K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Arvon lesborouva ilmestyy tänne aina paukuttamaan seksuaalisuus ja homous -sanoilla päähän.

Täällä kahden miehen välisestä välisestä erityisestä suhteesta. Minkälainen se sitten ikinä onkaan.

Sitä ei ole tarpeen lokeroida eikä otsikoida.

❤️

Ok. 100% lesboutesi on rekisteröity.
Mutta on biseksuaaleja myös, jotka eivöt ole löytäneet bi-puoltaan. Mutta ehkä on väärin puhua muuttumisesta heidän kohdallaan.
Tätä olen koko ajan yrittänyt painottaa. Itse käyttäisin termiä, että ihminen ei ole löytänyt itseään tai ei ole koskaan pohtinut identiteettiään, koska hän on esim. elänyt tietyn sisäistetyn kaavan mukaan. Kokemukseni perusteella se on hyvin monen kohdalla nimittäin näin. Voi se toki joillakin muuttua, koska kyllähän näitä ns. salama kirkkaalta taivaalta ihastumisia toiseen sukupuoleen kokemuksia on myös joillakin. T. kuulemma se itselleen vastaava.😁

Arvon lesborouva ilmestyy tänne aina paukuttamaan seksuaalisuus ja homous -sanoilla päähän.

Täällä kahden miehen välisestä välisestä erityisestä suhteesta. Minkälainen se sitten ikinä onkaan.

Sitä ei ole tarpeen lokeroida eikä otsikoida.

❤️

Mulle on jäänyt mieleen vain yksi vähän rasittava, joka sanoi itseään femmelesboksi ja kertoi nuolevansa kännissä kaikkia. Rasittava oli opettavaisten ja ylemmyydentuntoisten juttujen takia.
Tulkitsin kyllä että hän oli joku eri tyyppi.

Täällä on todella pitkän aikaa ollut 4chan-tyyli, jossa ei tod kannata mainita mitään omista tunteista tai ylipäätään ihmisyydestä. Sellasista tehdään täällä raadollista huumorimatskua.
(oletan tässä että sä et oo muista sellasta tehnyt, mutta joitakuita semmonen kiehtoo)
Joo, tämä ketju on ohittanut raadollisuudellaan sekä mm. rasistisella kielenkäytöllään jo useat ylaudan ketjut.

Yhteistyössä