V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hän on palkattu tuottamaan K:n keikoista somemateriaalia. Ei tietenkään postaile omaan someensa niistä samalla tavalla. Perus kauraa että isommilla starboilla on oma kuvaaja.Mä rakastan Kta ja Kkta. Onpa tosi synkkä ajatus, jos ei Kk lähde enää ulkomaanrundille. Pelkkä keikkakuvaajahan hän ei selvästi ole, satunnaisesti ja harvoin vaan laittaa jonkun klipin stooriin.
![]()
Taas joku tietämätön pätee.Hän on palkattu tuottamaan K:n keikoista somemateriaalia. Ei tietenkään postaile omaan someensa niistä samalla tavalla. Perus kauraa että isommilla starboilla on oma kuvaaja.
No ei omaan someensa tietenkään postaa mutta kun ei edes Käärijä postaa someensa, Miken ovat varsinaiset postaukset. Ja ihan satunnaisia lyhyitä herutuksia KK:lta. Ehkä 0,1% KaikestaHän on palkattu tuottamaan K:n keikoista somemateriaalia. Ei tietenkään postaile omaan someensa niistä samalla tavalla. Perus kauraa että isommilla starboilla on oma kuvaaja.
Kattaakohan toi 1300 kcal ees peruselintoiminnat, no varmaan oot sit laskenut tämän tai olet lyhyt?Pakko tulla kommentoimaan, että se löytämäni sivusto kilokalori.net on todella, todella hyvä ja toimiva painonpudotukseen! Tai ihan vain siihen, jos haluaa tutkia, miten terveellisesti sitä oikein syö.
Olen nyt viikon ajan laittanut sinne kaikki syömiseni ja saanut ekaa kertaa aikuisiällä (25+) painoa putoamaan ihan tavallisella ruokavaliolla! (Eli karppaamalla sain aiemmin, mutta en suosi sitä enää).
Ja siis en kyllä ole mikään ikuisuuslaihduttelija, käytännössä tämä on minun ehkä viides painonpudotusrupeamani ikinä ja oon 53.
Paino putosi viikossa 1,4 kiloa, kun tavoitetahti oli 0,5 kiloa viikossa!
Yksi haaste onkin, etten oikein tiedä, paljonko mun normaali päiväkulutus on ja se tuli ehkä säädettyä liian pienelle, eli "saisin" ehkä syödä vähän enemmänkin. Tai sitten tuossa on mukana nesteitä, joita varmaan poistuu aina kaiken laihduttamisen alussa.
Syön noin 1300 kcal päivässä, joka on tosi vähän. Nälkää en ole kuitenkaan tuntenut, kun mulla on sattumoisin eräs lääkekuuri menossa, jossa "haittavaikutuksena" on näläntunteen katoaminen. Hankalaa tulee olemaan sitten, kun se päättyy.
Proteiinin saannissa on ollut haasteita. Se on ollut vain noin 65% tarpeeseen nähden. Mietin vakavissani proteiinijauheen ostamista. Yllärinä esim. taas kuidun määrä on ollut optimaalinen, samoin monet vitamiinit.
Mutta muuten ei valittamista, ihan mahtava sivusto toi kilokalori.net! Sen kanssa aina iltaisin neuvottelen, mitä vikaksi söisin! (Eli tsekkaan, mistä on päivän mittaan jäänyt pahiten puutetta ja koitan sitten ottaa iltapalalle sitä
Esim. protskua puuttuu -> maitoa, C-vitamiinia puuttuu -> kiivi jne
Ei vaikuta siltä kylläkään että.Syömishäiriöpäiväkirjat.
Mutta sikäli varmaan itekin pitäis alkaa laskea noita, koska painohan ei ole pudonnut enää. En vaan ole harrastanut mitään laskemisia, oma arvio ainoastaan et syön jotain 1500 kcal per päivä.Yhtäaikainen maidonjuonti saattaa estää ne kiivin vitamiinien imeytymisen, ainakin ite otan eri aikaan c-vit. ja rautaa kuin maidon.
Miten niin taas, kun ne on eri ihmisiltä?Taas![]()
Hohhoijaa, nää ainaiset paritukset, kaikkien kanssa keitä kuvissa näkyy.Eiku MILA!!!!
Milalla ja Bojanilla on naimahymyt.Hohhoijaa, nää ainaiset paritukset, kaikkien kanssa keitä kuvissa näkyy.
Onko samanlaiset rakkaushymytMilalla ja Bojanilla on naimahymyt.
Ja ystäviä ei saisi olla, kaippa ne ois jo tässä vaiheessa huomannut tämän.Milalla ja Bojanilla on naimahymyt.
Jos eivät ole sattuneet ikinä kumpikin olemaan samaa aikaa sinkkuja.Ja ystäviä ei saisi olla, kaippa ne ois jo tässä vaiheessa huomannut tämän.
Älä jaksa, ei minusta taas yhtään sopiva ”pari”Jos eivät ole sattuneet ikinä kumpikin olemaan samaa aikaa sinkkuja.
Bojan ja Tauski ois niin.Älä jaksa, ei minusta taas yhtään sopiva ”pari”