V
vierailija
Vieras
Niin kuten sanoin ne oli jonkun parittajan juttuja. Aiemmat tietopaketit.Ketju jää hakutuloksiin vaikka ne viestit poistaiskin jälkeenpäin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin kuten sanoin ne oli jonkun parittajan juttuja. Aiemmat tietopaketit.Ketju jää hakutuloksiin vaikka ne viestit poistaiskin jälkeenpäin
No ihan googlaamalla ig nimi löytyy?Oudoksi mennyt jutut tämän kuvaajan ympärillä. Nyt tuli jo nimikin, mulla ei ollut siitä aiemmin aavistustakaan.
No miksi en, sehän on selvää et salainen, itellänikin ollut ihan kahdeksantoista vuotiaasta asti, ja harvassa on ne ketä tiedän että ei olis, minun isällä yrittäjänä ollut julkinen.Siis oikeasti menit googlaamaan osoitetietoja, just.
Omien? Seksipuolelta kopsattuja.Kuka täällä taas kertonut omista homosteluistaan?
Ja tällä googlauksella löytyi siis tää ketju, ihan muusta kuin tosta äskettäin laitetusta viestistä. Eli se kokonimi on ollut jo aikapäiviä sitten.No miksi en, sehän on selvää et salainen, itellänikin ollut ihan kahdeksantoista vuotiaasta asti, ja harvassa on ne ketä tiedän että ei olis, minun isällä yrittäjänä ollut julkinen.
Jos tarkoitat näitä nimispämmäyksiä niin sitähän ne teki jo kiukuspäissään jo vauvalla esim. K:n gf:n osalta. Ihan tosi sairaita.Jaahas bojere-mummo taas sormet suussa poistelee totuudet. En olisi uskonut, että nämä on näin sairasta porukkaa. Mutta näkeehän sen, ettei ole älyllä siunattu.
Silloin ei olla ”kotoisin” Porista, vaan Egyptistä. Egyptiläiset on muuten tosi paskaa sakkia, jos ovat niitä Egyptin muslimeja. Likaisia ja tuhoavat pyramidit ym kulttuuriperinnön saastaisuudellaan.Se on ihan Porista. Isänsä jostain muualta. Äiti suomalainen