V
vierailija
Vieras
Musta tuntuu että saattoi olla Bbn toive tdhdä jotain luonnonläheistä. Ja ehkä jonkun Kallen ideaJotenkin söpöä, että K vei Bb:n Suomen luontoon ja vielä KK mukana![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Musta tuntuu että saattoi olla Bbn toive tdhdä jotain luonnonläheistä. Ja ehkä jonkun Kallen ideaJotenkin söpöä, että K vei Bb:n Suomen luontoon ja vielä KK mukana![]()
Avaruus ei pyöri sun himojen ympärillä, sori.KUKAAN IHMINEN EI OLE TÄYSIN HETERO/HOMOJANAN ÄÄRIPÄÄSSÄ.
Se on jo kvanttimekaanisesti mahdotonta, sillä absoluuttista ääripäätä ei ole olemassa. Väliin mahtuu aina yksi molekyyli lisää, josta aukea uusi avaruus.
Susta tuntuu. Musta taas tuntuu, että oli K:n ja Bb:n yhteinen idea lähteä luonnon rauhaanMusta tuntuu että saattoi olla Bbn toive tdhdä jotain luonnonläheistä. Ja ehkä jonkun Kallen idea
Sehän oli mukama Sloveniassa kun kävivät sillon ennen Vain Elämää siellä. Ja stoorissa kun sitä väsäsivät
Et nyt tajunnu. Tuo on faktaa.Avaruus ei pyöri sun himojen ympärillä, sori.
Kaikki ei kipuile identiteettinsä tai haluttoman ukkonsa takia, vaikka jostakin syystä BK shippi veti juuri tällaista ihmisiä puoleensa.Olen eri ja sivustaseuraaja.Seksuaalisuus voi muuttua. Ottakaa asioista selvää, ennen kuin yritätte päteä ja naureskelette tyhminä.
Toucheee!Kaikki ei kipuile identiteettinsä tai haluttoman ukkonsa takia, vaikka jostakin syystä BK shippi veti juuri tällaista ihmisiä puoleensa.
Mua kiinnostaa asia puhtaasti tieteen näkökannasta, enkä muuta näkemyksiäni sen takia, että joku kompostin mamma ei ole löytänyt identiteettiään.Et nyt tajunnu. Tuo on faktaa.
Samoja ihmisiä täällä pyörii ja vaikea päätellä ilman suurempaa otantaa, että miksi joku ihastuu yhteen komboon ja joku toinen toiseen, jotkut taas useaan.Vetääkö KKK shippi samanlaisia?
Olihan.
Kaikki ei kipuile identiteettinsä tai haluttoman ukkonsa takia, vaikka jostakin syystä BK shippi veti juuri tällaista ihmisiä puoleensa.
Kiitos kun kirjoitat omasta kokemuksesta. Tämä oikeesti antaa vähän perspektiiviä.Itse ymmärsin joskus 9-vuotiaana olevani lesbo. Olen päälle 50 v. nykyään ja en ole kertaakaan elämäni aikana tuntenut seksuaalista vetoa mieheen. Toivoisin että ihmiset lopettavat nämä ”se on vain vaihe” ”et ole löytänyt oikeaa miestä” ”sun seksuaalisuus voi vielä muuttua” heitot. Ne on oikeasti pirun loukkaavia.