V
vierailija
Vieras
Mene itse lehmä! T.eriMenisitkö pois. Täytät noilla metakommenteillasi 3/4 palstatilasta ja hauskojen/kuumien juttujen haku vaikeutuu. Kiitos sulle!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mene itse lehmä! T.eriMenisitkö pois. Täytät noilla metakommenteillasi 3/4 palstatilasta ja hauskojen/kuumien juttujen haku vaikeutuu. Kiitos sulle!
Tyrkytit tissejäsi punkille, hyi.
Sun rakas Bojan tykkää kun tissit on esillä. Katselee ja ihastelee niitä mielellään. Eikö sun tissit kelvanneet Bojanille. Se tässä ongelma taitaa ollakin.Sehän se näissä jutuissa just onkin. Jos sulla on pienet rinnat, kevyt toppi tms asu on ihan ok. Mutta jos on isommat rinnat, niitä peitetään enemmän EIKÄ asetuta valokuvissa asentoon, jossa tyrkytetään intiimialueita katsojalle.
Hauskempi hänen kirjoitus oli kuin 99% tämän päiväisistä viesteistä.Menisitkö pois. Täytät noilla metakommenteillasi 3/4 palstatilasta ja hauskojen/kuumien juttujen haku vaikeutuu. Kiitos sulle!
Nyt ollaan asian ytimessä.Sun rakas Bojan tykkää kun tissit on esillä. Katselee ja ihastelee niitä mielellään. Eikö sun tissit kelvanneet Bojanille. Se tässä ongelma taitaa ollakin.
Itse en tykkää B:n tavasta esitellä tissejään, antaa itsestään halvan ja tyhmän kuvan.Bojanilla on tissit aina esillä Nännit on sellaiset herkulliset, nöpöttävät, usein hieman nipistelystä punehtavat.
Jan taas puristellut niitä?Bojanilla on tissit aina esillä Nännit on sellaiset herkulliset, nöpöttävät, usein hieman nipistelystä punehtavat.
Tuli muuten mieleen, kun kuuntelin pitkästä aikaa taas Lipsiäkin eilen, että onkohan TML:ssa samanlaista matalaäänistä laulua ja kähinää kuin Lipsissäkin on? Onkohan ne biisit syntyneet yhtä aikaa?Onks tää uusi bojerebiisi?
heiluta heiluta kumitissiä, mummo tykkää niitä yytsiä
![]()
Todella. Siis miksi pitää JOKA paikkaan tunkea nännit töröttäen? Herrasmiehet käyttää paidan alla aluspaitaa ettei tissit näy. Tämä sen sijaan pakkomielteisesti hieroo niitä kameraan. Porvoossa lavalla viimeksi tunki nännejä esiin ja sitten niitä piti kn vielä julkisesti hivelöidä. H**ramaista käytöstä JA pukeutumista.Itse en tykkää B:n tavasta esitellä tissejään, antaa itsestään halvan ja tyhmän kuvan.
TissikateusSehän se näissä jutuissa just onkin. Jos sulla on pienet rinnat, kevyt toppi tms asu on ihan ok. Mutta jos on isommat rinnat, niitä peitetään enemmän EIKÄ asetuta valokuvissa asentoon, jossa tyrkytetään intiimialueita katsojalle.
Jos ei muulta irtoa niin metsän mammalle käy punkkikin.Tyrkytit tissejäsi punkille, hyi.
Koputitko päätäsi.Kamalaa. Itse oon vielä toistaiseksi välttynyt niiltä
*koputtaa puuta*
Bojanilla on tissit aina esillä Nännit on sellaiset herkulliset, nöpöttävät, usein hieman nipistelystä punehtavat.
Niinpä se tais olla. Puoliksi ajattelin, että naisia takavuosikymmenien tyyliin vihaava b-fanifrouva kuulostaa liian pahalta ollakseen totta, mutta aina oppii.Tarvitseeko sun edes kysyä, koska tiedät että vastaus on kyllä.
Koputitko päätäsi.
Miinkähänlaisen käsittelyn ne saivat sateenkaariveneesäErään parivaljakon + joku tuntematon nähtiin kävelevän samaa matkaa Pursimiehenkadulla
Onko valkaistu?Eiku ruusunnuppuani.
K:n?no nyt!! Cock-ilta?
Mitähän roolia se tuntematon on toimittanut BKn bileissä?
Persettäkö menit punkille antamaan?Voi prkl. Pakarantaipeeseen jäi vielä punkin päästä osa, vaikka kaivoin suurinpiirtein omat lihani irti. Siellä se muljuaa yhä sormen alla
Niin, sateenkaariveneyönä oli liikkeellä b ja K? Ja joku kolmas tunnistamaton?K:n?
Miten varma toi bongaus Pursimiehen kadulta on? Mistä lähteestä saatu ja koska?Niin, sateenkaariveneyönä oli liikkeellä b ja K? Ja joku kolmas tunnistamaton?