V
vierailija
Vieras
Ei hän, vaan se yks vähän tuhmempi suomeksi kirjoittava täti.Hohhoijaa, slovenialainen on kyllä oikea henkilö, jonka osa on ihan tavannutkin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei hän, vaan se yks vähän tuhmempi suomeksi kirjoittava täti.Hohhoijaa, slovenialainen on kyllä oikea henkilö, jonka osa on ihan tavannutkin.
Juuri näin. Naisia syyllistetään roolien vetämisestä, mut kukaan ei uskalla mainita sitä, miten B vedätti meitä vuosia esittämällä yhtä Anna-Liisoista.Olen 100% varma siitä, et Bojan oli yhden vauvan nimimerkin takana. Kääntäjän avulla veti vanhemman naishenkilön hahmoa.
Ai se joka toi tänne niitä mlm klippejä. Hyi.Juuri näin. Naisia syyllistetään roolien vetämisestä, mut kukaan ei uskalla mainita sitä, miten B vedätti meitä vuosia esittämällä yhtä Anna-Liisoista.
Minusta ne on enemmän Nacen käsialaa. Niistä huokuu Lipsin sanoitukset.B taitaa olla niiden Mirva & Pirjo ficcien takana.
Kuka, jotku vanhat rouvatko? ja miten?Hohhoijaa, slovenialainen on kyllä oikea henkilö, jonka osa on ihan tavannutkin.
No ovat kontaktoineet kanssa ja sopineet tän kanssa, se yks keski-ikäinen shippaaja, joka oli siellä joksujen Ptujn konsertissa perheellinen ainakin, jolta pari ficciäkin ao3:ssa ja sit tää K fani shippaaja porukoineen, joka poisti sen X-shippitilinsä.Kuka, jotku vanhat rouvatko? ja miten?
Ovat huijanneet sinua.No ovat kontaktoineet kanssa ja sopineet tän kanssa, se yks keski-ikäinen shippaaja, joka oli siellä joksujen Ptujn konsertissa perheellinen ainakin, jolta pari ficciäkin ao3:ssa ja sit tää K fani shippaaja porukoineen, joka poisti sen X-shippitilinsä.
No eihän ole, vauvalla tää ekaks mainittu aikanaan kertoi. Ja tän toisen taisin lukea instakommentaista, mitä outoa siis ois tavata tää slovenialainen, itekään ei enää niin nuori fani.Ovat huijanneet sinua.
Ei ole oikeasti olemassa.No eihän ole, vauvalla tää ekaks mainittu aikanaan kertoi. Ja tän toisen taisin lukea instakommentaista, mitä outoa siis ois tavata tää slovenialainen, itekään ei enää niin nuori fani.
Niinhän se on ennenkin ollut. Kun Bojan alkaa suhteeseen, sitä ei kiinnosta bändi eikä varsinkaan some. Sit kun se taas aktivoituu, siitä voi heti päätellä, että nyt alkaa suhde olla menneen talven lumia.
No läheiset onkin aina lähisokeita. Itelläni sais vaikka ilmaantua napa otsaaneikä kukaan huomaisi mitään outoa, kunhan olen tekemässä kaikki hanttihommat entiseen tapaan . Joskus ulkopuolisen suusta kuulee totuuden
Mites se sit siellä discordissakin oli, ainakin ennen?Ei ole oikeasti olemassa.
Voit aivan hyvin olla uskomatta, mutta tää slovenialainen todellakin on olemassa samoin kuin se Italialainenkin.Ei ole oikeasti olemassa.
Niin, minä tiän ton italialaisen instankin ja miehensä kanssa, hänellä on yksi tytär ja ikää muistaakseni yli 50, slovenialainen nelikymppinen.Voit aivan hyvin olla uskomatta, mutta tää slovenialainen todellakin on olemassa samoin kuin se Italialainenkin.
