K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ihan tajua nyt tätä "B se vaan veneilee" -höpötystä. Miksi ihmeessä ei saisi lomailla mieleisellään tavalla, ja ilmiselvästi se mieleisin tapa on veneily. K haluaa lomailla Thaimaassa. Ei kumpikaan noista nyt ole mitään leveilyä tai luksusta. Ainoa asia, mitä pidän B:n elämässä vähän ehkä turhana, on se 30 000 euron ökykello, joka sillä oli jossain välissä ranteessa. Mutta tietty jos kerää kelloja, niin on ehkä jollekulle ymmärrettävää. En ymmärrä Selänteen autokeräilyäkään, kun molemmat keräilyt (autot ja kellot) on täysin tarpeettomia, kun sillä yhdellä kohtuuhintaisellakin pärjää kivasti, mutta ei se minun mielipiteeni tee heidän harrastuksistaan jollakin tapaa typeriä.
K ei tosin taida keräillä mitään kallista. Enintään kai fanien lahjoja. Mutta hänen harrastuksistaan se uhkapelaaminen on jotain, jota en ymmärrä. Silti minun mielipiteeni ei tee siitäkään typerää. Ihmiset saavat nauttia siitä, mikä tekee heidät onnellisiksi.
30 000? Mikä kello sillä on?

E sanoi siinä edellisviikon podcastissa.
Aa ok. Millä sanoin? Sinänsä aika poikkeava suhteen kaari. Aloitetaan yhteisellä ulkomaanreissulla joten luottoa on ollut. Ja lainaillaan toisen laseja ja niin halailukaveria piti olla. Sitten yhtäkkiä loppu Ruissin jälkeen kun Bojan tuli. Aavistiko/näkikö E, että K:lla on liian lämpimät välit miehiin, että hän ei tule koskaan saamaan sitä suvereenia asemaa, mikä hänelle kuuluisi.

Aa ok. Millä sanoin? Sinänsä aika poikkeava suhteen kaari. Aloitetaan yhteisellä ulkomaanreissulla joten luottoa on ollut. Ja lainaillaan toisen laseja ja niin halailukaveria piti olla. Sitten yhtäkkiä loppu Ruissin jälkeen kun Bojan tuli. Aavistiko/näkikö E, että K:lla on liian lämpimät välit miehiin, että hän ei tule koskaan saamaan sitä suvereenia asemaa, mikä hänelle kuuluisi.
Itse taas arvelen, että oli K:n tahto jättää E toistaiseksi taakse. Veikkaan ihan aikatauluja ja mahdollisesti E:n asemaa julkisuudessa. Vähän kuin tapailisi Seiskan toimittajaa.

Sinne meni E:n kiinnostavuus. Ketä kiinnostaa joku K:n jälkeenjättämä jämäpala 😆
Mua vähän. Mulle on jotenkin tosi erikoista ja outoa, että tuollaisella voi elättää itsensä. Mietin just, että pitäisikö sittenkin maksaa vielä siitä podcastista, kun kiinnostaa kovasti tietää, mitä tapahtuu, kun ikää tulee lisää. Vieläkö "sinkkuelämän" ruotiminen kannattaa rahallisesti?

Mua vähän. Mulle on jotenkin tosi erikoista ja outoa, että tuollaisella voi elättää itsensä. Mietin just, että pitäisikö sittenkin maksaa vielä siitä podcastista, kun kiinnostaa kovasti tietää, mitä tapahtuu, kun ikää tulee lisää. Vieläkö "sinkkuelämän" ruotiminen kannattaa rahallisesti?
No ei varmasti kannata. 3-5 vuotta enää maksimissaan noilla sinkkueväillä porskuttaa.

Aikataulut ja aikataulut. Mikä perus tekosyy
Sehän sisältää aika paljon eri asioita. Voi olla, että ei näin alkuvaiheessa toiselle riitä tapailu harvakseltaan vaan haluaisi enemmän symbioosia. Tai voi olla, että toinen on valmis perustamaan perheen ja toinen ei. Toinen voi etsiä sitä loppuelämän kumppania, toinen haluaa vain pitää hauskaa. Tai kummatkin haluavat pitää sen oman kaveriporukan tärkeimpänä ja sulauttaa toisen siihen. Kun suunnitelmat ei sovi yhteen, niin silloin on kyse aikatauluista. Väärä aika.

Sehän sisältää aika paljon eri asioita. Voi olla, että ei näin alkuvaiheessa toiselle riitä tapailu harvakseltaan vaan haluaisi enemmän symbioosia. Tai voi olla, että toinen on valmis perustamaan perheen ja toinen ei. Toinen voi etsiä sitä loppuelämän kumppania, toinen haluaa vain pitää hauskaa. Tai kummatkin haluavat pitää sen oman kaveriporukan tärkeimpänä ja sulauttaa toisen siihen. Kun suunnitelmat ei sovi yhteen, niin silloin on kyse aikatauluista. Väärä aika.
E kertoi podissaan, että on lapsen tasolla ja kokee itsensä huijariaikuiseksi. Ehkä se on myös tullut vastaan, kun ovat tutustuneet enemmän.

Siksi artistit usein löytääkin pysyvän elämänkumppanin kaltaistensa parista. Ymmärtävät toisiaan, elämäntyötään ja sen vaatimuksia

Yhteistyössä