K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yks trolli on kirjotellu misogyniaoksennusta ja väliin pari epäuskottavaa bk-shippausviestiä. Ja varmaan myös ton lainatun viestin.
Shippaajista on, ainaki muilla alustoilla, leijonanosa fiksua porukkaa joille shippaus on hauskanpitoa, jotka ei stalkkaa artisteja irl, ja jotka ei todellakaan kirjottele paskaa naisista.
Tällä palstalla voi olla pari oikeestikin vähän huurusempaa shippaajaa, mutta valtaosa shippiviesteistä tulee shipillä trollaajilta jotka tarvittaessa vastailee itselleen (ja ehkä välillä vahingossa toisilleen).
Se lainattu viesti on mun. Olen seurannut ihan tarpeeksi näiden eräiden neljän shipparin touhuja ja omaan kokemukseeni pohjaten voin todeta, että heiltä tulee juuri niin järkyttävää tekstiä kuin mitä täällä on. Trolleja on toki joukossa.

Juu, tais olla Ronyn seuralainen noihin aikoihin.
Tällainen käsitys mullekin on tullut erityisesti jälkikäteen. Niissä parissa hiha- ja käsikuvassa ei kyllä ollut K . Tietysti influna osasi myös hyödyntää porukoiden kiinnostusta ja ehkä vihjaili tahallaan kaikenlaista, jotta sais näyttökertoja somelleen, jotka taas painaa näissä yhteistyökuvioissa +palkkioissa.

Se lainattu viesti on mun. Olen seurannut ihan tarpeeksi näiden eräiden neljän shipparin touhuja ja omaan kokemukseeni pohjaten voin todeta, että heiltä tulee juuri niin järkyttävää tekstiä kuin mitä täällä on. Trolleja on toki joukossa.
Kyllähän jo Vauvalla aikoinaan solvattiin K:n exää aivan järkyttävästi. Silloin ei vielä trollit olleet eksyneet palstoille. Tässäkin ketjussa on ollut aivan kauheaa naisvihaa, joka on ulottunut jopa lapsiin saakka. Trolleista ei silloinkaan ollut kyse, ne ovat tulleet tänne varsinaisesti vasta viimeisen vuoden sisällä.

Yhteistyössä