V
vierailija
Vieras
Kamera ja kuvaajat välttelee sua mielellään.Olen viime päivien keskustelun myötä tullut allergiseksi kameralle. Myös kuvaaja on pannassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kamera ja kuvaajat välttelee sua mielellään.Olen viime päivien keskustelun myötä tullut allergiseksi kameralle. Myös kuvaaja on pannassa.
Luultavasti kamera on myös allerginen sinulleOlen viime päivien keskustelun myötä tullut allergiseksi kameralle. Myös kuvaaja on pannassa.
Shippaamisessa käytetään mielikuvitusta ja rakennellaan tarinoita, vaikka siihen ei liittyisi mitään faktaa. Spekuilu pohjautuu faktaan ja siinä arvellaan ja pohditaan vaihtoehtoja. Fiilistelyssä ihaillaan sitä faktaa. Sinä shippaat. Ihan täysillä!Eihän oo vaan spekua.
"Mun iäkkäämpi siskoni joka kuolaa kärtsäää kattoi kuvaa ja kysyi, kuka tuo mies on, missä sen jalka on, tuossa munan päällä..en kyllä antas ite antas laittaa noin. " Mun kyllä täytyy olla osittain samaa mieltä konservatiiviwen siskoni kanssa. Kyllä tuossa jokin ympäristöön nähden silmiinpistävä yhteinen kupla on. Tuollainen ei synny pelkällä heterohakkailulla ja hassuttelullaTotean vielä kerran, että toisen kainalossa makoilu tai sylissä istuminen ei ole nykyään mikään merkki mistään ja sitä oikeasti näkee nuorten aikuisten piirissä jatkuvasti. Jopa oma kohta 40v aviomies halailee kavereitaan ja sukulaisiaan hyvin avoimesti ja mökkireissuilla nukkuvat kiltisti kaikki samassa sängyssä. Eikä kukaan ole kiinnostunut seksuaalisesti muista miehistä.
Kikelin!Mikko---Mikon
Kukka----Kukan
Markku---Markun
Heikki---Heikin
Kerttu--Kertun
Martti---Martin
Pappa---Papan
Peppi---Pepin
Ukko---Ukon
Tonttu---Tontun
Kaksoiskonsonantti muuttuu yhdeksi genetiivi-muodossa.
Zoomi pitkänä!Mutta jos se kamera heiluu kaulassa kyytejä antaessa.
Kyllä. Koska miksipä olisi eri hotellihuonekaan. Mun miehellä on työmatkoilla usein sama hotellihuone työkaverin kanssaKahestaan olivat ja varmasti sama hotlahuone. sieltä sitten Suomen kautta Taiwaniin.
Juuri näin, niin olenkin. K:ssa on aitoa karismaa ja sen tunnistavat kyllä kaikki, jotka ovat hänet tavanneet. En ole missään vaiheessa puhunut kompostin kirjoittelijoista, vaan oikeiden ihmisten oikeista kohtaamisista ja heidän kokemuksistaan, joista he ihan itse ovat kertoneet muualla. Jännästi muuten myös monet toimittajat, jotka ovat K:n tavanneet ensimmäistä kertaa, yleensä muistavat kertoa hänen karismastaan ja läsnäolostaan.Tyhmä täytyy olla, jos ei erota aitoa ja feikkiä. "Kaikki muut sanoisivat ihan päinvastaista." Ketkä muut? No todella ne muuthan täällä huutavat äänekkäimmin ja määrittelevät totuuden punaisten sydämien kera. Olet oikeassa.
Jos ohiksena kerron et toi oli spekua, niin missä kohtaa shippaan?Shippaamisessa käytetään mielikuvitusta ja rakennellaan tarinoita, vaikka siihen ei liittyisi mitään faktaa. Spekuilu pohjautuu faktaan ja siinä arvellaan ja pohditaan vaihtoehtoja. Fiilistelyssä ihaillaan sitä faktaa. Sinä shippaat. Ihan täysillä!
