V
vierailija
Vieras
Ehän etsi, mitä höliset?Miksi sit etsit miestä miehenä gay paikassa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehän etsi, mitä höliset?Miksi sit etsit miestä miehenä gay paikassa?
Mitä sitten ruikutat discordeista, etkö päässyt niihin?Vauvapalstaa olen lukenut viimeksi ehkä 2023 elokuussa ja vain Kärtsän takia. Kommentoinut en siellä kertaakaan. Ei sitä järkyttävää shippipeetä kestänyt kukaan tervejärkinen. Sun trollaukset ja hymiöt menee vähän hukkaan.![]()
Joskus olis kyl hupaisaa nähdä sun aivokäyrä. Ei siellä olis kyl mitään liikettä, joten turhaan menis nekin rahat.Hah hah, etkö muuta tiedä kuin vauvan.
Missä kohtaa ruikutin niistä? Niinpä en missään.Mitä sitten ruikutat discordeista, etkö päässyt niihin?
Kekästäkö puhut?Joskus olis kyl hupaisaa nähdä sun aivokäyrä. Ei siellä olis kyl mitään liikettä, joten turhaan menis nekin rahat.
Miks puhuis, ei ollut kirjoitukseni edes?Kekästäkö puhut?
Niin mikä jäi siis epäselväksi? Se että discordeissa fanitettiin videota ja KK:ta jo silloin vai se että discordeja oli olemassa? Käytkö vähän hitaalla?Missä kohtaa ruikutin niistä? Niinpä en missään.![]()
veikkaanpa että hän on sua fiksumpi.Kekästäkö puhut?
Olen ollut kv Käärijä discordissa jo alusta asti ja itse perustanut yhden K Discordin. Joten mitä mahdat selittää?Niin mikä jäi siis epäselväksi? Se että discordeissa fanitettiin videota ja KK:ta jo silloin vai se että discordeja oli olemassa? Käytkö vähän hitaalla?
Enemmän kuin sullaJoskus olis kyl hupaisaa nähdä sun aivokäyrä. Ei siellä olis kyl mitään liikettä, joten turhaan menis nekin rahat.
Millä zonella olit?Olen ollut kv Käärijä discordissa jo alusta asti ja itse perustanut yhden K Discordin. Joten mitä mahdat selittää?
Fakta on, että ei ole valmistunut. Opinnot ovat jääneet kesken, sillä mitään tietoa valmistumisesta ei ole. Sen lisäksi on ollut kuvataidelinjalla, jossa valokuvaus ja elokuvien teko on vain pienessä roolissa. Mitään tietoa valmistumisesta ei ole.Hyvä että tuli faktat korjatuksi. Kiitos sinua edeltävälle kirjoittajalle.
Taidat sä käydä. Se sekaisin kuin seinäkello taitaa kuvastaa sua hyvin.Niin mikä jäi siis epäselväksi? Se että discordeissa fanitettiin videota ja KK:ta jo silloin vai se että discordeja oli olemassa? Käytkö vähän hitaalla?
Tai kerro kahesta isosta, millä zonella olet toisella ja mitä kanavaa käytät siinä isoimmassa..Millä zonella olit?
Mikä siinä kv discordissa harmittaa on sen hajoaminen riitoihin. En pyrkinyt siihen paikkaan, mitä ehkä tarkoitat.Millä zonella olit?
Onko tää sun outo tapa tsekata K fanien fanitusaste vai mihin pyrit. Sitä vihreää sydäntä olen kyl pähkäillyt, joten en kuulu joukkoon.Tai kerro kahesta isosta, millä zonella olet toisella ja mitä kanavaa käytät siinä isoimmassa..
Eli et ole ollut siellä missä keskusteltiin, d:llä alkava.Mikä siinä kv discordissa harmittaa on sen hajoaminen riitoihin. En pyrkinyt siihen paikkaan, mitä ehkä tarkoitat.
Mummojen kilpailu siitä et kenen aivokäyrä on vilkkain on yhtä turha kuin Joksujen uraEnemmän kuin sulla![]()
Tykkään enemmän kirjaimesta A.Eli et ole ollut siellä missä keskusteltiin, d:llä alkava.
Eli olet trolli, etkä tiedä mistään mitään,Tykkään enemmän kirjaimesta A.![]()
Minäkin olen joskus koittanut painaa sitä sydäntä mut tulee ilmoitus et yksityinen ryhmä.Onko tää sun outo tapa tsekata K fanien fanitusaste vai mihin pyrit. Sitä vihreää sydäntä olen kyl pähkäillyt, joten en kuulu joukkoon.
Jaa-a..Eihän ole. Jere näyttää allensa pissaavalta pupulta Tommyn vieressä.
www.instagram.com
Tiedätkö kun kaikkia ei kiinnosta kv:n kautta luodut ryhmät. Itse en jaksanut sitä jäätävää tappelua. Tällä hetkellä riittää ihan insta ja general, ei kiinnosta mikään muu siellä. Mulle riittää kolme pienempää K ryhmää, kahdessa vain suomalaista.Eli olet trolli, etkä tiedä mistään mitään,sinullekin.
Ei ole mitään tollasta, trolli.Eli et ole ollut siellä missä keskusteltiin, d:llä alkava.
Sen verran pakko keskeyttää riitely, et mistä Discordin palvelimessa löytyy KK keskustelua. Haluaisin liittyä.Niin mikä jäi siis epäselväksi? Se että discordeissa fanitettiin videota ja KK:ta jo silloin vai se että discordeja oli olemassa? Käytkö vähän hitaalla?