V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se olikin täysin turhaa, ilmoitin tosta ylläpidolle et tätä ei saa perusteettomasti poistaa.Eihän siellä edes ole ollut kommentointia pitkiin aikoihin lukuunottamatta sitä viestiä että joku ilmiantoi tämän ketjun.
AI miehistäkö se oli? No sitten!Jussin homoeroottiset haaveillut on sulle liikaa. Noh noh.
Tää on kauneinta ja vaikka mitä ikinä !KK nukkuneet lusikassa samassa hotlahuoneessa.
![]()
Minäkin huomasin tuon IS jutun maksumuurin takana. Kertoiko mitään muuta oleellista?Voi Emppu kulta, kun sä et vaan malta olla kertomatta niitä juttuja. Nyt ne oli IS toimittajan kanssa viettämässä tyttöjen iltaa, ja taas kerrottiin vähän lisää: "Vappuna viimeksi sitten menin juttelemaan eräälle. Sanoin hänelle, että hän näyttää hyvältä ja että meillä taitaa olla yhteisiä ystäviä. Pian hän sitten tarjosikin jo drinkkejä". Kyllähän me kaikki jo tiedetään kenet se vappuna tapasi...
Sanokaa mun sanoneen, että kaikki tulee vielä paljastumaan, ei toi hölösuu pysty olemaan hiljaa.
Ei tähän liittyen. Tuo oli ainoa kohta. Muuten ne vaan puhu miten viettävät tyttöjen iltoja ja toimittaja kulki niiden mukana.Minäkin huomasin tuon IS jutun maksumuurin takana. Kertoiko mitään muuta oleellista?
Missä muuten K oli vappuna?Voi Emppu kulta, kun sä et vaan malta olla kertomatta niitä juttuja. Nyt ne oli IS toimittajan kanssa viettämässä tyttöjen iltaa, ja taas kerrottiin vähän lisää: "Vappuna viimeksi sitten menin juttelemaan eräälle. Sanoin hänelle, että hän näyttää hyvältä ja että meillä taitaa olla yhteisiä ystäviä. Pian hän sitten tarjosikin jo drinkkejä". Kyllähän me kaikki jo tiedetään kenet se vappuna tapasi...
Sanokaa mun sanoneen, että kaikki tulee vielä paljastumaan, ei toi hölösuu pysty olemaan hiljaa.
Eiväthän he K:n kanssa tavanneet ensimmäisen kerran kuin vasta toukokuun puolessa välissä, joten vappuna oli kyllä kyse jostain toisesta henkilöstä.Voi Emppu kulta, kun sä et vaan malta olla kertomatta niitä juttuja. Nyt ne oli IS toimittajan kanssa viettämässä tyttöjen iltaa, ja taas kerrottiin vähän lisää: "Vappuna viimeksi sitten menin juttelemaan eräälle. Sanoin hänelle, että hän näyttää hyvältä ja että meillä taitaa olla yhteisiä ystäviä. Pian hän sitten tarjosikin jo drinkkejä". Kyllähän me kaikki jo tiedetään kenet se vappuna tapasi...
Mä rakastan sun täysin kahjoa huumoria.![]()
Mä rakastan sun täysin kahjoa huumoria.![]()
Mistä sinä niin tarkasti tiedät milloin ovat tavanneet? Onhan he voineet tavata vappuna ja sit ekat treffit myöhemmin.Eiväthän he K:n kanssa tavanneet ensimmäisen kerran kuin vasta toukokuun puolessa välissä, joten vappuna oli kyllä kyse jostain toisesta henkilöstä.
K tais tulla silloin vappupäivänä vasta kotiin jenkeistäEiväthän he K:n kanssa tavanneet ensimmäisen kerran kuin vasta toukokuun puolessa välissä, joten vappuna oli kyllä kyse jostain toisesta henkilöstä.