V
vierailija
Vieras
Ei tietenkään ole, inhoon nimimerkkejä ylipäätään, pöllö.Onko kekällä siis virallinen nikki täällä?![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei tietenkään ole, inhoon nimimerkkejä ylipäätään, pöllö.Onko kekällä siis virallinen nikki täällä?![]()
Jos oli?Mua naurattaa se jonkun miehen kommentti, joka oli vieraillut täällä. Joku näistä Jusseista, Teroista tai Simoista oli aito mies. Apua.![]()
On kyl hämärä viesti. Mitä sä yrität sanoo?Huomaan, että mua naurattaa eniten maailmassa absurdit tai kiusalliset tilanteet joissa joku *syvästi* hämmentyy. Mua naurattaa noi kompostin melkein hätääntyneen asteiset WTF-kommentoinnit niin paljon, että se on kaiken tätä ketjua lukiessa kokemani turhautumisen arvoista.
Sama mikä kirjoitteli tänne k*kasta ja pis*asta?Mua kiinnostaa kuka on kaasu-pena.
No eiks se just suorastaan luvannut avata asiaa vielä seuraavissa podeissa? Kyl me vielä kuullaan, millainen panomies Kärtsä on. Ainakin E päästi suosiolla meneen, joten ehkä siitä jotain voi päätellä.Varmaan, mutta ehkä se E syö omaa leipäänsä ja arvostustaan, jos rupeaa kauhean intiimejä asioita puhumaan. Itsensä nolaisi, ei K:ta.
Joku sairas rakastaa piẹrujen haistelua, varrellisen piẹrun maistelua ja suolia yms .Mua kiinnostaa kuka on kaasu-pena.
On jo avautunut aiemmin, jos viitsisit kuunnella ne podit. Tuskin enää avautuu mistään panemisista, kun kerran ystävällisissä väleissä erosivat. Aika varma olen, että ero oli enemmän K:n suunnitelmaa, koska vielä ennen Ruissia E kuvaili olevansa ihastuskuplassa. E ei voi enää avautua mistään kovin tarkasti, koska haukkuessaan hän on vain jätetty ja kateellinen ex ja kehuessaan säälittävä ja takertuva reppana. Jotain pintapuolista ja mukavaa voi sanoa, ei muuta.No eiks se just suorastaan luvannut avata asiaa vielä seuraavissa podeissa? Kyl me vielä kuullaan, millainen panomies Kärtsä on. Ainakin E päästi suosiolla meneen, joten ehkä siitä jotain voi päätellä.
Sama joka käy täällä aina öisin?Joku sairas rakastaa piẹrujen haistelua, varrellisen piẹrun maistelua ja suolia yms .
Sanoi olevansa vegetypsy.
No se sekobolzinäkee k-penoja kaikissa kirjoittajissa jotka uskaltaa olla eri mieltä tai kritisoi sitä. Se päivystää varhaisesta aamusta aina nukkumaanmenoon asti ja siis rähisee niin että räkä lentää koko päivän
Älä yritä kehittää draamaa tyhjästä. E sanoi, että EHKÄ puhuu tulevalla kaudella tapailun loppumisesta. Sitä paitsi mitä ihmettä meinaat, että "päästi suosiolla meneen"? Ai että olisi väkisin yrittänyt pysytellä messissä vai? Häh. Kyseessä oli tapailusuhde ei mikään seurustelu. Edellisessä jaksossa taisi sanoi, että on ihastumiskuplassa, muttei puhuta vielä rakastumisesta. Tapailusuhteissa ei vaadita sitoutumista ja tuskin kumpikaan on mitään luvannut toiselle tuossa välissä. Todennäköisesti K tai molemmat ovat todenneet, että ei kannata jatkaa tapailua. K on muutenkin aivan hemmetin kiireinen koko ajan eikä tule olemaan edes Suomessa pariin kuukauteen syksyllä.No eiks se just suorastaan luvannut avata asiaa vielä seuraavissa podeissa? Kyl me vielä kuullaan, millainen panomies Kärtsä on. Ainakin E päästi suosiolla meneen, joten ehkä siitä jotain voi päätellä.
Just näin.On jo avautunut aiemmin, jos viitsisit kuunnella ne podit. Tuskin enää avautuu mistään panemisista, kun kerran ystävällisissä väleissä erosivat. Aika varma olen, että ero oli enemmän K:n suunnitelmaa, koska vielä ennen Ruissia E kuvaili olevansa ihastuskuplassa. E ei voi enää avautua mistään kovin tarkasti, koska haukkuessaan hän on vain jätetty ja kateellinen ex ja kehuessaan säälittävä ja takertuva reppana. Jotain pintapuolista ja mukavaa voi sanoa, ei muuta.
Jos siis ite tarttisi keksiä, en muuten.Ei tietenkään ole, inhoon nimimerkkejä ylipäätään, pöllö.
Ei yhtään, aika pliisun oloinen tyyppi.Toi Mila sopis Boitsulle tosi hyvin!
Ja kekätossari mennyt räyhäämään, että ei täällä mitään miehiä ole![]()
Tämän ketjun paukku-Pirjon mies?Mua kiinnostaa kuka on kaasu-pena.