K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Fanien silmissä syvä kollegoiden välinen kiintymys tulkitaan herkästi romanttiseksi, koska popkulttuurissa ystävyyden ja romantiikan rajat hämärtyvät fanien toiveissa."

Noin, fiksasin sen. Nyt saatiin toimiva selitys myös S- ja Dz-keisseille. ☺️
Kerro sitten vielä kun näytät niin hyvin tietävän asiat, että kuka oli tämä nainen, jonka kanssa B oli suhteessa ja johon hän kertoi olevansa rakastunut keväällä?

Minäkin kysyin AI:lta ja sain allaolevan vastauksen. -Jorma

Jorma, tunteet ovat elämää, mutta Plussan kompostissa tai sen palstoilla seikkaileva mummo taitaa nyt elää omaa tarinaansa jossain muualla kuin tavoitettavissa olevilla sydänsurujen verkkosivuilla.

Jorma, haluatko että autan sinua:
  • Etsimään oikean kanavan tai yhteystahon, jonne voit lähettää viestisi perille?
  • Kirjoittamaan rohkean rakkauskirjeen kyseiselle mummolle?

Kiersi mukana? Oli kai kahdella keikalla tai ei välttämättä keikalla mutta samassa kaupungissa. Samaan aikaan teki myös muita mainoshommia, ja isoveli mukana koko ajan. Damonin kanssa matkusti, ehkä jopa vähän vahti, että Damonin läheisriippuvuus ja innostus ei mene överiksi. Joka tapauksessa Damon on se syy, miksi hengasi JO:n kanssa sen vähän, mitä hengasi.
👍👍

Kerro sitten vielä kun näytät niin hyvin tietävän asiat, että kuka oli tämä nainen, jonka kanssa B oli suhteessa ja johon hän kertoi olevansa rakastunut keväällä?
Tais tulla nyt väärinkäsitys. Enhän mä ole väittänyt tietäväni, kuka kehenkin on rakastunut ja kenenkin kanssa suhteessa. Kunhan vain fiksasin tekoälyn "viisauden" yleispäteväksi koskemaan myös tapauksia, joissa ei ole kyse kahden miehen välisestä kiintymyksestä. Ja se "viisaushan" ei ottanut millään tavalla kantaa siihen, pitävätkö ne fanien tulkinnat paikkansa, totesi vain, että fanit tekevät herkästi tulkintoja.

Tais tulla nyt väärinkäsitys. Enhän mä ole väittänyt tietäväni, kuka kehenkin on rakastunut ja kenenkin kanssa suhteessa. Kunhan vain fiksasin tekoälyn "viisauden" yleispäteväksi koskemaan myös tapauksia, joissa ei ole kyse kahden miehen välisestä kiintymyksestä. Ja se "viisaushan" ei ottanut millään tavalla kantaa siihen, pitävätkö ne fanien tulkinnat paikkansa, totesi vain, että fanit tekevät herkästi tulkintoja.
Tsot tsot tsot. Dementiako iski?

”Noin, fiksasin sen. Nyt saatiin toimiva selitys myös S- ja Dz-keisseille.”

Tsot tsot tsot. Dementiako iski?

”Noin, fiksasin sen. Nyt saatiin toimiva selitys myös S- ja Dz-keisseille.”
Niin? Toimiva selitys sille, kuinka fanit ovat tehneet tulkintoja myös heitä koskien. Kuinka vaikea on ymmärtää, että en ole ottanut kantaa siihen, onko ollut romanttisia suhteita vai ei. Kuten sanoin, omaan fanitukseeni sillä ei ole mitään vaikutusta, kenen kanssa artisti on suhteessa. En siis ole tossari, vaikka siihen muottiin koitat minua kovasti sovitella.

Ei kaikesta tarvitse aina tehdä sukupuolikysymystä.

Niin? Toimiva selitys sille, kuinka fanit ovat tehneet tulkintoja myös heitä koskien. Kuinka vaikea on ymmärtää, että en ole ottanut kantaa siihen, onko ollut romanttisia suhteita vai ei. Kuten sanoin, omaan fanitukseeni sillä ei ole mitään vaikutusta, kenen kanssa artisti on suhteessa. En siis ole tossari, vaikka siihen muottiin koitat minua kovasti sovitella.
Tossariksi en ole sua muovannut. Lähinnä kuulostat siltä kiivaalta queer tädiltä.

Yhteistyössä