V
vierailija
Vieras
Miten se on saanut nämä privatililtä? On se kyylä.
Näissä stooreissa näkyy veneessä olijat ja kuka on kenenkin kaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten se on saanut nämä privatililtä? On se kyylä.
Näissä stooreissa näkyy veneessä olijat ja kuka on kenenkin kaa
Och om pojkar.Mitä kestämistä siinä on? Miksi sä luulet, et K:n mahdollinen bi tai esim. pan seksuaalisuus olis multa jotenkin pois, koska kuulun itsekin vähemmistöön. Ehkä mä just sen takia hyväksyn hänet sellaisena kuin hän on eli hän viehättyy naisista, on kertonut näin.
En tiennytkään että privatilin kamaa voi repostata mutta nuo on tehty ihan repostausnappulalla, ei screenrecorderilla. En nyt sanoisi kyyläksiMiten se on saanut nämä privatililtä? On se kyylä.
Joo joo, nää läppäjutut on vähän eri asia. Lopeta jo trolli ajoissa.Och om pojkar.
Mulla ei olis mitään Kn ja KKn parisuhdetta vastaan. Huh, kun ajattelenkin asiaa niin.Och om pojkar.
Lopeta jo trolli ajoissa.Masentavinta IKINÄ jos KK jää pois
Pieni osa miehistä tekee noin. Jos ei ole Homo tai Bi. Hyvin pieni miesryhmä.K edustaa sukupolvea, josta hyvin monelle on luontevaa halata omaa sukupuolensa edustajaa. Tämä on ehkä vierasta vanhemmille ihmisille, jotka kasvatettiin aikoinaan niin, ettei saanut esim. syliä ja lohdutusta tai miesten välinen ystävyys oli heterohakkausta.
Mitä? Onko Bambikin viettänyt öitä kahdestaan Kn kans? Vai miten tää liittyy asiaan?Bambin ehkä, mut ei Bojanin.
Mikä sua noin ahdistaa. Seksuaalisuus todellakin muotoutuu jatkuvasti. Kukaan ei tunne itseään 100% sti. Tässä ei nyt kukaan ole menossa K:n makuuhuoneeseen stalkkaamaan, joten rauhoitu.Joo joo, nää läppäjutut on vähän eri asia. Lopeta jo trolli ajoissa.
Ei nyt ihan todisteesta käy noi lavaläpät.Han tycker "om flickor och pojkar." Koeta kestää
Muuten samaa mieltä, mutta jättäisin pois tuon vain-sanan ja laittaiin tilalle tällä hetkellä.Mulla ei olis mitään Kn ja KKn parisuhdetta vastaan. Huh, kun ajattelenkin asiaa niin.Valitettavasti K taitaa syttyä kuitenkin vain naisista.
Homot muotoutuvat heteroiksi joka päivä.Mikä sua noin ahdistaa. Seksuaalisuus todellakin muotoutuu jatkuvasti. Kukaan ei tunne itseään 100% sti. Tässä ei nyt kukaan ole menossa K:n makuuhuoneeseen stalkkaamaan, joten rauhoitu.
Ei privaatti tililtä voi rp toiselle tilille.Miten se on saanut nämä privatililtä? On se kyylä.
No eipä tainnu riittävästi syttyä edes siitä lihaksi tulleesta anime-venuksesta, jolle K oli unelma. Ja se jos mikä on oireellista.Mulla ei olis mitään Kn ja KKn parisuhdetta vastaan. Huh, kun ajattelenkin asiaa niin.Valitettavasti K taitaa syttyä kuitenkin vain naisista.
Sitäkin pidettiin lavaläppänä, kun kertoi viime vuonna sillä yhdellä keikalla ettei ole enää vakituisessa parisuhteessa. Oli kuitenkin ihan totta.Ei nyt ihan todisteesta käy noi lavaläpät.
Ei pidä paikkaansa. Ehkä asut tosi konservatiivisessa paikassa, missä tollasta ei tule vastaan.Pieni osa miehistä tekee noin. Jos ei ole Homo tai Bi. Hyvin pieni miesryhmä.
Noin oli kuitenkin tehty. Tai sitten sw postattu on tämän takia vaihtanut äskettäin privaksi, jolloin nämä jo ennen sitä repostatut eivät varmaankaan poistu.Ei privaatti tililtä voi rp toiselle tilille.
Siis pieni osa halailee??? Et ole nyt tosissasi. Minäkin olen jo 40-vuotias ja oman lähipiirini miehet saattavat halata toisiaan. Nuoremmat vielä enemmän. Kolme teini-ikäistäni halailevat kavereitaan, jotka ovat samaa sukupuolta ja eri sukupuolta. Ihan luontevasti keskenään koko kaveriporukka. Meillä oli suuret juhlat ja siellä pojan kaveri istui nurmikolla ja sylissään toinen poika. Eivätkä olleet tai ole pari, molemmilla on tyttöystävä.Pieni osa miehistä tekee noin. Jos ei ole Homo tai Bi. Hyvin pieni miesryhmä.
No eipä tainnu riittävästi syttyä edes siitä lihaksi tulleesta anime-venuksesta, jolle K oli unelma. Ja se jos mikä on oireellista.
Eikä ole. Aiemmin hän oli myös X:ssä, mutta ei kai enää jaksanut sitä tiliä ylläpitää. Hän on brasilialainen, eikä ole koskaan päässyt näkemään Kärtsää livenä ja silti jaksaa uskollisesti pitää tuota tiliä ja sitä kautta välittää tietoja keikoista yms. muille faneille. Ei aktiivisesti stalkkaa, vaan etsii julkisilta tileiltä postattavaa eikä ole mun mielestä ikinä jakanut sellaista, mitä esim. K tai H ei olisi jakanut tileillään.Tuo Daly se vasta stalkkeri on.
Ei huolta, kommenteissaan just sanoi, että jatkoa luvassa.Masentavinta IKINÄ jos KK jää pois
Heitä kutsutaan biseksuaaleiksiHomot muotoutuvat heteroiksi joka päivä.
Joo mutta jotain taideprojektia varmaan. Keikkakiertäminen saattaa loppuaEi huolta, kommenteissaan just sanoi, että jatkoa luvassa.