V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Esiintyykö muka Espoossa? Ei ole ohjelmassa.
www.instagram.com
Niin no ihmiset projisoi omia toiveitaan näihin, kuka mitäkin. Varmaan etenkin keski-ikäisissä ja vanhemmissa palstailijoissa on paljon mökkien omistajia joille itelleen ajatus klubbailusta tai muusta kaupunkilomailusta on vieras, ja sit ne toivois bojkkelinkin nauttivan niistä itelleen tärkeistä asioista.Ei muakaan saisi mutta täällähän moni toivoi ainakin aiemmin, että menisi Lappiin tai mökkilomalle. Mun mielestä B ei ole kovin mökkeilevä ellei kyseessä ole jokin luksusmökki ja kelit sattumoisin hyvät eli +25 eikä sada.
Lentokoneella ehtii.Aah, klo 20 alkaa jokin show, ja kesto 45 minuuttia. Tulee kiire Vaasasta, jos siellä vetää tunnin shown ja siitä sitten pitäisi neljässä tunnissa ehtiä Espooseen.
Jokin yksityiskone sitten, kun ei reittilennolla ehdi.Lentokoneella ehtii.
Ei, just katoin aikataulua niin ei mene tossa välissä.Jokin yksityiskone sitten, kun ei reittilennolla ehdi.
Ihan just sopivasti lähtee lento Vaasata klo 17.20. Sillä ehtii.Ei, just katoin aikataulua niin ei mene tossa välissä.
Ai lauantainako on, katoinkin varmaan arkipäivän.Ihan just sopivasti lähtee lento Vaasata klo 17.20. Sillä ehtii.
Minulle ei ees näköjään suostu näyttään kyseistä päivää Vaasan lähtevät Finavian sivu.Ai lauantainako on, katoinkin varmaan arkipäivän.
Finnairin sivulta sentäs löytyi.Minulle ei ees näköjään suostu näyttään kyseistä päivää Vaasan lähtevät Finavian sivu.