V
vierailija
Vieras
Siksi mua ei ole koskaan kutsuttu, mut pölökustaaksi jne. aika useinkin.Jaha tämä selvä. Onko teistä kumpikaan se joka tulee jatkuvasti kutsutuksi autistiksi, tuota, intohimoisen faktasuhteen takia
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Siksi mua ei ole koskaan kutsuttu, mut pölökustaaksi jne. aika useinkin.Jaha tämä selvä. Onko teistä kumpikaan se joka tulee jatkuvasti kutsutuksi autistiksi, tuota, intohimoisen faktasuhteen takia
Minä mitään vihapuhetta harjoita. Oon täällä paljastamassa sun ja Iken salasuhdetta.Jos sun ragebaitit on jotain vihapuhetta niin en oo kiinnostunut, trollailun alin kasti, joka sopii 14-vuotiaille veeteille.
Jos on jotain muuta niin anna palaa.
Ne on voineet erota siitä syystä että B haluaa lähivuosina lapsia kun Dz on nuorempi ja haluaa nyt keskittyä vain uraan.Sitä paitsi Bojan ei tosiaankaan olis jättänyt tota suhdetta. Kun sai tuollaisen muodollisen valioyksilön tulevien lastensa äitiehdokkaaksi, niin se olis pysynyt suhteessa vaikka väkisin.
Kun taas*Ne on voineet erota siitä syystä että B haluaa lähivuosina lapsia kun Dz on nuorempi ja haluaa nyt keskittyä vain uraan.
No ihan tän ketjun kirjoitusten mukaan shippaajien kuulemma pitäisi muka ostaa, ite en ole, noissa vielä suht kallis hinta.Ei niitä keikkoja shippaajille järkätä vaan ihan oikeille Kärtsä-faneille. Haloo haloo nyt sinne toopelaan.
No ihan tän ketjun kirjoitusten mukaan shippaajien kuulemma pitäisi muka ostaa, ite en ole, noissa vielä suht kallis hinta.
Teen sen muualla. Tää ketju on hyvä paikka purkaa patoutumia.Miks pitää trollailla kun voi myös ihastella, söpöstellä ja kuumistella?!
Niinpä varmaan.Teen sen muualla. Tää ketju on hyvä paikka purkaa patoutumia.
Minulla on purettavana k:n aiheuttamaa jatkuvaa söpöysagressiota ja b:n lumpustelun aiheuttamaa kuumotusta ja kk:n vielä näiden lisäks tuottamaa levotonta hyrinää sellainen pato ettette aavistakaan. Olen söpöstelyn, kuumistelun ja heruttelun tikittävä aikapommi.Teen sen muualla. Tää ketju on hyvä paikka purkaa patoutumia.
No nämä eräät luulee et joku Tml esitetään siellä.Olen shippari, mutta nyt putosin kärryiltä. Miten ylimääräinen Tavastian keikka liittyisi Bojaniin??
Pitääkö sulle raukalle kertoa, että se oli vaan jonkun vitsailua ja trollausta.No ihan tän ketjun kirjoitusten mukaan shippaajien kuulemma pitäisi muka ostaa, ite en ole, noissa vielä suht kallis hinta.
Lisäys: siis kukaan shippari ei luule, mutta täällä kovasti mietitään että shipparit luulee. Ja sekös ahistaa että miten saataisiin shipparit pysymään poissa kun eivät osta keikkalippua puhtahin sydämin ja aikein.No nämä eräät luulee et joku Tml esitetään siellä.
No joo, tajuan kyllä, mutta ite en ole niin torvi et ostaisin ilman pitäviä todisteita Bojanin läsnäolosta.Lisäys: siis kukaan shippari ei luule, mutta täällä kovasti mietitään että shipparit luulee. Ja sekös ahistaa että miten saataisiin shipparit pysymään poissa kun eivät osta keikkalippua puhtahin sydämin ja aikein.
K ei ole muutenkaan viime aikoina postaillut vapailtaan mitään ellei tule joku vitsi mieleen. Ei varsinkaan ekoina päivinä.Ei stoorin stooria salaiselta mökiltä.
Ei täällä mitään trollausta ole, pölypäästö.Miks pitää trollailla kun voi myös ihastella, söpöstellä ja kuumistella?!
No joo, tajuan kyllä, mutta ite en ole niin torvi et ostaisin ilman pitäviä todisteita Bojanin läsnäolosta.
No joo, tajuan kyllä, mutta ite en ole niin torvi et ostaisin ilman pitäviä todisteita Bojanin läsnäolosta.
Ei täällä mitään trollausta ole, pölypäästö.
Postaili Miken mökiltä. Yleensä on just ekoina päivinä postaillut.K ei ole muutenkaan viime aikoina postaillut vapailtaan mitään ellei tule joku vitsi mieleen. Ei varsinkaan ekoina päivinä.
Myös E on pitänyt tässä parin kuukaden aikana somettomia päiviä eli ei mitään ihmeellistä siinäkään. Sitä paitsi hän taitaa olla sitä laatua, että postaa lähinnä kauniita kuvia ja tänään on ollut kylmää ja sateista isossa osassa maata.
Sanoin yleensä. Nytkin joka kerta viikonloppukeikkojen jälkeen ei ole postannut päivään tai kahteen mitään. Ne on varmaan olleet vapaapäiviä, mut sitten on postaillut studioilta tms ja sitten esim. se frisbeegolf-juttu oli loppuviikosta myös.Postaili Miken mökiltä. Yleensä on just ekoina päivinä postaillut.