K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kun tää. Huumaaminen ei millään muotoa ole vitsailtava asia. Jopa mautonta, mutta jutussa saattaa olla K:lle ominaista värikynää esim just toi strippiklubi tai pysynyt viinasta erossa. Tota tapahtuu paljon ja osalle tehdään paljon pahaakin...
Musta tää olis vitsinä ainakin mustempi kuin mitä Kn läppien sävy on yleensä ollut.
Ehkä se sit dokaa strippiklubeilla 🤷‍♀️

Ketju on hiljentynyt sun ja parin tosikkosarnaajan takia.
Ketju on hiljentynyt, koska kukaan ei jaksa enää lukea niitä haukkuvia ja ilkeileviä kommentteja aivan kaikesta. Jos puhutaan JO:sta, tulee kuraa niskaan. Jos puhutaan K:sta, tulee kuraa niskaan ja jos varsinkin puhutaan jostain aivan muusta, niin kuraa tulee niskaan. Miksi siis edes yrittää? Ehkä te haukkujat voisitte tehdä toisillenne niitä aloituksia vai onko niin, että on kiva haukkua muita mutta itse ei ole niin kiva niitä haukkuja saada?

Se nyt on ihan se ja sama sikäli onko K-fani vaiko ei, eipä vain ihan normaalin ihmisen toimintaa tollaiset crew:hun yhteydenotot esimerkiksi.
Myönnän, etten itse olisi ottanut yhteyttä niistä kommenteista, mitä luin aiemmin. Pitää olla oikeasti vakava uhka, että ottaisin yhteyttä julkkikseen tai hänen crewn jäseniin. Mutta joku on nyt kokenut tilanteen riittävän vakavaksi, joten hän on ainakin sanonut toimineensa. Ei siinä ole mitään outoa. Crew itse päättää, ottaako viestin vakavasti vai laittaako sen roskakoriin. Mitään hirveää ei siinä tapahdu.

Musta tää olis vitsinä ainakin mustempi kuin mitä Kn läppien sävy on yleensä ollut.
Ehkä se sit dokaa strippiklubeilla 🤷‍♀️
Tai ehkä on ollut kaverin polttareissa. Tai viettämässä sinkkuiltaa porukalla. Miksi ihmeessä pitäisi ihmetellä, mitä hän on tehnyt strippiklubissa? Ilmeisesti on ollut kavereita paikalla, ja nämä ovat pitäneet hänestä huolen. Hyvä muistutus taas kaikille, että maailmassa on paljon vaarallisia tilanteita.

Myönnän, etten itse olisi ottanut yhteyttä niistä kommenteista, mitä luin aiemmin. Pitää olla oikeasti vakava uhka, että ottaisin yhteyttä julkkikseen tai hänen crewn jäseniin. Mutta joku on nyt kokenut tilanteen riittävän vakavaksi, joten hän on ainakin sanonut toimineensa. Ei siinä ole mitään outoa. Crew itse päättää, ottaako viestin vakavasti vai laittaako sen roskakoriin. Mitään hirveää ei siinä tapahdu.
Sehän on vaan hyvä asia muistuttaa, monikaan ei edes tajua tarkistuttaa, onko tietoja katsottu laittomasti. Se on sitten eri asia, jos lähettelee viestejä tyyliin miksi teit sitä ja tätä tai urkitaan asioita.

Täällä on useampi K & KK ihastelija. Tiedän koska en ole kirjoittanut läheskään kaikkia aihepiirin viestejä.
Kiitos tämän palstan KK-juttujen ja -vinkkien on omaan K-fanitukseeni tullut taas uutta puhtia ja jännitettävää. KK persoonana on todella kiehtova, ja on aina suuri ilo nähdä hänet mukana keikoilla ja muissa yhteyksissä. Kiva, kun meitä K & KK -ihastelijoita on täällä enemmänkin 😊

Ketju on hiljentynyt, koska kukaan ei jaksa enää lukea niitä haukkuvia ja ilkeileviä kommentteja aivan kaikesta. Jos puhutaan JO:sta, tulee kuraa niskaan. Jos puhutaan K:sta, tulee kuraa niskaan ja jos varsinkin puhutaan jostain aivan muusta, niin kuraa tulee niskaan. Miksi siis edes yrittää? Ehkä te haukkujat voisitte tehdä toisillenne niitä aloituksia vai onko niin, että on kiva haukkua muita mutta itse ei ole niin kiva niitä haukkuja saada?
Mietin samaa, että kuka tai ketkä täällä heittää henkilökohtaisuuksiin menevää pskaa joka ikiseen aloitukseen. Paitsi niihin joissa on asiaa nenän kaivamisesta tai sivun verran sanaa perse, ne on ok.
Se on myös syy miks täällä ainut huumori joka onnistuu jotenkin landaamaan on sen verran hampaatonta hahmohassuttelua että kaikesta tappelija(a) ei kiinnosta tarttua siihen.
Paitsi ehkä sanomalla että onpa mummoa nyt tämäkin.

Mietin samaa, että kuka tai ketkä täällä heittää henkilökohtaisuuksiin menevää pskaa joka ikiseen aloitukseen. Paitsi niihin joissa on asiaa nenän kaivamisesta tai sivun verran sanaa perse, ne on ok.
Se on myös syy miks täällä ainut huumori joka onnistuu jotenkin landaamaan on sen verran hampaatonta hahmohassuttelua että kaikesta tappelija(a) ei kiinnosta tarttua siihen.
Paitsi ehkä sanomalla että onpa mummoa nyt tämäkin.
Heh typo, piti kirjottaa kaikesta tappelijoita/tappelijaa. Oon kännissä!

Yhteistyössä