V
vierailija
Vieras
Nähtävästi. Naurattaa vieläkin se, että joku on täällä niin iäkäs ettei osaa tehdä ilmoitusta netin kautta vaan marssii poliisiasemalle.Mummo mummon tuntee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nähtävästi. Naurattaa vieläkin se, että joku on täällä niin iäkäs ettei osaa tehdä ilmoitusta netin kautta vaan marssii poliisiasemalle.Mummo mummon tuntee.
Ai, onko tää ukko-tyyppi täällä nyt? Haluaisin häneltä kysyä, milloin hänen ukkonsa oli leikkauspöydällä ja minkä ikäisenä. Jostain syystä hän ei ole näihin kysymyksiin vastannut, vaikka niitä olen aiemminkin kysellyt.Hän tietää ku hänellä on MIES
Minä en kyllä erityisesti halua tietää Ukosta enää yhtään enempää.Ai, onko tää ukko-tyyppi täällä nyt? Haluaisin häneltä kysyä, milloin hänen ukkonsa oli leikkauspöydällä ja minkä ikäisenä. Jostain syystä hän ei ole näihin kysymyksiin vastannut, vaikka niitä olen aiemminkin kysellyt.
Niin muakinNähtävästi. Naurattaa vieläkin se, että joku on täällä niin iäkäs ettei osaa tehdä ilmoitusta netin kautta vaan marssii poliisiasemalle.![]()
Niinpä... Toivottavasti K ei huolestu tästäkään nyt ihan turhaan.Öeiiiiiii vittu
![]()
Toi ensimmäinen on se, mikä on pilannut kaikki ryhmät, onneksi nyt on pienempiä. Shippidiscordissa jauhaa enää lähinnä se yks sekopää,On ollut avoimia linkkejä sekä perustettu ryhmiä kutsumalla yksityisesti vain joitakin ihmisiä mukaan. Musta tämä on vähän säälittävääkin. Pitää olla yksi K ryhmä missä Bojere shippi on sallittu, toinen ryhmä missä vain muut shipit on sallittu. Yhdessä ei saa shipata ollenkaan jne.
Joo, nuo salaseurat eivät taida olla minua varten. Haluaisin jutella K:n ja JO:n musiikista, keikoista ja muista heihin liittyvistä asioista. En välitä shippaamisesta, mutta en jaksa mitään vääntöä siitä, saako jossain shipata ja onko jokin shippaamista ja kuka saa sanoa mitäkin. Mieluiten vain lukisin ihmisten fiilistelyä hyvällä hengellä. Jos jollakulla vähän keulii, niin sen sijaan että haukuttaisiin torveloiksi ja pöntöiksi, sivuutettaisiin asia ja puhuttaisiin siitä, mikä omasta mielestä on tärkeää. Mitään lapsellisia haukkumisia ja ilkeilyjä ei tietenkään suvaittaisi mutta asiallinen kritiikki (ei Aiton tai Kekän, kun heillä se ei ole asiallista) olisi ok.On ollut avoimia linkkejä sekä perustettu ryhmiä kutsumalla yksityisesti vain joitakin ihmisiä mukaan. Musta tämä on vähän säälittävääkin. Pitää olla yksi K ryhmä missä Bojere shippi on sallittu, toinen ryhmä missä vain muut shipit on sallittu. Yhdessä ei saa shipata ollenkaan jne.
Ei tietenkään?Mietin ihan mielenkiinnosta, jos joku (ketjuun siis täysin liittymätönkin henkilö esim.) olisi katsonut Kärtsän terveystietoja luvatta ja K saisi tietää, niin eteneekö asia mihinkään, jos hän ei reagoi?
Ei, ellei K ole yhteydessä työnantajaan.Mietin ihan mielenkiinnosta, jos joku (ketjuun siis täysin liittymätönkin henkilö esim.) olisi katsonut Kärtsän terveystietoja luvatta ja K saisi tietää, niin eteneekö asia mihinkään, jos hän ei reagoi?
Joskus harmitti etten ole mukana näissä seuroissa, mutta ei sopisi mulle. Joku näissä on aina tirehtöörinä, ja toiset yrittää välttää kiellettyjä sanoja ja puheenaiheita, että pysyy suosiossa.On ollut avoimia linkkejä sekä perustettu ryhmiä kutsumalla yksityisesti vain joitakin ihmisiä mukaan. Musta tämä on vähän säälittävääkin. Pitää olla yksi K ryhmä missä Bojere shippi on sallittu, toinen ryhmä missä vain muut shipit on sallittu. Yhdessä ei saa shipata ollenkaan jne.
