V
vierailija
Vieras
Enemmän K, mut oon tainnu käydä useammilla jo:n keikoilla jostain syystä. Eli molemmat.Oletko K vai B fani vai molempia?
Kui
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Enemmän K, mut oon tainnu käydä useammilla jo:n keikoilla jostain syystä. Eli molemmat.Oletko K vai B fani vai molempia?
Rakastan ficcejä tietyin rajoituksin. Jos joku mies kertoo miten liimat lentää niin fine mutta touhutontut Prismassa on no.Luepas nyt se mun kommentti uudestaan. Sanoin, että toivon ettei tästä tule samanlaista shippiä kuin bojeresta. Ficcit on typeriä.
Aivan näin ja se on jopa hieman outoa ja mystistä.KK ei oo mikään shippi, vaan sen ihastelu perustuu näiden kahden ihmisen väliseen jäätävään kovaan kemiaan ja dynamiikkaan niin lavalla kuin sen ulkopuolella. KB eroaa tästä sillä tavoin, et tämä kaksikko loi Viisu aikaisilla toilailuillaan ja läheisillä väleillään ilmiön, josta shippaajat loi shipin. KK kaksikon taas ei tarvitse tehdä mitään, riittää et he vain ovat ja silti ihmiset huomaavat heidät.
Rakastan ficcejä tietyin rajoituksin. Jos joku mies kertoo miten liimat lentää niin fine mutta touhutontut Prismassa on no.
Ja siis komboista kk+k edellä, kk+b mikseiEnemmän K, mut oon tainnu käydä useammilla jo:n keikoilla jostain syystä. Eli molemmat.
Kui
Tämä, kun kuvaaja vielä vaikuttaa aika paljon yksityisyyttään vaalivalta henkilöltä, niin tuntuu aika ällöltä nää kuvavideoiden ja muun pelleshipin teko tästä, K ja B on sentään tietoisia, niille shippi on ollut ok, ja ficit.Kuulostaa joukkohysterialta. Kun yksi onnistuu pilapäissään myymään jotakin, lähtevät aina ne vähän yksinkertaisemmat joukkohysteriaan mukaan ja luovat omaa kaanoniaan siinä sivussa. Lopulta on vaikea sanoa, mistä mikin lähti liikkeelle, kun mukana on innokkaita sopankeittäjiä hämmentämässä ja ohjaamassa. Ei minulla ole ongelmaa. K:lla on. Hänen ystävyyssuhteestaan tehdään jälleen shippiä ja tällä kertaa kyse voi olla henkilöstä, joka ei sitä itse halua tai kestä. Mutta kaipa tämäkin on vain katsottava, kun lauma sonneja jahtaa matadorin kuvaajaa pitkin kapeita katuja talloen mennessään kaiken.
Täällä hiukan liioitellaan, muutama X- tai tumppuviesti ei tee tosta laajaa ilmiötä, jodel lähinnä sanottu et Karim on söpö ym. tälläistä tai ottaa hyviä kuvia.Kiinnostaa millä alustoilla Kk&K "shippausta" muka harjoitetaan, muualla kuin täällä ihan vitsillä? Esim ao3:ssa ei ole yhden yhtä Kk&K tarinaa, K&B tarinoita on tälläkin hetkellä yli 1700.
Tämäpä juuri. Bn ja Kn yhteyden näkivät selkeästi sellaisetkin ihmiset, jotka eivät ikinä olleet shippauksesta kuulleetkaan. Lisäksi mukaan löysi ihmisiä, jotka eivät olleet koskaan kirjoitelleet millekään palstoille netissä. K&B oli ja on aika spesiaalijuttu.Oikeita ihmisiä on shipattu iät ja ajat myös avoimilla alustoilla, ei ole mitenkään uutta tuo. Ainoa poikkeus oli se että vauvalla oli valtavasti shippausta ja fandomia ymmärtämättömiä ekakertalaisia.
Mä oon jotenkin siinä käsityksessä et pienempiä K discordeja on useita ja tämänkin ketjun kautta on perustettu yksi.Enemmän K, mut oon tainnu käydä useammilla jo:n keikoilla jostain syystä. Eli molemmat.
Kui
No just tällaisia viestejä mäkin oon nähnyt, joten oon siis ihan kartalla. En kyl laske shippaukseksi.Täällä hiukan liioitellaan, muutama X- tai tumppuviesti ei tee tosta laajaa ilmiötä, jodel lähinnä sanottu et Karim on söpö ym. tälläistä tai ottaa hyviä kuvia.
