V
vierailija
Vieras
Juuri tällaisia ne mummot on. Heittävät pappoja kepeillä ja syyttävät niistä lapsia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuri tällaisia ne mummot on. Heittävät pappoja kepeillä ja syyttävät niistä lapsia.
EVVK, perusta oma ketju kyseiselle henkilölle.Melkosen paksua potaskaa tuo KK:n koulutuksen vähättely ("Koulutuksellista taitoa ja osaamista kuvaamisesta hänellä ei ole yhtään, on ns. itseoppinut ja varmasti lahjakas mutta selvästi tietää omat rajansa, kun isoihin projekteihin on hankkinut ammattilaiset kuvaajiksi").
KK on valmistunut Turun taideakatemian (AMK) nelivuotiselta kuvataidelinjalta, jossa aivan varmasti on saanut riittävästi oppia valokuvauksesta ja valokuvataiteesta voidakseen toimia pätevänä ja ammattimaisena keikkojen taltioijana.
Muistan kyllä, että tuon musavideon kohdalla ihasteltiin laajasti sitä, kuinka hyvin siihen oli saatu vangittua K:n ja Tommyn keskinäisen kemian. Videon ohjaajasta tai kuvaajasta en muista silloin olleen juurikaan keskustelua. Aika monelle KK tuli tosiaan paremmin tietoon vasta nyt sen myötä, kun hän viime vuonna rupesi kiertämään enemmän mukana joka paikassa K:n kanssa.Nimenomaa täällä on kehuttu KK:n kuvaamia videoita ja kuvia vuodelta 2023. On korostettu, miten heti kun tuo musavideo Tommyn kanssa tuli ulos, kastuivat pikkuhousut ja tiedettiin, että nyt löytyi uusi fanitettava. Nyt sitten vaihtui äkkiä ääni kellossa ja tätä onkin fanitettu vain vajaan vuoden. Mitähän taidekuvaa sieltä Jenkkilästä nyt pukkasi ulos, että voit kertoa hänen olevan niin paljon parempi keikkakuvaaja?
Fanit kyllä tiesi ja oli puhetta usein, että toivottavasti ohjaisi jonkun muunkin mv:n. Saatiinkin paljon enemmän.Muistan kyllä, että tuon musavideon kohdalla ihasteltiin laajasti sitä, kuinka hyvin siihen oli saatu vangittua K:n ja Tommyn keskinäisen kemian. Videon ohjaajasta tai kuvaajasta en muista silloin olleen juurikaan keskustelua. Aika monelle KK tuli tosiaan paremmin tietoon vasta nyt sen myötä, kun hän viime vuonna rupesi kiertämään enemmän mukana joka paikassa K:n kanssa.
Ei uhkaa, tein heistä itsenäisen teoksen.Oikeasti olet siis salaa kuvannut Jussin, oman miehesi ja naapurin ukon kimppaa. Kun jäät kiinni, niin saattaa kuule vankeus uhata sua, haisuli.
No se on saatu vangittua todella hyvin. Koko video on musta väreineen ja maailmoiden pieni teos. Videon tekijät on ainakin mulla ollut tarkkaan tiedossa jo vuodesta 2023, ne pystyy kuka vaan tarkastamaan. Oli miten oli, niin ihmiset sekoittavat eri kommentoijia ja trollien juttuja täällä keskenään.Muistan kyllä, että tuon musavideon kohdalla ihasteltiin laajasti sitä, kuinka hyvin siihen oli saatu vangittua K:n ja Tommyn keskinäisen kemian. Videon ohjaajasta tai kuvaajasta en muista silloin olleen juurikaan keskustelua. Aika monelle KK tuli tosiaan paremmin tietoon vasta nyt sen myötä, kun hän viime vuonna rupesi kiertämään enemmän mukana joka paikassa K:n kanssa.
Hahmoleikit, hih hih.Ei uhkaa, tein heistä itsenäisen teoksen.
Kikkeli, Kikelin.Niin, Mikke Miken, Sikke Siken jne.
Taas niitä piskusia yläterttuja tiiraamassaKyllä! Laitan kun olen ekana poiminu vähän herukkaa
Muistan kyllä, että tuon musavideon kohdalla ihasteltiin laajasti sitä, kuinka hyvin siihen oli saatu vangittua K:n ja Tommyn keskinäisen kemian. Videon ohjaajasta tai kuvaajasta en muista silloin olleen juurikaan keskustelua. Aika monelle KK tuli tosiaan paremmin tietoon vasta nyt sen myötä, kun hän viime vuonna rupesi kiertämään enemmän mukana joka paikassa K:n kanssa.
