V
vierailija
Vieras
En ymmärtänyt että K on noin huono ystävä. B on huolissaan Karnevaaleista myrskyn takia ja K vain pelleilee iloisena KK:n kanssa.Mitä ihmeen huolta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ymmärtänyt että K on noin huono ystävä. B on huolissaan Karnevaaleista myrskyn takia ja K vain pelleilee iloisena KK:n kanssa.Mitä ihmeen huolta?
Olen laskeutuva kirkkovene.Olen nouseva munakoiso.
Juuri tämä. K ei yhtään välitä Bn tunteista. Häpeäisi.En ymmärtänyt että K on noin huono ystävä. B on huolissaan Karnevaaleista myrskyn takia ja K vain pelleilee iloisena KK:n kanssa.
Noniin tuli selväksi sinun tunteetEtkö ymmärrä lukemaasi. Kommenttini oli osoitettu sulle ja se oli ainoa kirjoittamani kommentti kyseisessä viestiketjussa tai no tämä on toinen. Vaikutat todella huomionhakuiselta persoonalta ja tämä sinun toinen kommentti vahvisti sen.
Mitä kaloja valitsit, ja paljonko ne painoivat?Kalat oli paras valinta.T. vaaka
Lohi on kalojen kuningas, mutta itse tykkään nuolla ostereita.Mitä kaloja valitsit, ja paljonko ne painoivat?
Hiljaa, pönttö.Noniin tuli selväksi sinun tunteet![]()
Olet kyllä epätoivoisin trolli kaikista.On kyllä upeesti K onnistunut timmiytymään keikkakiireiden rutistuksessa
Trollijankkaaja taasOlet kyllä epätoivoisin trolli kaikista.
Häh?Olet kyllä epätoivoisin trolli kaikista.
No tämä. Toki myös haluaa osoittaa, että ollaan hyvissä väleissä.Tai sitten vaan onnitteli niin kuin muutkin vaikuttajat.
Eihän toi siitä kerro mitään, muutenkin vain lyhyt panotapailujuttu.No tämä. Toki myös haluaa osoittaa, että ollaan hyvissä väleissä.
Huolehtija mummo.Mua kiinnostaa vain kuinka K:sta pidetään huolta.Niin nätisti ja nopeasti Sanniakin tartuttin housusta ettei tipu alas.
Erika on kalat. Eivät voi ymmärtää toisiaan
Ja lisään, kaikenlisäksi pervoHuolehtija mummo.
K on Vantaalta ja ainakin hän ymmärtää tämän kyllä.Te pk-seudun ihmiset ette koskaan tajua sitä, että ihmisillä voi olla juuret, koti ja rakkaita ihmisiä jossain muuallakin kuin Mellunmäessä tai Konalassa. Ja että he myös vierailevat ja viettävät aikaa näiden rakkaittensa kanssa.
Eikä peittele. Samalla lailla on paidatta lavalla kuin ennenkin. Ensin on takki päällä, sitten pian aukeaa takin vetskari, sitten vaihtuu siihen liiviin, joka on auki ja lopulta on paidatta.K vain peittelee vatsaansa enempi nykyään, mikä onkin järkevää.
Kerro resepti,Näistä kahdesta aineesta ()kun tekee ruokaa, niin huh huh mitä herkkua tulee.
Eihän toi siitä kerro mitään, muutenkin vain lyhyt panotapailujuttu.
No ei, hänhän puhui peetä kalat ja vaaka väleistä, otapa ihan itse selvää.Jälleen uusi todiste siitä, että horoskoopit ovat hölynpölyä.