Ongelma tässä on nyt se, että sä näet kaikki viattomat ja asiallisetkin kommentit shippinä, koska kuvittelet päässäsi, että kaikkien kommenttien tarkoitus on parittaa kahta ihmistä yhteen. Eikö sulla millään mene kaaliin se, että osa spekuloi näillä asioilla, koska heitä kiinnostaa eri skenaariot. Tällä ei ole mitään tekemistä fiilistelyn ja shipin kanssa, vaan faktojen. Et varmaan kestä sitäkään, että kaksi leppäkerttua on vierekkäin, koska päässäsi näet siinäkin shippiä.Shippaamisessa käytetään mielikuvitusta ja rakennellaan tarinoita, vaikka siihen ei liittyisi mitään faktaa. Spekuilu pohjautuu faktaan ja siinä arvellaan ja pohditaan vaihtoehtoja. Fiilistelyssä ihaillaan sitä faktaa. Sinä shippaat. Ihan täysillä!
Keksit ton asian päästäs, siksi?!Jos ohiksena kerron et toi oli spekua, niin missä kohtaa shippaan?
Nyt meni sentään tunnistelu oikein. Kun on kyse kahdesta kommentista ja laittaa häntä/sinua niin ei voi pieleen mennä.Eikö olekin kummallista. Muualla voi yrittää esittää sivistynyttä, mutta jokin tarve ajaa häntä/sinua tähän ketjuun, koska täällä voi haukkua ja solvata muita. Normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta sellaiseen.
Enhän mä keksinyt mitään päästäni vaan kerroin että se kommentti täytti spekun kriteerit.Keksit ton asian päästäs, siksi?!
Kahestaan olivat ja varmasti sama hotlahuone.Jos ohiksena kerron et toi oli spekua, niin missä kohtaa shippaan?
Ilman lisäystä ois vaikuttanut asian totena kertomiselta.Enhän mä keksinyt mitään päästäni vaan kerroin että se kommentti täytti spekun kriteerit.
Ei päde kolmitavuiseen, ainoastaan kaksitavuiseen ja siinäkin esim. l ja m on poikkeus. Lilli ---LillinKikelin!
Täällä kuuluu sanoa "Tajuatteko?"Ei päde kolmitavuiseen, ainoastaan kaksitavuiseen ja siinäkin esim. l ja m on poikkeus. Lilli ---Lillin
Hullu ---Hullun
Mummi---Mummin
Mutta
Pönttö---Pöntön.
Huomaatko?
Näin juuri, normaaliälyinen myös näkee ja kuulee nämä erot ilman sen suurempia opetteluita, en ymmärrä miten tää vois olla jotenkin vaikeaa jollekulle.Ei päde kolmitavuiseen, ainoastaan kaksitavuiseen ja siinäkin esim. l ja m on poikkeus. Lilli ---Lillin
Hullu ---Hullun
Mummi---Mummin
Mutta
Pönttö---Pöntön.
Huomaatko?
Onks se tämä? Jos on niin en näe mitään erityistä minäkään.Mä en nähny siinä yhtään mitään. Tuli tumpussa vastaan
Nimenkantajalla on kuitenkin aina oikeus taivuttaa etunimeään haluamallaan tavalla. Eli Mikke-niminen voi toivoa, että hänen nimensä taivutetaan Mikken. Jos ei nimenkantajan toive ole tiedossa, niin silloin voidaan noudattaa yleisiä taivutusperiaatteita.Näin juuri, normaaliälyinen myös näkee ja kuulee nämä erot ilman sen suurempia opetteluita, en ymmärrä miten tää vois olla jotenkin vaikeaa jollekulle.
Pierre ainakin haluaa, että hänen nimensä taivutetaan yhdellä ärrällä.Nimenkantajalla on kuitenkin aina oikeus taivuttaa etunimeään haluamallaan tavalla. Eli Mikke-niminen voi toivoa, että hänen nimensä taivutetaan Mikken. Jos ei nimenkantajan toive ole tiedossa, niin silloin voidaan noudattaa yleisiä taivutusperiaatteita.