V
vierailija
Vieras
Yksi sellainen jo lähti, K jätettiin kuin nalli kalliolle. Ei taida osata huomioida naista.Vois jättää ne Balkanin r*ssät jo taakseen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yksi sellainen jo lähti, K jätettiin kuin nalli kalliolle. Ei taida osata huomioida naista.Vois jättää ne Balkanin r*ssät jo taakseen.
Yks r*yssä julkaisee pizzakuvia Italiasta.Yksi sellainen jo lähti, K jätettiin kuin nalli kalliolle. Ei taida osata huomioida naista.
Höpö höpö.Niinhän se on ennenkin ollut. Kun Bojan alkaa suhteeseen, sitä ei kiinnosta bändi eikä varsinkaan some. Sit kun se taas aktivoituu, siitä voi heti päätellä, että nyt alkaa suhde olla menneen talven lumia.
Juoksuista puhuttiin, pönttö.Yksi sellainen jo lähti, K jätettiin kuin nalli kalliolle. Ei taida osata huomioida naista.
Opettele kirjoittamaan, pässi.Juoksuista puhuttiin, pönttö.
R*yssäfani.Opettele kirjoittamaan, pässi.
Opettele itse, pönttö.Opettele kirjoittamaan, pässi.
En näe kirjoitusvirhettä näissä.Opettele itse, pönttö.
On yrittänyt saada osaa Heated Rivalrysta ja collabia Stray Kidsien kanssa. Et vissiin seuraa herraa?
Ei ole venäläinen bändi.Fanitat r*ssäbändiä.
R*ssiä ne on kaikki tuolla.Ei ole venäläinen bändi.
Olen 100% varma siitä, et Bojan oli yhden vauvan nimimerkin takana. Kääntäjän avulla veti vanhemman naishenkilön hahmoa.B ainakin lukee kääntäjän avulla.
Hiljaa, sininen pönttö.Tooooosi mielenkiintoista sisältöä... tässä mä uin, tässä mä veneilen, tässä mun pizza, ja tässä toinen pizza, ja sit mä taas uin...
Esim. fallontonight päivän vanha julkaisu (esitellään ketkä on vieraana tulevassa ohjemassa). Sadie siis käynyt tv-show:ssa vieraana.Mitkä Instagram-julkaisut?
Hohhoijaa, slovenialainen on kyllä oikea henkilö, jonka osa on ihan tavannutkin.Olen 100% varma siitä, et Bojan oli yhden vauvan nimimerkin takana. Kääntäjän avulla veti vanhemman naishenkilön hahmoa.
Sä oot palstan mvp! Ihana se hali areenallakin.![]()
Mitä hänen pitäisi tehdä, ottaa yhtyettä Bojaniin ja tehdä collab hänen kanssaan?On yrittänyt saada osaa Heated Rivalrysta ja collabia Stray Kidsien kanssa. Et vissiin seuraa herraa?
Ei hän, vaan se yks vähän tuhmempi suomeksi kirjoittava täti.Hohhoijaa, slovenialainen on kyllä oikea henkilö, jonka osa on ihan tavannutkin.
Juuri näin. Naisia syyllistetään roolien vetämisestä, mut kukaan ei uskalla mainita sitä, miten B vedätti meitä vuosia esittämällä yhtä Anna-Liisoista.Olen 100% varma siitä, et Bojan oli yhden vauvan nimimerkin takana. Kääntäjän avulla veti vanhemman naishenkilön hahmoa.
Ai se joka toi tänne niitä mlm klippejä. Hyi.Juuri näin. Naisia syyllistetään roolien vetämisestä, mut kukaan ei uskalla mainita sitä, miten B vedätti meitä vuosia esittämällä yhtä Anna-Liisoista.
Sulla ei taida yleissivistys olla kummoinen.Fanitat r*ssäbändiä.
Joopa joo, ai Immu, hyvä vitsi.Ei hän, vaan se yks vähän tuhmempi suomeksi kirjoittava täti.