K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomaatko, mitä just itse teit. Ihmettelet muiden käytöstä, vaikka sorrut samaan itsekin.🤣 Joonas Hellman halaa avoimesti naispuolisia ja myös miespuolisia ystäviään. Silti et ole vääntämässä hänestä mitään. Onko se niin, et mahdolliset heteromiehet on avointa riistaa, jos heidän käytös ei istu sun 50 luvun normiin.
50-luvulla normiin kuului, että kaikki miehet ovat heteroja paitsi pari sairasta yksilöä. Sinä taidat tässä sovittaa ihmisille 50-luvun normia. Emojin käyttö tässä yhteydessä vähentää myös tekstisi uskottavuutta.
T. Eri

50-luvulla normiin kuului, että kaikki miehet ovat heteroja paitsi pari sairasta yksilöä. Sinä taidat tässä sovittaa ihmisille 50-luvun normia. Emojin käyttö tässä yhteydessä vähentää myös tekstisi uskottavuutta.
T. Eri
Eli mikset siis kyseenalaista Joonas Hellmanin läheisiä ystävyyksiä mut Kärtsän kohdalla on susta ok tehdä niin. Kaksinaismoralismi paistaa sun kommenteista. Eli heteromiehet on sulle vapaata riistaa.

Sulle varmaan kenttiään näytäkään. Sehän vaikuttaa hyvin vetäytyvältä persoonalta väkijoukossa, varmaan ammattiroolinsakin takia . Mutta kykenee kuitenkin yhtäkkiä shiftaamaan tulille linssin läpi tunkeutuvan hemmetinmoisen modeling-näytöksen. Tommosia sanotaan fotogeenisiksi.
Sä teet nyt analyysia ihmisestä, jota et ole koskaan tavannut. Itse olin avustajana yhdessä produktiossa.

T. Eri
Sama myös sulle. Yli 50v. eivät koe emojien käyttöä niin luontevana kuin nuoremmat. Vanhoillinen asenne ja pelko siitä, ettei ole uskottava, vähentää iäkkäiden emojien käyttöä.

Yhteistyössä