V
vierailija
Vieras
Ei minulla ollut, olin vaan innostunut uudesta kellosta, veikkaan et tätä nykyä aika harvoin tulis 10000 askelta per päivä täyteen, minusta on tullut liian laiska.No se on just sitä pakkoliikkumista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei minulla ollut, olin vaan innostunut uudesta kellosta, veikkaan et tätä nykyä aika harvoin tulis 10000 askelta per päivä täyteen, minusta on tullut liian laiska.No se on just sitä pakkoliikkumista.
Puhelimen mukaan keskimäärin päivässä näköjään nyt vain jotain alle 7000 askelta/päivä viikossa, en vaan jostain syystä ees löydä sitä päiväkohtaista taulukkoa enää. Mutta leposyke 54, on kai ihan ok kunto vielä.Ei minulla ollut, olin vaan innostunut uudesta kellosta, veikkaan et tätä nykyä aika harvoin tulis 10000 askelta per päivä täyteen, minusta on tullut liian laiska.
Kyllähän nämä KK pakotukset ovat roolin esittämistä ja muiden kiusaamista. Ei mitään aitoa niissä, pelkkää häirintää.Ei kuolaamiseen mitään roolia ole täällä tarvittu. Älä ole tylsä gramofoni.
Ei täällä ole ollut sellaisia nytten.Jaa tänne kurkkumeetwurstivoileipänovellien sekaan peittyykin tarvittaessa kaikki epäsiveellinen aines !
Kyllähän nämä KK pakotukset ovat roolin esittämistä ja muiden kiusaamista. Ei mitään aitoa niissä, pelkkää häirintää.
On näitä ravitsemuskirjoituksia kyllä että.Ei täällä ole ollut sellaisia nytten.
Näin juuri.Kyllähän nämä KK pakotukset ovat roolin esittämistä ja muiden kiusaamista. Ei mitään aitoa niissä, pelkkää häirintää.
Sinun pikkareilla ei ole tietoisuutta, pöntyli.Nyt kyllä loukkaat munpikkareita
Ootko koittanut tehdä maskia miehen juu know? Häivyttää tehokkaasti mustat silmänaluset.Vetäydytään, mummot. Meetwurstimaski hävisi.
On parempiakin DIY maskeja. Kokeile vaikka tehdä juustosta ensikerralla.Vetäydytään, mummot. Meetwurstimaski hävisi.
Ootko koittanut tehdä maskia miehen juu know? Häivyttää tehokkaasti mustat silmänaluset.
Siellä kuvataan nyt toista päivää saunassa kohtaa, jossa alaston K taivuttaa päätään taakse ja kaataa vettä päälleen kiulusta. On välttämätöntä saada joka pisara iholla kuvattua, K uskoo, kun ammattilainen sanoo.Salamökillä hiljaista edelleen![]()
No meikä ehti just lasauttaa soriVetäydytään, mummot. Meetwurstimaski hävisi.
Siellä kuvataan nyt toista päivää saunassa kohtaa, jossa alaston K taivuttaa päätään taakse ja kaataa vettä päälleen kiulusta. On välttämätöntä saada joka pisara iholla kuvattua, K uskoo, kun ammattilainen sanoo.
Sitä paitsi K oli ensimmäisissä otoissa vielä vähän ujo, veden kaadettuaan loi katseen kainostellen alas silmäripset väristen. Nyt se on jo rohkaistunut katsomaan suoraan kameraan ainakin yhtä kuumasti kuin silloin kun kuvataan lavalla ja adrenaliini pulppuaa ja kaikki veri tuntuu virtaavan nivusiin niin rajusti, että päätä huimaa ja tuntuu kuin toisesta humaltuisi.
Nepalissa voi olla huono verkkoyhteys.Salamökillä hiljaista edelleen![]()
Mun mielestä b sopis erityisen hyvin mainoskasvoksi tällaiselle maskille.Ootko koittanut tehdä maskia miehen juu know? Häivyttää tehokkaasti mustat silmänaluset.
Kuvittelisin muun matskun perusteella, et ne olis visuaalisesti tyylikkäitä ja seksikkäällä tavalla hauskoja. Jokin tosi odottamaton draamallinen elementti mukana. Leikkauksessa ja kuvauksessa olis takuulla wow-hetkiä. Ja ehkä hyvällä maulla valittua musaa.Onko KK koskaan kirjoittanut s.kohtauksia? Millaisia ne mahtaisi olla?