V
vierailija
Vieras
Misogyniahullluutesi vahvistaa lesbostereotypioitaNaisviha - ihminen. Olet lesbo, etkö olekin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Misogyniahullluutesi vahvistaa lesbostereotypioitaNaisviha - ihminen. Olet lesbo, etkö olekin.
Taas hyvä osoitus kirjoittelusta, jota vauvan shipparit harrastivat.Saa varmaan täältä parhaimman ylemmyydentunteen.
Nuo oman sädekehänsä kiillottajat on ketjujen rasittavimmat tapaukset.Saa varmaan täältä parhaimman ylemmyydentunteen.
Taidat kirjoitella sitä itse ja siksi puolustelet nyt omaa toimintaasi.Aattelin kyllä et tää naisvihaa joka puolella näkevä olis.
Eli sua hiertää shipparit kaikista eniten kun pitää syyttää heitä kaikesta. Voin kertoa sulle että näissä ketjuissa on kaikenlaista mulkkua liilkeellä, shippareita ja ei-shippaavia.Taas hyvä osoitus kirjoittelusta, jota vauvan shipparit harrastivat.
M vai?Naisviha - ihminen. Olet lesbo, etkö olekin.
Olet siis shippari, ookoo.Taas hyvä osoitus kirjoittelusta, jota vauvan shipparit harrastivat.
Jep, se jankkaa hamaan loppuun asti, ettei kannata mihinkään puuttua ja ohi vaan, jotta shippi-hihhihhii saa jatkua.Ei tolle hullulle kannata vastailla
Ei millään pahalla
Ei hierrä. Puutuin tuohon kirjoitteluun, koska se oli just sellaista mitä shipparit harrasti vauvalla ja naamioivat sen huumoriksi.Eli sua hiertää shipparit kaikista eniten kun pitää syyttää heitä kaikesta. Voin kertoa sulle että näissä ketjuissa on kaikenlaista mulkkua liilkeellä, shippareita ja ei-shippaavia.
En mä vauvalla ole kehottanut ketään olemaan poistamatta mitään. Mun mielestä on vaan naurettavaa tarttua tohon ja tehdä yleistyksiä.Taas kerran yritetetään ohjata aihe muualle sen sijaan että kannettaisiin vastuu omasta käytöksestä vauvalla.
Kyllä, olin Bojere shippari, kunnes parin kuukauden kuluttua huomasin pikkuhiljaa kuinka sairas se fandom oli.Olet siis shippari, ookoo.
Eikö se tapahtunut vuosia sitten. Onko sulla traumoja?Ei hierrä. Puutuin tuohon kirjoitteluun, koska se oli just sellaista mitä shipparit harrasti vauvalla ja naamioivat sen huumoriksi.
Kyse on vauvan shippiketjuista ja shippaajista, joten linnuistako pitäisi puhua.En mä vauvalla ole kehottanut ketään olemaan poistamatta mitään. Mun mielestä on vaan naurettavaa tarttua tohon ja tehdä yleistyksiä.
Sulla on nähtävästi, koska ottaa niin koville ja jankkaat.Eikö se tapahtunut vuosia sitten. Onko sulla traumoja?
Taas näsäviisas kommentti, jota shipparit harrasti vauvalla. Missä se itseironia siis on?Eikö se tapahtunut vuosia sitten. Onko sulla traumoja?
Ei sellaista koskaan ole ollutkaan siellä.Taas näsäviisas kommentti, jota shipparit harrasti vauvalla. Missä se itseironia siis on?
Juuri näin. Onpas tullut helpoksi tämä palstailuJep, se jankkaa hamaan loppuun asti, ettei kannata mihinkään puuttua ja ohi vaan, jotta shippi-hihhihhii saa jatkua.
Trolloti trollon.Taas näsäviisas kommentti, jota shipparit harrasti vauvalla. Missä se itseironia siis on?
Kyllä, olin Bojere shippari, kunnes parin kuukauden kuluttua huomasin pikkuhiljaa kuinka sairas se fandom oli.
Bb laittanut sen selkäänsä?Muumi varastettu Meksikossa, suurlähetystö pyytää havaintoja näpistäjästä.