K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K on sanonut että B "is one of my best friends", ja itse oon heidän puheistaan ymmärtänyt että pitävät tiiviisti yhteyttä puhelimitse vaikka eivät koko ajan näekään.
Kaiken kaikkiaan itse oon vaan heidän omien kommenttien perusteella päätelly että ovat läheisiä. Tää ei oo mulle mikään henkilökohtainen periaatekysymys että ovatko vai eivätkö.
Jäin miettimään, et keiden muiden ulkkiskavereiden kanssa K pitää tiiviisti yhteyttä. Joostin nyt tietysti, mut olis kiva tietää, et kuinka paljon esim. Tommyn, BL:n ja Bbnosin. Alan asuu puoliksi Suomessa, mut K ja hän näkee vissiin enemmän, kuin me ees tiedetään.

Tämä kommentti saa miettimään, mikä on oikeasti se asia, joka yhdistää B:tä ja J:tä niin hyvin. Heidän arvomaailmansa vaikuttaa aika erilaiselta, kun J ei kauheasti ulkokullasta piittaa ja B:lle se näyttää olevan aika tärkeää.

Onko se sitten kuitenkin vain kahjo huumori ja pikkupoikamainen puuhastelu?
B. on sanonut Slovenian ent, pressan haastattelussa, ettei hän välitä hienoista autoista eikä kelloista. B. on nauttinut kesälomasta. Ei se tee hänestä snobia hienostelijaa. J. ajaa Mersua ja veneilee. Taitaa B. jäädä kakkoseksi. Turha on häntä mustamaalata tai syyllistää.

B. on sanonut Slovenian ent, pressan haastattelussa, ettei hän välitä hienoista autoista eikä kelloista. B. on nauttinut kesälomasta. Ei se tee hänestä snobia hienostelijaa. J. ajaa Mersua ja veneilee. Taitaa B. jäädä kakkoseksi. Turha on häntä mustamaalata tai syyllistää.
B:hän on sanonut että haluaisi kalliin urheiluauton mutta ei ole varaa. Ja että keräilee kelloja.

Suomalaisilla boomereilla ja boomerimielisillä on aina huvittavia käsityksiä siitä mikä on maanläheistä. Saa himoita liian kalliita ja turhia
-lehtipuhaltimia omakotitalon pihaan
-kotiteatterijärjestelmiä olohuoneeseen (niistä katotaan netflixin perusleffat ja joku reality ja kuunnellaan radioon kompressoitua suomipoppia)
-trampoliineja kakaroille
-kaasugrillikomplekseja kabanossin lämmittämiseen kesäkiinteistön pihassa

Kellon pitää olla halpa, ja vaatteiden rumat (ne saa olla kyllä kalliita silloin, jos ne on teknisiä - kunhan on rumat). Auton pitää olla joku käytännöllinen (ja mieluiten ruma). Naamarasvat ja tökötit halvalla Prismasta. Kosmetologilla sopii käydä Pärnun pakettimatkalla kerran vuosikymmenessä.

Sitten voi huokaista kesäkiinteistön saunan kuistilla thermacellin paahtaessa että onneksi sitä on maanläheinen ihminen. Niinku luonnollinen.

Yhteistyössä