V
vierailija
Vieras
Mikä ihmeen retardi tämä on, joka jankkaa K-faneista joka viestissä![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikä ihmeen retardi tämä on, joka jankkaa K-faneista joka viestissä![]()
Höpö höpöTrollit niihin on tarttunut, kun on kiva ärsyttää. Todellisia ihastelijoita taitaa olla vain sinä.
Varmaan poliisin vaikea aloittaa jotakin tutkintaa kirjainten takia. Ei kirjainta pysty varmasti yhdistämään kehenkään henkilöön.Tuliko tästäkään S jutusta yhtään mitään seurauksia? Halusiko hän mahdollisesti kuulla miten joku on hänestä niin sanonut jollain anonyymipalstalla? Eri asia jos maalitettaisiin tai tuo olisi jatkuvaa.
En itse muistanut että oliko pelkkä kirjain vai yksilöidympi herjaus.Varmaan poliisin vaikea aloittaa jotakin tutkintaa kirjainten takia. Ei kirjainta pysty varmasti yhdistämään kehenkään henkilöön.
Esim kunnianloukkaus on asianomistajarikos, joten vain kohteena oleva henkilö voi toimia. Samalla tavalla kukaan muu kuin asianomainen itse ei voi tehdä tietopyyntöä Kantaan.Varmaan poliisin vaikea aloittaa jotakin tutkintaa kirjainten takia. Ei kirjainta pysty varmasti yhdistämään kehenkään henkilöön.
Tiedän sen, mutta pelkän kirjaimen perusteella ei pystytä varmistumaan ihmisen henkilöllisyydestä, joten varmaan katkesi jo siihen.Esim kunnianloukkaus on asianomistajarikos, joten vain kohteena oleva henkilö voi toimia. Samalla tavalla kukaan muu kuin asianomainen itse ei voi tehdä tietopyyntöä Kantaan.
En ole, just tulin mökiltä kaupan kautta kotio?Oooh, onko Kekä Henkka ketjussa.![]()
Ai kuinka niin ei???? Sinne vaan jonottamaan suomalaisten kanssa surströmmingpurkin kanssa hyvissä ajoinNäin juuri videon Ruotsin keikalta ja koko eturivin olivat jälleen kerran valloittaneet suomalaiset. Ei paikallisilla taaskaan mitään mahdollisuuksia päästä eturiviin.
Esittivät yhdessä eurodabin Szigetissä.Mitämitä?
Luuletko että suomalaiset päästää paikalliset eturiviin vaikka olisivat siellä aikaisin. Eivät. Paikallisten ei edes pitäisi tapella suomalaisten kanssa eturivin paikoista. Yhdenkään Suomalaisen ei tarvitse olla eturivissä ulkomailla.Ai kuinka niin ei???? Sinne vaan jonottamaan suomalaisten kanssa surströmmingpurkin kanssa hyvissä ajoin