K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sukumökki tarkoittaa, ettei se ole K:n oma. Todennäköisesti sen omistaa isovanhemmat tai mahdollisesti jokin perikunta. Toki se voi olla myös K:n vanhempien omistama ja silloinkin sitä kai voisi kutsua sukumökiksi. Itse kutsuisin tässä tapauksessa perheen mökiksi. Koska emme tiedä K:n mökkiseuraa, voi kyseessä olla jonkun kaverin mökkikin. Ainoa, mitä en usko, on se että se olisi K:n oma. Luulen, että hankkisi mökkinsä Miken kumppanin perheen tapaan läheltä eli Etelä-Suomesta, jotta sinne voi päästä nopeasti.

Sukumökki tarkoittaa, ettei se ole K:n oma. Todennäköisesti sen omistaa isovanhemmat tai mahdollisesti jokin perikunta. Toki se voi olla myös K:n vanhempien omistama ja silloinkin sitä kai voisi kutsua sukumökiksi. Itse kutsuisin tässä tapauksessa perheen mökiksi. Koska emme tiedä K:n mökkiseuraa, voi kyseessä olla jonkun kaverin mökkikin. Ainoa, mitä en usko, on se että se olisi K:n oma. Luulen, että hankkisi mökkinsä Miken kumppanin perheen tapaan läheltä eli Etelä-Suomesta, jotta sinne voi päästä nopeasti.
Voihan se olla K:n vuokraama panomökki.

Kyl siel kuvataan dokumenttiin sielukkaita kohtauksia. K voi esiintyä siellä loirina puiden keskellä järvelle tuijottelemassa ja vähän saunomassa ja sit voiceoverina puhuu miten tärkeetä on et on oppinu rauhoittumaan itsensä ääreen jne
Mukana on ainoastaan kuvaaja-ohjaaja, niin ettei intiimi tunnelma kärsi.

Tämä alkaa tuntua kaikista uskottavimmalta tapahtumainkululta. ❤️‍🔥

Må en ymmärrä miksi saunoja pidetään jotenkin eroottiisina paikkoina. Ihminen hikoilee persehikeä lauteisiin, on kuuma ja voi kaatua kiukaaseen vähänkin ahtaammissa saunoissa.

Viemärikaivosta löytyy todennäköisesti Elma mummun häpykarvoja vuodelta 1997

Miksi olisi vuokrannut sen nimenomaan tuolta seudulta, jossa on sukua? Miksi olisi hankalasti matkustanut jollain hitaalla paikallisjunalla sinne? Miksi olisi vuokrannut tuollaisen hyvin arkisen mökin, kun olisi voinut valita tuohon tarkoitukseen sopivamman ja romanttisen paikan?

Jep. Kyllä panomökki vuokrattas jostain Sipoosta tai Lohjalta. Helppoa ja sivistys lähellä.

Må en ymmärrä miksi saunoja pidetään jotenkin eroottiisina paikkoina. Ihminen hikoilee persehikeä lauteisiin, on kuuma ja voi kaatua kiukaaseen vähänkin ahtaammissa saunoissa.

Viemärikaivosta löytyy todennäköisesti Elma mummun häpykarvoja vuodelta 1997
Saunoja on joka lähtöön ja osa niistä on viihdekeskuksia. Ei niissä ole Elma-mummon pepun painamaa koloa tai karvoja. Onko teidän käyttämät saunat peräisin jostakin 1900 luvun alusta vai mistä tää teidän alkeellinen kuva saunoista on muodostunut.

Miksi olisi vuokrannut sen nimenomaan tuolta seudulta, jossa on sukua? Miksi olisi hankalasti matkustanut jollain hitaalla paikallisjunalla sinne? Miksi olisi vuokrannut tuollaisen hyvin arkisen mökin, kun olisi voinut valita tuohon tarkoitukseen sopivamman ja romanttisen paikan?
Luuletko että salamökkiä etsivä mies miettii noin monimutkaisia asioita kuin naiset.

Yhteistyössä