V
vierailija
Vieras
HomometsästysNiinno noi metsästämiset tosiaan ei.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
HomometsästysNiinno noi metsästämiset tosiaan ei.
En sanoisi noinkaan, ihan samaa shittiä nekin oli. Aika kultaa muistot vai miten se meni. Komposti oli hyvää viihdettä vielä kaksi vuotta sitten, toki jo sillon täällä haukuttiin Kärtsää ja Joksuja tai heidän läheisiään jne. Sen lisäksi oli kuitenkin huumoria. Ei tämä silti mikään poikkeus ole shippiin perustuvissa fandomeissa, ne usein hajoaa omaan mahdottomuuteensa ja ristiriitoihin. Jo vauvalla näki sitä me vastaan te asetelmaa, misogyniaa, muiden keskustelijoiden kontrollointia jne. Käyn täällä välillä vain lähinnä ilmiantamassa ketjua ja katsomassa että kuinka alas on mahdollista vajota.Tänään mietin kompostia lukiessa, että se mitä eniten kaipaan vanhimmissa bk-ketjuissa on se et ihmiset ainakin välillä nauroi itelleen. Täällä koitetaan nauraa vaan muille, ja semmonen vaan ei ole yleensä ikinä kovin hauskaa. Siis eihän se yleensä järin loukkaavaakaan ole, mutta helkkarin mielikuvituksetonta ja totista.
Tätä just meinasin. Että vaikka oli paskaa, välissä oli huumoriakin. Tarkemmin itseironiaa.[...] Sen lisäksi oli kuitenkin huumoria. [...]
Kyllä mä muistan sieltä sen jäätävän pilkan ja toisille ivallisesti naureskelun. Sä olit varmaan niitä, ohita ettei laiva uppoa tyyppejä. Petyin myös BK discordiin.Tänään mietin kompostia lukiessa, että se mitä eniten kaipaan vanhimmissa bk-ketjuissa on se et ihmiset ainakin välillä nauroi itelleen. Täällä koitetaan nauraa vaan muille, ja semmonen vaan ei ole yleensä ikinä kovin hauskaa. Siis eihän se yleensä järin loukkaavaakaan ole, mutta helkkarin mielikuvituksetonta ja totista.
Mun kommentti sai kerran 40 alapeukkua ja mua myös haukuttiin usean sivun verran. Kehuin Kuumaata…Kyllä mä muistan sieltä sen jäätävän pilkan ja toisille ivallisesti naureskelun. Sä olit varmaan niitä, ohita ettei laiva uppoa tyyppejä. Petyin myös BK discordiin.
Itse en ollut siinä.Musta ehdottamasti parasta antia oli UMK23 ketju. Sen jälkeen alkoi alamäki.
Eihän tämä ole ollut mikään keskusteluketju enää pitkiin aikoihin, joten miksi ees olettaa löytävänsä täältä huumoria? Täällä on pääasiassa ”tossari” ja pari häntä hiillostavaa trollia. Sen lisäksi KKK:sta haaveileva muori, joka ei osaa lopettaa ajoissa ja sit meitä ohikulkijoita. Ehkä joku saarnaaja näiden lisäksi.Tänään mietin kompostia lukiessa, että se mitä eniten kaipaan vanhimmissa bk-ketjuissa on se et ihmiset ainakin välillä nauroi itelleen. Täällä koitetaan nauraa vaan muille, ja semmonen vaan ei ole yleensä ikinä kovin hauskaa. Siis eihän se yleensä järin loukkaavaakaan ole, mutta helkkarin mielikuvituksetonta ja totista.
Joopa joo, eli tosiaan taitaa aikaa kullata muistot, loppujen lopuksi aika lapsellista se meno kyllä ja yks Janin seksuaalistaja ällöine juttuineen, plus se ihme törkeiden kuvien taiteilija, joka tais sit häippäistä kokonaan, kun siitä niistä alettiin valittaa.Tätä just meinasin. Että vaikka oli paskaa, välissä oli huumoriakin. Tarkemmin itseironiaa.
Siis kenelle naureskelun, ei sit varmaan kannata tuoda paikkaan juttuja mitkä ei sinne kuulu? BK discordista samaa mieltä, paljasti myös niin erilaisiksi osan, joista oli toinen mielikuva. Negatiiviseen suuntaan siis.Kyllä mä muistan sieltä sen jäätävän pilkan ja toisille ivallisesti naureskelun. Sä olit varmaan niitä, ohita ettei laiva uppoa tyyppejä. Petyin myös BK discordiin.
Enkä minä, mutta siitä kirjoitetun perusteella ei ehkä itselleni, oisin varmaan pillastunut niistä pahimmista K:n seksuaalistamisjutuista.Itse en ollut siinä.
Voit puhua vain omasta puolestasi.Eihän tämä ole ollut mikään keskusteluketju enää pitkiin aikoihin, joten miksi ees olettaa löytävänsä täältä huumoria? Täällä on pääasiassa ”tossari” ja pari häntä hiillostavaa trollia. Sen lisäksi KKK:sta haaveileva muori, joka ei osaa lopettaa ajoissa ja sit meitä ohikulkijoita. Ehkä joku saarnaaja näiden lisäksi.
Mun kommentti sai kerran 40 alapeukkua ja mua myös haukuttiin usean sivun verran. Kehuin Kuumaata…
Ainoa vaan et nekin osa tän paikan ketjulaisten tuotoksia, eipä ulkopuoliset noin tarkkaan ois osannut analysoida tai haukkua minua kekää esim. Mut osa ihan hauskojakin toki.On mua täälläkin naurattanu. Jopa huutonauratti silloin kun joku copypastas jostain toisesta ketjusta, mitä ihmiset siellä puhu Kompostista. Sillon sai nauraa itselleenkin, mitäs roikun täällä.