Kremlin trollit on niitä jotka ujuttaa venäjämielistä agendaansa. Vauvalta saattaa pari löytyä. Eiköhän tähän ketjuun ole pesiytyneet plussan kotoperäiset trollit ja Bojere fiilistelyketjujen vttuilijat.Täytyy myöntää että en ole kyllä koskaan erityisesti perehtynyt. Tai olen katsonut dekkareita jne esim Kremlin trolleista, mutta yllättyisin, jos täällä menneiden viisuartistien kesämökkeilystä ja panemisista tappelevat akat ovat myös vieraan valtion asialla.
Mun kokemuksella taas pienet toimii paremmin eikä tarvita mitään sääntöjä. Noissa isommissahan aina joku otta nokkiinsa.Joskus harmitti etten ole mukana näissä seuroissa, mutta ei sopisi mulle. Joku näissä on aina tirehtöörinä, ja toiset yrittää välttää kiellettyjä sanoja ja puheenaiheita, että pysyy suosiossa.
(Ja joo: aiheellinen puuttuminen trollaamiseen, vihapuheeseen ja riidanhaastamiseen on eri asia, josta tässä ei ole kyse)
Kysyin ukolta kun se heräsi, kyllä silloin paksusuolen hätäleikkauksesta olivat jo puhuneet kun hoito ei alkanut tehota ja tulefdusarvot vaaralliset.
No kerro parempi syy lukea tätä ketjua?Juujuu.
TyönantajaanEi, ellei K ole yhteydessä työnantajaan.
Millä tavalla fanituksen rajat ovat sellaisessa viestissä epäselvät, kerro ihmeessä.Fiksu?Kertoo karua kieltä mammasta, jolle fanituksen rajat on epäselvät.
Näin mäkin uskoisin. Päällepäsmärimääräilijät jää usein ulkopuolelle.Mun kokemuksella taas pienet toimii paremmin eikä tarvita mitään sääntöjä. Noissa isommissahan aina joku otta nokkiinsa.
Opettele lukemaan.TyönantajaanAsia laitetaan eteenpäin virallisille tahoille ja he alkavat selvittää. Ei ole tietääkseni mikään monimutkainen prosessi.
Niin? Eli mitä? Eipä taida oikeasti olla pelkoa, että kukaan ottaisi yhteyttä yhtään mitenkään, reppana.Villi arvaus: Paskaa. -Eri
Mä tein itse eilen hummustaKertokaa joku mukava asia teidän aamusta? Mun on, että leivällä on suosikkihummusta (lidlin), ja kahvi on hyvää.
Ja se virallinen taho on työnantaja, joka tekee asiasta tarvittaessa rikosilmoituksen keskusteltuaan ensin kyseisen työntekijän kanssa. Samalla työnantajapuoli voi antaa varoituksen tai irtisanoa urkkijan. Mikä virallinen taho tässä nyt sinusta on se, joka rupeaa toimimaan?TyönantajaanAsia laitetaan eteenpäin virallisille tahoille ja he alkavat selvittää. Ei ole tietääkseni mikään monimutkainen prosessi.
Olin monta päivää pois palstalta. Syynä työt ja se, että vietin vapaa-aikaani mustikkametsällä ja virkaten lämpötilapeittoa ja muutenkin nauttien elämästä ja kesän lopusta. Life is good.Kertokaa joku mukava asia teidän aamusta? Mun on, että leivällä on suosikkihummusta (lidlin), ja kahvi on hyvää.
Mulle kävi just superpienessä fanichatissa tämä. Erityisesti yksi tyyppi halusi säädellä sitä mitä puhutaan (alkoi itkeä kun joku sanoi jotain mikä rikkoi hänen shippicanonia, halusi painostaa kaikki aikaisiin keikkajonoihin koska hänen barrikadikokemus oli tärkeintä, sun muuta). Sen jälkeen alkoi osan porukasta jättäminen ulos keikkasuunnitelmista ja keskusteluista. Inhotti niin paljon olla siinä välikädessä, että häivyin.Näin mäkin uskoisin. Päällepäsmärimääräilijät jää usein ulkopuolelle.
Tietosuojavaltuutettu (ei tarvitse olla työnantajan) ja rikosilmoitus.Ja se virallinen taho on työnantaja, joka tekee asiasta tarvittaessa rikosilmoituksen keskusteltuaan ensin kyseisen työntekijän kanssa. Samalla työnantajapuoli voi antaa varoituksen tai irtisanoa urkkijan. Mikä virallinen taho tässä nyt sinusta on se, joka rupeaa toimimaan?