K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli useammaltakin K-hysteerikolta puuttuu sisälukutaito/päättelykyky
En ole nähnyt nyt poistettuja kirjoituksia mutta ilmeisesti joku on tehnyt K:lle tai hänen lähipiirilleen ilmoituksen, että hänen salaisia terveystietojaan olisi jaettu. Luin kyllä sitä sairaus-keskustelua eikä ainakaan omiin silmiini pistänyt mitään yksityiskohtaisia tietoja, enemmän kai vain omia mielipiteitä ja arvailuja, mutta en näe mitään syytä suuttua siitä, että kehotetaan julkkista varmistamaan asia. Jos nyt joku olisi jotain urkkinut, niin hyvä, että jää kiinni. Aivan turha vetää kierroksia ja syytellä K-faneja. Onko edes mitään faktaa siitä, että ilmoituksen tekijä olisi K-fani? Vielä turhempaa on haukkua ja nimitellä ihmisiä, jotka ovat huolestuneet. Mieluummin yksi turha ilmoitus kuin kymmenen urkkijaa ilman rangaistusta.

Miten saat sen kuriin? Haisee ikävälle.
Joka alapesun/uinnin jälkeen hankaan rämemajavan ja nivuset nipulla talouspaperia. Ei jää yhtään nihkeyttä, missä hiiva eläisi.

Ja tadaa. - hiiva on kurissa! Hiiva ei ainkaan mulla haise yhtään millekään, kutittaa vain. Sitten kun oma rakas terve sillinhaju palaa, niin vaara on ohi.

Selventikö tämä yhtään?

En ole nähnyt nyt poistettuja kirjoituksia mutta ilmeisesti joku on tehnyt K:lle tai hänen lähipiirilleen ilmoituksen, että hänen salaisia terveystietojaan olisi jaettu. Luin kyllä sitä sairaus-keskustelua eikä ainakaan omiin silmiini pistänyt mitään yksityiskohtaisia tietoja, enemmän kai vain omia mielipiteitä ja arvailuja, mutta en näe mitään syytä suuttua siitä, että kehotetaan julkkista varmistamaan asia. Jos nyt joku olisi jotain urkkinut, niin hyvä, että jää kiinni. Aivan turha vetää kierroksia ja syytellä K-faneja. Onko edes mitään faktaa siitä, että ilmoituksen tekijä olisi K-fani? Vielä turhempaa on haukkua ja nimitellä ihmisiä, jotka ovat huolestuneet. Mieluummin yksi turha ilmoitus kuin kymmenen urkkijaa ilman rangaistusta.
Hah hahhaa, tuliko loukkaantuja selitteleen.

Olen koko ajan huolissani, että Audrey häipyy ja asia surettaa minua 😢
Ei hän mihinkään kovin kauas taida häipyä kuitenkaan. Ainakin oli nytkin heti ensimmäisten joukossa tykkäämässä K:n postauksesta. Tiiviissä seurannassa pitää siis joka tapauksessa, vaikka ehkä ei ihan joka paikkaan menekään mukaan. Olen aika varma siitä, että hän tulee olemaan osa K:n luottokuvaajatiimiä hamaan tulevaisuuteen.

Ei hän mihinkään kovin kauas taida häipyä kuitenkaan. Ainakin oli nytkin heti ensimmäisten joukossa tykkäämässä K:n postauksesta. Tiiviissä seurannassa pitää siis joka tapauksessa, vaikka ehkä ei ihan joka paikkaan menekään mukaan. Olen aika varma siitä, että hän tulee olemaan osa K:n luottokuvaajatiimiä hamaan tulevaisuuteen.
Ei riitä tiivis seuranta 😭

NImittelyni "aivokapasittirajoitteiseksi" (faktaa) perustuu siihen, että kyseiset esilleotetu päätelmät pystyi erittäin loogisesti noutamaan kyseessä olleen podcastin tiedoista, sairauksien oirekuvasta sekä käypä hoito - suosituksista. Kaikki nämä julkista tietoa.

Sen sijaan, että aletaan skitsoilla ja leikkiä voimaantunutta muskettisoturifania ja häiriköimään crewta.
Kommenttisi paljastaa sinusta paljon ja ei todellakaan mitään positiivista. Koita jo ymmärtää etten esim. itse ole K:n fani, vaan häntä puolustaa täällä nyt kaikki normaalilla ja terveellä varustetut ihmiset. Sitäpaitsi se, että yrität lukea käypä hoito suosituksia mutta et kuitenkaan osaa soveltaa niitä kyseiseen sairauteen tekee sinusta lähinnä roskakori-arvailijan.

Uusimmat

Yhteistyössä