V
vierailija
Vieras
KaksoisstandarditOlin just kirjoittamassa, et kukaan ei vetänyt herneitä nenään tai väittänyt shipiksi, kun kerroin, et Kärtsä ja Härtsä jakaa saman huoneen matkoilla. Se oli ihan oikea väite.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
KaksoisstandarditOlin just kirjoittamassa, et kukaan ei vetänyt herneitä nenään tai väittänyt shipiksi, kun kerroin, et Kärtsä ja Härtsä jakaa saman huoneen matkoilla. Se oli ihan oikea väite.
Täällä saa shipata tai olla shippamatta. Tekopyhää edes puuttua toisten kirjoituksiin ja tehdä niistä omia tulkintoja, joiden tarkoituksena on pelkästään aloittaa riita.Lopettakaa nyt jo tän yhden kirjoittajan ärsyttäminen. Hän on ihan oikeassa siinä, että ihan selkeästi joissakin K+KK -jutuissa on ollut shippisävyä ja on ihan tekopyhää väittää, etteikö näin olisi. Tietysti täällä on monta kirjoittajaa, eikä voi olla varma kuka kirjoittaa tosissaan ja kuka tahallaan trollaten.
Anteeksi mitä? Kerron miltä tää tappelu näyttää ulkopuolisesta. Selvästi useampi (tai yksi monessa roolissa) kirjoittajaa on tämän yhden kimpussa. Ehkä se sitten on puolen valitsemista jos kerron, että myös hänellä on pointti, jonka vastapuoli olisi voinut huomioida. Tappelunhalu taitaa vain olla kummankin osapuolen ongelma tälläkin kertaa. Monta kertaa on tullut todennetuksi, että yleensä kompostinväeltä on turha odottaa keskustelutaitoja.Hän täällä ärsyttää muita. Puolen ottaminen asiassa, on turhan läpinäkyvää.
Jostakin syystä KK on se joka menee eräällä tunteisiin. Mikä lie on syynä.Kaksoisstandardit![]()
KK ja K kaksistaan isossa size sängyssä, Härtrsän ja Kärtsän tapaan. Näin se menee!Miksi just KK räjäytti jonkun pään? Vauvalta asti on keskusteltu ja spekuloitu näiden ihmisten nukkumisjärjestelyillä. Tulee mieleen se Härtsän pyllistyskuva tästä rageemisesta.
Häh? En tehnyt mitään tuosta, toisin sanoen yrität haastaa riitaa. Ei kiitos.Miksi sitten asettelet sanoja mun suuhun ja väität tietäväsi mun ajatukset. Inhoan shippiä ja itse pidän K:ta heterona, joten tarviiko vielä vääntää rautalangasta?
Et sä mikään ulkopuolinen ole, vaan esität useampaa roolia ja haastat riitaa.Anteeksi mitä? Kerron miltä tää tappelu näyttää ulkopuolisesta. Selvästi useampi (tai yksi monessa roolissa) kirjoittajaa on tämän yhden kimpussa. Ehkä se sitten on puolen valitsemista jos kerron, että myös hänellä on pointti, jonka vastapuoli olisi voinut huomioida. Tappelunhalu taitaa vain olla kummankin osapuolen ongelma tälläkin kertaa. Monta kertaa on tullut todennetuksi, että yleensä kompostinväeltä on turha odottaa keskustelutaitoja.
En kerta kaikkiaan voi ymmärtää. Etenkin kun kyseessä on niin karismaton tapaus kuin KK.Jostakin syystä KK on se joka menee eräällä tunteisiin. Mikä lie on syynä.![]()
Ok, trolli. Mä lähden nyt iltakävelylle. Tappele itseksesi.Et sä mikään ulkopuolinen ole, vaan esität useampaa roolia ja haastat riitaa.
Kokoajan täällä on ihmiset väittäneet tietävänsä, että mitä tarkoitin sillä lauseella. Siitähän tämä jankkaus lähti käyntiin. Nyt kun selvensin asiaa, niin sekään ei riitä, vaan edelleen jankataan ja riidellään asiasta. Odotan anteeksipyyntöä heiltä, jotka väittivät että kirjoittamani lause oli shippiä. Missä viipyy anteeksipyyntö?Häh? En tehnyt mitään tuosta, toisin sanoen yrität haastaa riitaa. Ei kiitos.
Liian vaarallinenJostakin syystä KK on se joka menee eräällä tunteisiin. Mikä lie on syynä.![]()
Sä niitä eri rooleja ihmisillä näit, joten todennäköisesti teet sitä itse.Ok, trolli. Mä lähden nyt iltakävelylle. Tappele itseksesi.
Niinpä ja K:n karisma on kuulemma pelkkää esitystä. Näin täällä kerrottiin aamulla. Ihmeellisen paljon näihin karismaattomiin henkilöihin täällä kiinnitetään huomiota ja ärsyynnytään, jos he viettävät aikaa kahdestaan. Luulis ettei ketään kiinnosta, jos näin huomaamattomia henkilöitä shipataan keskenään.En kerta kaikkiaan voi ymmärtää. Etenkin kun kyseessä on niin karismaton tapaus kuin KK.![]()
KK ja K kaksistaan isossa size sängyssä, Härtrsän ja Kärtsän tapaan. Näin se menee!
Missä se antaaksesipyyntö viipyy? Olit väärässä ja syytit muita perusteettomasti, joten pyydä anteeksi.Ok, trolli. Mä lähden nyt iltakävelylle. Tappele itseksesi.
Kaks kehräävää kissaa?Liian vaarallinen![]()
Tämä on mulle suuri kunnia!Ristiretkestä tuli mieleen… Se PL vois kuvata leffan missä KK. Jussi klipin laittaja vois vaikka käsikirjoittaa ja ohjata sen.
En oikein usko, että olet tosissasi siinä, että tarkoituksesi ei muka ollut luoda mielikuvaa tai ruokkia ajatusta siitä, että noiden kahden välillä olisi jotain. Ja nyt olet niin viaton. Vai etkö ymmärrä oman tekstisi sisältöä.Sä otat sen tarkoituksenhakuisena, koska sun päänsisäinen maailma haluaa ymmärtää asian niin. Silloin sä myös samalla sorrut väittämään, että näiden kahden välillä vois tapahtua jotakin. Jos se olis tarkoituksenhakuista, niin silloin se oikea termi olis trollaus ja trollauksella ei ole mitään tekemistä spekuilun tai shipin kanssa.