Jäikö sulla viesti kesken, sori en nyt ymmärrä jos kysyt jotainMä oon jotenkin siinä käsityksessä et pienempiä K discordeja on useita ja tämänkin ketjun kautta on perustettu yksi.
Novellit mun puolesta novellit osioon. Shippi ei kiinnosta pätkääkään. Jos joku ottaa induktiolieden ylikuumenemisen tai kemioiden fiilistelyn shippinä, niin se on sit voi voi.Onko täällä nyt (harvinainen) konsensus siitä asiasta että KK+Kta ei saa shipata eikä ficcejä niistä kirjottaa?
Esim krapulassa saattaa kitaristimiehillä tehdä yllärit kun sähkökitara värisee ja vonkuu etumusta vasten ja endorfiinit ja adrenaliini suhisee suonissa.Minulla on vielä se paljon puhuttu erektiovideokin näkemättä![]()
Tiedätkö kun ei kiinnosta pätkääkään.Okei, on siis KK-shippi, ja KK deep-fiilistelijät ja ne, jotka on ihan tosissaan ja ne, jotka haluavat kirjoittaa ficcejä. Ja ne, jotka ovat antishippaajia mutta vakuuttavat, että KK ei ole shippi vaan vain fiilistelyä. Niin, ja osa shippaa KK:ta K:lle ja osa B:lle. Mitäs vielä?
Just tota tasoa ne poistetut (poistamani) ficit K ja kuvaaja oli.Rakastan ficcejä tietyin rajoituksin. Jos joku mies kertoo miten liimat lentää niin fine mutta touhutontut Prismassa on no.
Shippi on perseestä, induktioliesi on elämää!Novellit mun puolesta novellit osioon. Shippi ei kiinnosta pätkääkään. Jos joku ottaa induktiolieden ylikuumenemisen tai kemioiden fiilistelyn shippinä, niin se on sit voi voi.
Ai missäJust tota tasoa ne poistetut (poistamani) ficit K ja kuvaaja oli.
Hän vaalii yksityisyyttään (osoitetta, kumppania jne.) mutta työnsä kautta hän on julkisuuden henkilö. Sua saa ällöttää ja sun ei ole mikään tarve lukea näitä juttuja. Mun puolesta voit vaikka poistua ketjusta, kun kaikki aina ällöttää sua.Tämä, kun kuvaaja vielä vaikuttaa aika paljon yksityisyyttään vaalivalta henkilöltä, niin tuntuu aika ällöltä nää kuvavideoiden ja muun pelleshipin teko tästä, K ja B on sentään tietoisia, niille shippi on ollut ok, ja ficit.
Mä oon siis itse kirjottanu novelliosioon. Kysyin edellä että oliko faux-pas sanoa sitä shipiksi. Ajattelin että hyvässä yhteishengessä on menny kk+k-heruttelu. Sanoin sitä shipiksi, koska musta se oli kuvaava sana mun omalle menolle, jos kirjotan jotain kuvitteellista semi nsfw. En tiedä onko tässä nyt vaan väärinymmärrys vai periaatekuilu.Novellit mun puolesta novellit osioon. Shippi ei kiinnosta pätkääkään. Jos joku ottaa induktiolieden ylikuumenemisen tai kemioiden fiilistelyn shippinä, niin se on sit voi voi.
En tiedä, ootko lukenut muita ficcejä kuin mitä täällä joku on puoli huolimattomasti vitsillä kirjoittanut, mut ao3 löytyy ficcejä, jotka kevyesti päihittää muutamankin "oikean" romaanin tai novellin.Luepas nyt se mun kommentti uudestaan. Sanoin, että toivon ettei tästä tule samanlaista shippiä kuin bojeresta. Ficcit on typeriä.
Ei, tänne vaan. Antaa mummojen länkyttää. Ite shippaan ihan täpöllä, vaik tiiän kyllä, että molemmat on naisten perään.Onko täällä nyt (harvinainen) konsensus siitä asiasta että KK+Kta ei saa shipata eikä ficcejä niistä kirjottaa?
Olihan se surkuhupaisaa seurata, miten jotkut ottivat BK shipin tosissaan ja sitten romahtivat.Tämäpä juuri. Bn ja Kn yhteyden näkivät selkeästi sellaisetkin ihmiset, jotka eivät ikinä olleet shippauksesta kuulleetkaan. Lisäksi mukaan löysi ihmisiä, jotka eivät olleet koskaan kirjoitelleet millekään palstoille netissä. K&B oli ja on aika spesiaalijuttu.