V
vierailija
Vieras
Sit se toinen lohisoppa ei ollut Bojanin vaikka kuva antoi ymmärtää niin. Tuskin olivat kahdestaan syömässä.BB oli lähtenyt jo Suomesta aiemmin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sit se toinen lohisoppa ei ollut Bojanin vaikka kuva antoi ymmärtää niin. Tuskin olivat kahdestaan syömässä.BB oli lähtenyt jo Suomesta aiemmin.
Mut se päivitys tuli jo lauantaina tai sunnuntaina, Joksut lähti maanantaina.Mä muistan myös Bbno$in päivityksen. Saattoi olla lentokentältä.
He ovat ihan oikeasti olleet yhdessä porukalla syömässä. Voi olla vaikka Areenan takahuoneesta se kuva. Mua ei kiinnosta kumpikaan B niin paljon, että jaksaisin selvittää seurueen koon, syödyt annokset ja paikan missä söivät.Alkaa kuulostaa siltä että kohta päästään porvoon erektion kaltaiseen sekaannukseen.
Eli B on sanonu syöneensä lohikeittoa vain lentokentällä mutta joku muistaa videon jossa B syö soppaa bbn kanssa
Noniin E-jankkaajat, mitäs minä sanoin. On kyllä kumma, miten jotkut pitää kynsin hampain kiinni omista teorioistaan, vaikka ihan kaikki faktat osoittaa täysin muuta. Samaa sakkia olette kuin shippaajat.No niin. E on Hgissä. Joten K lienee sukumöksällä Nivalassa somelomalla
Tiedätkö kun ei kiinnosta pätkän vertaa kenenkään syömiset.Mut se päivitys tuli jo lauantaina tai sunnuntaina, Joksut lähti maanantaina.
Vauvaraha kävi lohisopalla Fisken på diskenissä torstaina ja lauantaina söi lohisoppaa ehkä Veikkaus-areenan bäkkärillä. Joksut syö soppansa lentokentällä.Mut se päivitys tuli jo lauantaina tai sunnuntaina, Joksut lähti maanantaina.
Bb:llä oli seuraava oma keikka samana iltana kun JO:lla keikka Tavastialla, joten hän on lähtenyt Suomesta aikaisemmin kuin JO.Mut se päivitys tuli jo lauantaina tai sunnuntaina, Joksut lähti maanantaina.
Älä nyHe ovat ihan oikeasti olleet yhdessä porukalla syömässä. Voi olla vaikka Areenan takahuoneesta se kuva. Mua ei kiinnosta kumpikaan B niin paljon, että jaksaisin selvittää seurueen koon, syödyt annokset ja paikan missä söivät.
Ja sinä tiedät tämän vain siksi, että olet päättänyt niin, vai mitä?Ei hän missään serkkukokoontumisessa ole.
Sinäkin jaksat päivästä toiseen langeta trolleihin.Noniin E-jankkaajat, mitäs minä sanoin. On kyllä kumma, miten jotkut pitää kynsin hampain kiinni omista teorioistaan, vaikka ihan kaikki faktat osoittaa täysin muuta. Samaa sakkia olette kuin shippaajat.
Hän katsoo faktat häpykarvoistaan selvänäköisesti.Ja sinä tiedät tämän vain siksi, että olet päättänyt niin, vai mitä?
Tai sitten ei ole leidiä, vaan on ihan itsekseen tai sukuloimassa. Nämäkin vaihtoehdot on olemassa, joten koettakaas nyt hillitä näitä teorioitanne.Jospa tämä leidi osaisi pitää mölyt mahassaan.
Joo mutta hän söi samaan aikaan Bojanin kanssa.Vauvaraha kävi lohisopalla Fisken på diskenissä torstaina ja lauantaina söi lohisoppaa ehkä Veikkaus-areenan bäkkärillä. Joksut syö soppansa lentokentällä.
Ei syönyt.Joo mutta hän söi samaan aikaan Bojanin kanssa.
Sit se toinen lohisoppa ei ollut Bojanin vaikka kuva antoi ymmärtää niin. Tuskin olivat kahdestaan syömässä.
Selväähän se on, että uus nainen on jo kierroksissa.Noniin E-jankkaajat, mitäs minä sanoin. On kyllä kumma, miten jotkut pitää kynsin hampain kiinni omista teorioistaan, vaikka ihan kaikki faktat osoittaa täysin muuta. Samaa sakkia olette kuin shippaajat.
Et nyt taida ymmärtää. Tottakai tiedän, että kyseessä on useimmiten trolli, mutta seassa on kyllä myös muita pöhelöitä.Sinäkin jaksat päivästä toiseen langeta trolleihin.
Pitäähän ne koeajaa ennen kun kehittelee mitään vakavampaa.Selväähän se on, että uus nainen on jo kierroksissa.
Balkanilaisia karvoja lohisopassa.Kyllä söi.
Haluan uskoa, että B näki Dz:n toisessa valossa: bosnialaisena tyttönä – perhearvoja vaalivana ihmisenä –, jonka kanssa hän voisi mennä naimisiin ja perustaa perheen. Jonakuna, jolla on sama ammatti. Mutta tämä osoittautuikin aivan toisenlaiseksi: pinnalliseksi, (negatiivisessa mielessä) kunnianhimoiseksi ja ylellisyyden lumoamaksi. B ei ole sellainen. Mies, joka matkustaa Napoliin ja Roomaan ja majoittuu asuntoon muiden ihmisten kanssa, osoittaa olevansa mutkaton ja vaatimaton ihminen.Ne on voineet erota siitä syystä että B haluaa lähivuosina lapsia kun Dz on nuorempi ja haluaa nyt keskittyä vain uraan.
Toi itkijä on paras trolli, trollaa trollejaEt nyt taida ymmärtää. Tottakai tiedän, että kyseessä on useimmiten trolli, mutta seassa on kyllä myös muita pöhelöitä.