V
vierailija
Vieras
Ja queer-mummon päiväkirjat, odotan jo pitkää tekstiäTaas alkoi heterojenkka.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja queer-mummon päiväkirjat, odotan jo pitkää tekstiäTaas alkoi heterojenkka.
Mulle ei. Rakastan makkaraa, mutta piparia en pysty syömään. Kerran olen koittanut ja tiesin heti ettei ole mun ravintoa. Sen lisäksi tykkään katsella makkaroita. - eri-sivustaseuraajaMiksi pitää olettaa, onko housussa hilloviiva, kabanossi vai hernepussi tai vaikka kaikki? Samanlaiset hermot siinä ihmksen alaosastossa menee, on muodostelma mikä hyvänsä. Pään ja sielun sisältö ratkaisee
Ei se seksuaalisuus voi muuttua, vaikuttaa biseltä jenkka sen fiksumpaa luettavaa ole.Taas alkoi heterojenkka.
Ne on parhaita, varsinkin jos niihin yhdistyy laihdutuspäiväkirjat.Ja queer-mummon päiväkirjat, odotan jo pitkää tekstiä![]()
Ei se seksuaalisuus voi muuttua, vaikuttaa biseltä jenkka sen fiksumpaa luettavaa ole.
Kyllä voi muuttua. Tarkista tietosi.Ei se seksuaalisuus voi muuttua, vaikuttaa biseltä jenkka sen fiksumpaa luettavaa ole.
Kirjoita nyt vielä päiväkirjan sivu tästä.Kyllä voi muuttua. Tarkista tietosi.
Kohta pamahtaa.Kyllä voi muuttua. Tarkista tietosi.
Ja suurimmalla osalla se pysyy samana. Tarkista tietosi.Kyllä voi muuttua. Tarkista tietosi.
Niin kuka vaikuttaa biseltä?Ei se seksuaalisuus voi muuttua, vaikuttaa biseltä jenkka sen fiksumpaa luettavaa ole.
Seksuaalisuus muuttuuMitä lauseita tulee Heterojenkan lyriikkaan?
Sun isäNiin kuka vaikuttaa biseltä?
Olen eri ja sivustaseuraaja.Kirjoita nyt vielä päiväkirjan sivu tästä.![]()
Tiedän kyllä. Ei mun tarvitse mitään tarkistaa.Ja suurimmalla osalla se pysyy samana. Tarkista tietosi.
Ei se muutu, se on ihmisen synnynnäinen ominaisuus. Kuulostat vähän samalta kuin kiihkouskovaiset, jotka uskovat, että homoudesta voi parantuaOlen eri ja sivustaseuraaja.Seksuaalisuus voi muuttua. Ottakaa asioista selvää, ennen kuin yritätte päteä ja naureskelette tyhminä.
Katsooko Kalle tuossa TML lopullista versiiota kun näyttää noin epätoivoiselta ?![]()
Screenshot 20260811 010148 Viva Video hosted at ImgBB
Kuva Screenshot 20260811 010148 Viva Video palvelussa ImgBBibb.co
Hän on kyllä sinulla paljon mielessä.Ja queer-mummon päiväkirjat, odotan jo pitkää tekstiä![]()
Eipä muuten täysin ole vaan sosiaalinen ympäristö vaikuttaa asiaan myöskin.Ei se muutu, se on ihmisen synnynnäinen ominaisuus. Kuulostat vähän samalta kuin kiihkouskovaiset, jotka uskovat, että homoudesta voi parantua![]()
Edelleen: ota asioista selvää.Ei se muutu, se on ihmisen synnynnäinen ominaisuus. Kuulostat vähän samalta kuin kiihkouskovaiset, jotka uskovat, että homoudesta voi parantua![]()
Poistiko joku minun kommentin, eri tyypistä on kyse, itse en ole kirjoittanut omasta seksuaalisuudestani kylläkään (mutta laihdutuksesta)Ne on parhaita, varsinkin jos niihin yhdistyy laihdutuspäiväkirjat.
Kannattaa sinunkin ottaaEdelleen: ota asioista selvää.Enempää en aio tästä jankata.
Kaikki heterot homoleireille niin saadaan homovallankumousEipä muuten täysin ole vaan sosiaalinen ympäristö vaikuttaa asiaan myöskin.
Eli et tiedä, mistä kuva on kaapattu?Katsooko Kalle tuossa TML lopullista versiiota kun näyttää noin epätoivoiselta ?