Onko sua tuijoteltu Slovenian jälkeen?No kylhän noi kommentit muutkin kuin hän muistaa, pölö.
Ei uhkaa, tein heistä itsenäisen teoksen.
Sinä et täällä määrää, minä puhun täällä palleistani jos haluan.EVVK, perusta oma ketju kyseiselle henkilölle.
Uuh....sehän leikkii Käärijällä ja Tommylla ihan mielensä mukaan! Sama johdonmukainen linja suihkuverhoscenessäMä olen ainakin itse kokoajan korostanut, että KK on käsikirjoittanut, ohjannut ja leikannut ICIPin. Kuvaamisesta en ole puhunut mitään. Olen kyl leikilläni sanonut, että KK on ollut vieressä katsomassa Tommyn ja Käärijän kuumaa metsäkohtausta tms. Täällä menee nyt kommentoijilla puurot ja vellit sekä keskustelijoiden sanomiset seksisin.
Hyvä että tuli faktat korjatuksi. Kiitos sinua edeltävälle kirjoittajalle.EVVK, perusta oma ketju kyseiselle henkilölle.
Kyllä se silloin selvitettiin mutta en muista oliko enempää keskustelua. Vauvan tahti oli ihan eri niin ei ihmekkään jos kaikki ei jäänyt muistiin eikä joka asiaan tartuttu. Varsinkin kun palstalla oli samaan aikaan julmettu vääntö Tommysta.Muistan kyllä, että tuon musavideon kohdalla ihasteltiin laajasti sitä, kuinka hyvin siihen oli saatu vangittua K:n ja Tommyn keskinäisen kemian. Videon ohjaajasta tai kuvaajasta en muista silloin olleen juurikaan keskustelua. Aika monelle KK tuli tosiaan paremmin tietoon vasta nyt sen myötä, kun hän viime vuonna rupesi kiertämään enemmän mukana joka paikassa K:n kanssa.
Ei muuten löydy videon tekijöiden listasta henkilökohtaista Tommyn ja Kärtsän ”asettelijaa”.Uuh....sehän leikkii Käärijällä ja Tommylla ihan mielensä mukaan! Sama johdonmukainen linja suihkuverhoscenessä![]()
Espanjassa on, kuten aiemmin kirjoitinkin.Onko sua tuijoteltu Slovenian jälkeen?
Osa Tommyyn liittyvistä kommenteista poistettiin jopa Kääriä ketjussa, koska joku oli niin mustis Bojerestä.Kyllä se silloin selvitettiin mutta en muista oliko enempää keskustelua. Vauvan tahti oli ihan eri niin ei ihmekkään jos kaikki ei jäänyt muistiin eikä joka asiaan tartuttu. Varsinkin kun palstalla oli samaan aikaan julmettu vääntö Tommysta.
Puhuttiin paljon muualla, mm. discordissa. Vauva oli silloin niihin aikoihin tosi toksinen, en itsekään silloin seuraillut palstaa.Kyllä se silloin selvitettiin mutta en muista oliko enempää keskustelua. Vauvan tahti oli ihan eri niin ei ihmekkään jos kaikki ei jäänyt muistiin eikä joka asiaan tartuttu. Varsinkin kun palstalla oli samaan aikaan julmettu vääntö Tommysta.
Discordia ei ollut vielä keväällä 2023.Puhuttiin paljon muualla, mm. discordissa. Vauva oli silloin niihin aikoihin tosi toksinen, en itsekään silloin seuraillut palstaa.
Ai mitään, no varmana on ollut.Discordia ei ollut vielä keväällä 2023.
Olin tulossa kirjottamaan samaa. Hyvän elokuvan takana on monta tekijää mutta ohjaajalla on suuri merkitys siinä että saadaanko näyttelijöistä parhaimmat puolet esiin.Mä kyl olen siinä käsityksessä, et se on just se ohjaaja, joka vastaa artistin ohjauksesta musavideoiden kuvauksissa, ei kuvaaja. Kyl se on ohjaaja, joka neuvoo artisteja menemään lähekkäin tms. ja on vahvasti luomassa sitä tunnelmaa. Toki kuvaajakin voi kertoa mielipiteitään.
Discord oli joo, mutta ei BK palvelinta. Se luotiin vasta 2024.Ai mitään, no varmana on ollut.