K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En itse ymmärrä ihan näin intiimiä istumista kavereiden kesken. Minusta olisi epämukavaa olla tuolla tavalla kaverini haarojen välissä vaikka hajurakoa heillä on hiukan.
Kumpikin istuu ihan omalla tuolilla mutta joutuvat vähän sumplimaan että näkevät samasta kännykästä eikä kummankaan tarvitse keikkua epämukavasti käytävällä. K:lla on ihan normaali asento, KK:lla ehkä vähän oudompi mutta ei mahtuisi siihen käytävälle, kun K on niin leveästi. Ja K taas ei voi olla kapeammin, kun sitten varmaan tippuisi penkiltä.

Aivan oikein. B. on itse sanonut yli 2 v sitten haastiksessa, etteivät he ole yhdessä. B:ltä kysyttiin, milloin 5. kauden S.T. kuvaukset alkavat. B. sanoi, ettei hän tiedä. On tyypillistä väkisin pakkonaittamista Baltiassa, kun omassa päässään haluavat kehittää juoruja ja yrittävät saada aikaan jotain repäisevää katsojille. Oli tuskallista katsottavaa, kun B:tä grillattiin. Muuten, tuo röllivalepukki näyttää taas olevan vauhdissa.
Jos tarkoitat sitä uusinta päivitystä Instagramissa, minulla on siitä huono aavistus 🙈. B:n kannattaisi etsiä itselleen tavallinen tyttö, joka asuu Sloveniassa – ei mitään somettivaikuttajaa 😫

Yhteistyössä