V
vierailija
Vieras
Toivottavasti! Tulisipa mun viereenVeikkauksia, tuleeko K huomenna KK:n kainamossa katsoo BBN:ää.![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toivottavasti! Tulisipa mun viereenVeikkauksia, tuleeko K huomenna KK:n kainamossa katsoo BBN:ää.![]()
Ihan vaan täysin kyseisten henkilöiden näköisiä, mutta mitenkään eivät he itse.Paskat jaettiin, oot ihan itse keksinyt tämän, ja lennolla olleet henkilötkin tais olla ihan eri tyyppejä, vain jokin muu S näköinen nainen.
Jep, ja vielä sattumalta matkalla myös juuri sinne minne ne henkilöt joilta nämä toiset henkilöt näyttävät…Ihan vaan täysin kyseisten henkilöiden näköisiä, mutta mitenkään eivät he itse.voi sinua.
Mitä väliä? Oli sitten ystävä, pano tai tapailukumppani, niin lyhytaikaista joka tapauksessa ja siitäkin on jo kaksi vuotta. Ymmärtäisin paremmin, jos olisi oikeaa materiaalia heistä yhdessä ja tietoa tapailusta ja seurustelusta pidemmältä aikaväliltä, mutta tässä ei ole muuta tietoa kuin juoruja. On oikeasti aika lapsellista edes verrata Dz:aan. Noita S:n kaltaisia suhteita B:lla on ollut varmasti kymmeniä mutta niistä ei tiedetä mitään, kun nämä eivät ole julkkiksia tai heidän faninsa eivät ole noin pakkomielteisiä. Mitä jos ovat oikeasti olleet vain ystäviä mutta fanien juorut ja oletukset pilasivat sen ja laittoivat sen takia välit poikki? Mitä jos oikeasti olivat ystäviä, joilla molemmilla oli haluja johonkin enempään, mutta juoruilu ja kyttäys saivat päättämään, että tätä eivät ainakaan halua? Kuulostaa ainakin S:n haastattelun perusteella, että ei ikinä enää halua tuollaista sairasta fandomia, jossa keksitään Rivieran kaltaisia tapahtumia ja väitteitä ja levitellään jopa väärennettyjä kuvia.Ihan vaan täysin kyseisten henkilöiden näköisiä, mutta mitenkään eivät he itse.voi sinua.
S:ää on aina stalkattu, ei B ole mitenkään poikkeus. Ei julkimo tuollaiselta voi mitenkään välttyä, varsinkaan noin kuuluisa kuin S.Mitä väliä? Oli sitten ystävä, pano tai tapailukumppani, niin lyhytaikaista joka tapauksessa ja siitäkin on jo kaksi vuotta. Ymmärtäisin paremmin, jos olisi oikeaa materiaalia heistä yhdessä ja tietoa tapailusta ja seurustelusta pidemmältä aikaväliltä, mutta tässä ei ole muuta tietoa kuin juoruja. On oikeasti aika lapsellista edes verrata Dz:aan. Noita S:n kaltaisia suhteita B:lla on ollut varmasti kymmeniä mutta niistä ei tiedetä mitään, kun nämä eivät ole julkkiksia tai heidän faninsa eivät ole noin pakkomielteisiä. Mitä jos ovat oikeasti olleet vain ystäviä mutta fanien juorut ja oletukset pilasivat sen ja laittoivat sen takia välit poikki? Mitä jos oikeasti olivat ystäviä, joilla molemmilla oli haluja johonkin enempään, mutta juoruilu ja kyttäys saivat päättämään, että tätä eivät ainakaan halua? Kuulostaa ainakin S:n haastattelun perusteella, että ei ikinä enää halua tuollaista sairasta fandomia, jossa keksitään Rivieran kaltaisia tapahtumia ja väitteitä ja levitellään jopa väärennettyjä kuvia.
Mutta näitä väärennettyjä tarinoita ja kuvia ei ole ennen tätä ollut.S:ää on aina stalkattu, ei B ole mitenkään poikkeus. Ei julkimo tuollaiselta voi mitenkään välttyä, varsinkaan noin kuuluisa kuin S.
Eihän tästä sössötyksestä tajua normaali ihminen mitään, mikä hiton määränpää? Ja miks se olisi sama? Plus et näkijä itsekin myönsi et ei voi varmuudella tietää onko samat henkilöt. Senkin tyhmä itsellesi vastaava valepukki.Jep, ja vielä sattumalta matkalla myös juuri sinne minne ne henkilöt joilta nämä toiset henkilöt näyttävät…
Näin juuri.Mutta näitä väärennettyjä tarinoita ja kuvia ei ole ennen tätä ollut.
No ei ollut siellä yksinään, vaan D myöskin, jos satut muistaan. Ja mitään todisteita niistä olemisista ei sikäli ole kai kuin yhdeltä tai kahdelta niin että.Ei S olis JO:n keikkoja kiertänyt, jos olis vaan ystävä ja kollega. Mut se on ollutta ja mennyttä.
Kuinkahan monta ihmistä olet täällä haukkunut mm. tyhmäksi, valehtelijaksi ja itsellensä vastaajaksi.Eihän tästä sössötyksestä tajua normaali ihminen mitään, mikä hiton määränpää? Ja miks se olisi sama? Plus et näkijä itsekin myönsi et ei voi varmuudella tietää onko samat henkilöt. Senkin tyhmä itsellesi vastaava valepukki.
Joidenkin joksufanien haave niinne keksi näitä.No ei ollut siellä yksinään, vaan D myöskin, jos satut muistaan. Ja mitään todisteita niistä olemisista ei sikäli ole kai kuin yhdeltä tai kahdelta niin että.
Mä saatan tulla.Toivottavasti! Tulisipa mun viereen![]()
Ei S silti olis pyörinyt niin paljon samoissa paikoissa kuin B, jos vain ystävyydestä oli kyse. B piipahti myös Amerikan mantereella.No ei ollut siellä yksinään, vaan D myöskin, jos satut muistaan. Ja mitään todisteita niistä olemisista ei sikäli ole kai kuin yhdeltä tai kahdelta niin että.
No ei hänen takiaan, oli isomman porukan ”kokous”Ei S silti olis pyörinyt niin paljon samoissa paikoissa kuin B, jos vain ystävyydestä oli kyse. B piipahti myös Amerikan mantereella.
Mut heitä oli nähty liikkeellä kaksin.No ei ollut siellä yksinään, vaan D myöskin, jos satut muistaan. Ja mitään todisteita niistä olemisista ei sikäli ole kai kuin yhdeltä tai kahdelta niin että.
Eihän ole.Mut heitä oli nähty liikkeellä kaksin.
Plus siihen aikaan tais olla joksuilla myös jonkinlainen työkuvio haave tonne.No ei hänen takiaan, oli isomman porukan ”kokous”
Kyllä olivat esim Hollannissa.Eihän ole.
Mitä nämä väärennetyt kuvat oli?Mutta näitä väärennettyjä tarinoita ja kuvia ei ole ennen tätä ollut.
Mikä kokous?No ei hänen takiaan, oli isomman porukan ”kokous”
Toivottavasti! Tulisipa mun viereen![]()
Ai nyt oli ystävien ja kollegoiden suurkokous? Oliko henkilökohtaiset avustajat mukana.No ei hänen takiaan, oli isomman porukan ”kokous”
Sä olet vaan nolo.Mitä voin tehdä että mustakin tulee sun lemppari.![]()