vieraillut useampikin Warnerin artisti.

Cock kuvassa näkyy sama pehmeä hymy mikä Kyproksella 💗
Kah ootko sinäkin täällä kokeilemassa miten paljon puhutut ketjutrollit saa liikkeelle. Ei täällä oikeesti oo niitä juuri. On muutama ihan vilpittömästi kirjoittava jotka vaan sattuu olemaan tosi arvattavia reaktioautomaatteja tietynlaisiin juttuihin. Trolleja on ollu
-joku vähän väsyny tyyppi, jotka odotti et joku sanoi vakavissaan jotain herkkää ja sit kommentoi että naapurin penttiäkin rynkytettiin niin että ripuli suihkusi
-ja sit varmaan joku joka keskittyy vaan vedättämään sitä yhtä kirjoittajaa joka uskoo kaiken.

Kah ootko sinäkin täällä kokeilemassa miten paljon puhutut ketjutrollit saa liikkeelle. Ei täällä oikeesti oo niitä juuri. On muutama ihan vilpittömästi kirjoittava jotka vaan sattuu olemaan tosi arvattavia reaktioautomaatteja tietynlaisiin juttuihin. Trolleja on ollu
-joku vähän väsyny tyyppi, jotka odotti et joku sanoi vakavissaan jotain herkkää ja sit kommentoi että naapurin penttiäkin rynkytettiin niin että ripuli suihkusi
-ja sit varmaan joku joka keskittyy vaan vedättämään sitä yhtä kirjoittajaa joka uskoo kaiken.

Anteeksi mitä nyt ihmettä?

Taitaa kuitenkin olla niin, että paramammoja ovat E-jankkaajat. Itse olen kiinnostunut vain faktoista ja kaikki merkit viittaa siihen, että se homma ei edennyt. Sinkku on sinkku ja voi tapailla ja panna niin paljon kuin haluaa, mutta on silti sinkku niin kauan kuin ei seurustele. Mitään tietoa seurustelusta ei ole myöskään sinulla, joten ollaan tasoissa.
Hehe. Vai niin taitaa olla.

Ei mitään vedenpitävää. Vain se kun E kehui podissaan ihanaa tapailusuhdettaan ja olevansa niin onnellinen ja ihastuskuplassa ja sitten seuraava päivänä laittoi stoorin, missä muistutti, että kyseinen jakso on nauhotettu yli kaksi viikkoa sitten ja perään 😬
Paitsi tämänpäiväisessä jaksossa ei ole maininnut enää mitään, on alkanut instassa seuraamaan useita miehiä, on kuulemma Hingessä, on Jodelin mukaan bongattu jossain muussa seurassa, ei mitään havaintoja K:n seurassa sitten Ruissin. Tikkurila-festivaalit oli tärkeä juttu K:lle, joten olisi olettanut siellä olleen, jos olisivat pari. E kuitenkin luuhasi jossain Espoossa tägäyksen perusteella. Aivan varmasti joku olisi salakuvia sielläkin ottanut, jos olisi näkynyt.

Kaikella rakkaudella k:ta kohtaan, hän ei ole mikään nobelisti itsekään jos mitattavaa älyä nyt mitellään
Et voi kiistää, että yleisesti naiset ovat tyhmempiä kuin miehet. Paitsi esim. minä, mutta en olekaan koskaan ollut tyypillinen nainen. Teen töitä todella haastavalla teknisellä miesvaltaisella alalla, jossa ei todellakaan mitään itkupillejä ja kanoja katsella.

Ei näyttänyt humalaiselta, vain lempeän onnelliselta. Se kuva oli otettu sen hotlan ravintolassa. Ihan hyvin saattoi olla aamiainen, aamiasvohvelin kermavaahtoa vielä hieman suupielessä.
Siihen kuule liittyi video samasta tilanteesta, olivat ravintolassa eikä ollut mikään aamiaisaika todellakaan. Käsittämätöntä sontaa täällä jaksetaankin tarinoida.

Yhteistyössä