Kui niin?K vaikuttaa vähän alakuloiselta![]()
Kaikestahan saa väännettyä samanlaista tylsää sisältöä, jos haluaa. Itse näen kuitenkin, että B on lomaillessaan postannut Välimeren risteilyltä, Helsingistä, Porvoosta, Bledistä Napolista, Napolinlahdelta, Roomasta ja Ptujsta. Hän on kuvannut purjeveneilyä, hengailua kavereiden kanssa, useita ravintoloita, vuoristomökkeilyä, Terrazza Flegrean white partyja, moottoriveneilyä ja Napolinlahden saaria sekä uintia Napolilahdella, napolilaista ja roomalaista pizzaa hyvän kaverin kanssa sekä paikallisia ihmisiä ja heidän illanviettoaan sekä wakeboardingia kaverinsa kanssa. Enemmän hän tuntuu lomallaan tehneen kuin moni muu.Tooooosi mielenkiintoista sisältöä... tässä mä uin, tässä mä veneilen, tässä mun pizza, ja tässä toinen pizza, ja sit mä taas uin...
Höpö höpöVoit aivan hyvin olla uskomatta, mutta tää slovenialainen todellakin on olemassa samoin kuin se Italialainenkin.
Mamma luulee, että some on koko elämäKaikestahan saa väännettyä samanlaista tylsää sisältöä, jos haluaa. Itse näen kuitenkin, että B on lomaillessaan postannut Välimeren risteilyltä, Helsingistä, Porvoosta, Bledistä Napolista, Napolinlahdelta, Roomasta ja Ptujsta. Hän on kuvannut purjeveneilyä, hengailua kavereiden kanssa, useita ravintoloita, vuoristomökkeilyä, Terrazza Flegrean white partyja, moottoriveneilyä ja Napolinlahden saaria sekä uintia Napolilahdella, napolilaista ja roomalaista pizzaa hyvän kaverin kanssa sekä paikallisia ihmisiä ja heidän illanviettoaan sekä wakeboardingia kaverinsa kanssa. Enemmän hän tuntuu lomallaan tehneen kuin moni muu.
Nimenomaanhan minä en sitä luule, kun uskon, että hänellä on ollut tapahtumarikas kesä, kun taas sinä? tai joku muu väitti, että hän on vain uinut ja syönyt pizzaa.Mamma luulee, että some on koko elämä![]()
Kai sä tajuat et niiden kommenttien tarkoitus on ärsyttää.Nimenomaanhan minä en sitä luule, kun uskon, että hänellä on ollut tapahtumarikas kesä, kun taas sinä? tai joku muu väitti, että hän on vain uinut ja syönyt pizzaa.
Enemmän hän on nyt postaillut lomaltaan verrattuna aikaisempiin lomiin. Voihan tämä olla ihan vaan sattumaa, mutta ehkä kyseessä voi hieman olla myös tarvetta näyttää, että tässä minä menen ja nautin elämästä, enkä yhtään sure mitään suhteen loppumista.Kaikestahan saa väännettyä samanlaista tylsää sisältöä, jos haluaa. Itse näen kuitenkin, että B on lomaillessaan postannut Välimeren risteilyltä, Helsingistä, Porvoosta, Bledistä Napolista, Napolinlahdelta, Roomasta ja Ptujsta. Hän on kuvannut purjeveneilyä, hengailua kavereiden kanssa, useita ravintoloita, vuoristomökkeilyä, Terrazza Flegrean white partyja, moottoriveneilyä ja Napolinlahden saaria sekä uintia Napolilahdella, napolilaista ja roomalaista pizzaa hyvän kaverin kanssa sekä paikallisia ihmisiä ja heidän illanviettoaan sekä wakeboardingia kaverinsa kanssa. Enemmän hän tuntuu lomallaan tehneen kuin moni muu.
Kyllä puolesta eläjä mummeli tietää.Enemmän hän on nyt postaillut lomaltaan verrattuna aikaisempiin lomiin. Voihan tämä olla ihan vaan sattumaa, mutta ehkä kyseessä voi hieman olla myös tarvetta näyttää, että tässä minä menen ja nautin elämästä, enkä yhtään sure mitään suhteen loppumista.
Ai se joka toi tänne niitä mlm klippejä.